Rabobank stopt met beleggingsproducten
TIP
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
ik heb mijn fondsen naar Medirect overgezet. Deze overdracht duurde ongeveer 1 maand en hangt niet enkel af van de 2 betrokken banken. Dus geduld... 

Door het trage werk bij rabo terug een maand langer wachten op mijn 200 Euro bij AXA. En het is nog altijd niet in orde.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ja, schandalig dat we maanden moeten wachten op een cadeau. Zeker als je weet dat ze bij Rabobank momenteel niets te doen hebben.
Voor de mensen waarbij het overzetten is geslaagd, hoe zit het met de historiek? Is die volledig correct?
Het staat nochtans allemaal heel duidelijk te lezen:
U kunt volstorten tot 14 november 2017 om 14 uur bij Rabobank.be en zo reeds het fiscale maximum van 940 euro bereiken voor het jaar 2017.
@evita: mijn post was ironisch bedoeld in reactie op de post van Lukske.
@Kevva: bij mij is de transfert nog niet helemaal rond, de meeste fondsen zijn al wel overgezet en dat is correct gebeurd.
@Kevva: bij mij is de transfert nog niet helemaal rond, de meeste fondsen zijn al wel overgezet en dat is correct gebeurd.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Hier ook. Aanvraag begin augustus gedaan voor mij en mijn vrouw. og altijd niets op Axa, Navraag gedaan bij kantoor, maar daar zeggen ze dat ze bewust wachten tot de wettelijke inhouding van 1% van eind september gebeurd is. Dit om extra paperassen te vermijden.
In de loop van oktober ging het dan overgezet worden.
Ik laat de automatische transfer gebeuren van Rabobank naar Keytrade, maar op heden heb ik nog niets gehoord of dit reeds is gebeurd. Enkele maanden geleden kreeg ik de berichtgeving dat Rabobank zou stoppen, en op vandaag is er geen info meer bijgekomen. Kan er mij iemand wat meer duidelijkheid geven hieromtrent?
BertVW, heel de overgangsprocedure staat gedetailleerd beschreven op de website van Rabobank: https://www.rabobank.be/nl/verhuis-bele ... fault.aspx
Zoals eerder aangegeven :
Kiest u vóór 22 september 2017 geen andere optie, dan verhuizen we uw fondsen op 22 oktober 2017 automatisch naar Keytrade Bank. Uiteraard houden we u op de hoogte van dit proces en Keytrade Bank contacteert u zodra de overdracht rond is.
Kiest u vóór 22 september 2017 geen andere optie, dan verhuizen we uw fondsen op 22 oktober 2017 automatisch naar Keytrade Bank. Uiteraard houden we u op de hoogte van dit proces en Keytrade Bank contacteert u zodra de overdracht rond is.
We zijn nu op 4 werkdagen van de eigenlijke transfer, zonder enige communicatie van Keytrade. Benieuwd of ik een nieuw Keytrade account krijg of dat er getransfereerd wordt naar mijn bestaande account zoals Rabo belooft heeft. Of dat zonder communicatie gaat lukken moet ik nog zien, volgend jaar nog wat verdachter met een extra effectenrekening?Vanaf 28 september: Keytrade Bank neemt contact met u op.

Er was toch afgesproken dat dit allemaal naar de bestaande Keytrade account zou verhuizen, dus lijkt me geen probleem te zijn.
Hier ook nog niks gehoord. Heb reeds een account bij Keytrade maar wat met de personen die nog geen account hebben. Vanaf eind oktober kunnen we onze fondsen raadplegen via Keytrade. We nemen contact met u op vanaf 28 september...we kunnen niks anders dan afwachten en hopen dat alles vlot verloopt.