De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Wat kan ik zeggen... ik heb veel vertrouwen in mijzelf. Je kan het bij het rechte eind hebben, toch wishful thinking. Het werkt.Jarexx schreef: ↑6 december 2017, 12:35 [glow][/glow]Je durft wel grote uitspraken doen over de beurs terwijl je nog weinig ervaring hebt. In andere thread hebben we moeten uitleggen hoe een ETF werkt.Crusty schreef: ↑6 december 2017, 12:13
Niet op dit elan maar een wel een gemiddelde 6% imo. Daarna nog wat hoogtes en mss nogs een zware crash. Maar ik zie geen grote crash de eerste 10 jaar. Maar goed een visie is persoonlijk. Ik zie de meeste signalen/berichten/nieuws als slaapverwekkend en het is daar dat dromen/nachtmerries gerealiseerd worden. Ben lange termijn speler.
Je kan hier enkele andere nieuwkomers mee op het verkeerde been zetten. Je mag nog de grootste beursexpert zijn geen enkele die kan voorspellen dat er binnen de 10jaar geen grote crash zal zijn of niet.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
This allemaal mijn schuld!
Hou op met trollen Crusty. Je gaat alleen maar vijanden maken. In deze thread aub feiten ivm beurs vandaag en verder.
Vestas keert zich vandaag.
Alles zwaar negatief en Vestas van 358 naar 374 op een paar uur tijd.
voorlopig nog tevreden met de keuze voor een turbo long, het mag nog even doorgaan zo
Alles zwaar negatief en Vestas van 358 naar 374 op een paar uur tijd.
voorlopig nog tevreden met de keuze voor een turbo long, het mag nog even doorgaan zo
Waarom wijs jij naar mij man. Was maar wat humor. Soit, ontopic. Beurs sluit vanavond wellicht weer groen.
hier toch meer dan een percentje verlies, 1,36 % om correct te zijn, die zie ik vandaag niet meer in het groen komen.
Vooral te danken aan Exmar, Euronav, Nyrstar en BOTH
Ja zit dan ook met ETF's. Die lopen weer groen stilletjesaan.
Ik snap niet waarom het hebben van ETF’S ervoor zorgt dat je weer in groen komt. Mijn ETF’S staan trouwens allen in het rood.
Of je een fonds aankoopt via je bank/broker of op de Beurs (ETF) heeft natuurlijk geen impact of het in het rood staat of in het groen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Er is vanmorgen een akkoord bereikt over de scheidingsvoorwaarden voor de Brexit. Dat zou de Europese beurzen moeten aanvuren.
Azië zit goed op koers.
De sinterklaasdip is achter de rug, is de eindejaarsrally begonnen?
Aanvuren, dus je verwacht nu een stijging?
In mijn etf verhaal zou dit niet verkeerd zijn. Voorheen zei ik al dat ik europa meer gewicht wil geven door ook CEMU in mijn port te steken.
Ik zit nog op heel wat cash... ben 3tal weekjes geleden in de beurs gestapt maar het was niet zo'n geweldig ritje. Dit weerhoud me wel wat om meer erin te stoppen. Ook al het nieuws van hoge aandeelprijzen/bitcoin bubble (welk invloed heeft op bedrijven en tech) en de spanningen in het midden-oosten en korea bevallen me weinig. Maar goed zulke zaken waren er 30 jaar geleden ook vol continu. Iemand die me wat praktisch advies kan geven.
IWDA/CEMU/ZPRS/EMIM zit in men port.
Weet iemand of er in de week van 18 en 25 december nog veel gehandeld wordt (volumes) of nemen institutionelen dan verlof.