De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Zover ik kan zien is zijn zowel de MSCI World als de FTSE All World indexen deze maand een all time high gehaald.
Zie bvb Vanguard FTSE All-World UCITS ETF (EUR) | VWRL op een absolute top. De (bijna) correctie van deze zomer deze zomer is volledig weggewerkt.
Zie bvb Vanguard FTSE All-World UCITS ETF (EUR) | VWRL op een absolute top. De (bijna) correctie van deze zomer deze zomer is volledig weggewerkt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik heb 42 fondsen en de dagbeweging is bij alle negatief.
Als de markten al beven door geruchten dat de belastingshervorming wordt uitgesteld, wat moet dat dan zijn als ze wordt weggestemd of een sch**t in een fles blijkt te zijn?
Als de markten al beven door geruchten dat de belastingshervorming wordt uitgesteld, wat moet dat dan zijn als ze wordt weggestemd of een sch**t in een fles blijkt te zijn?
Wat ik beetje vreemd vind is dat oblifondsen nu niet wat stijgen. Heb er zelf geen meer in port (tenzij dan total return bond fonds M&G Optimal Income) maar ziet iemand govies of corporates van bepaalde duur nu omhoog gaan. Iets als iShares € Govt Bond 1-3yr UCITS ETF EUR (Acc) (EUR) | CBE3 blijft gewoon op 0,00% terwijl langere duurtijd zelfs lichtjes dalen. Worden govies nu niet verondersteld van iets te stijgen?
Vanaf wanneer kan men spreken van een correctie, reeds een aantal dagen na elkaar een noemenswaardige daling ...
Je merkt een zekere zenuwachtigheid op het forum, het gevoel van een nakende kentering, wat onzekerheid
Je merkt een zekere zenuwachtigheid op het forum, het gevoel van een nakende kentering, wat onzekerheid