Medirect Bonus voor nieuwe en bestaande klanten tot 28/2
TIP
Medirect geeft opnieuw een bonus voor nieuwe klanten, en tevens voor bestaande klanten.
Dit voor de aangroei van beleggingsfondsen; enkel beleggingsfondsen gelden deze keer.
De juiste en uitgebreide info is te vinden op hun site.
Dit voor de aangroei van beleggingsfondsen; enkel beleggingsfondsen gelden deze keer.
De juiste en uitgebreide info is te vinden op hun site.
Re: Medirect Bonus voor nieuwe en bestaande klanten tot 28/2
Mooi, al is 2500 eu niet weinig. Wacht nog af of er mogelijkheden zijn via EVI, waar ik tot op heden nog geen antwoord ontvangen heb ivm de gratis rekening.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Interessant, misschien kan ik mijn fondsen verhuizen van Keytrade naar Medirect? Moet nog eens kijken
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je kan altijd je lijstje voorleggen bij Medirect en vragen of ze deze over nemen als je nog geen rekening hebt bij hen. Zoniet kan je ze opzoeken via hun tool, dan weet je of ze beschikbaar zijn bij hen. Als er zijn die niet beschikbaar zijn kan je de vraag eens lanceren of je ze kan over zetten in het kader van de actie.
Ik heb een rekening hoor bij MeDirect, zelfs meerdere portefeuilles. Mixer, flexer en Fixer. Ik heb bij Keytrade uit elke categorie eentje. Dus ze zouden in de juiste portefeuilles bijgeschreven moeten worden, helaas nog geen document gevonden voor verhuizing.
Ik heb de indruk dat ze deze acties voornamelijk doen als de beurzen 'duur' staan. Bestaande klanten kunnen dan wel meeprofiteren, maar op eigen (verhoogd) risico van een correctie nadien. Dan blijkt die bonus maar een doekje voor het bloeden te zijn ... Bovendien riskeert men bij een koersdaling tijdens de actie dat de ingelegde 2.500 euro nog maar 2.400 euro meer waard is wanneer de actie wordt afgesloten, zodat men zelfs geen bonus krijgt.
Waarmee ik niet wil klagen, overigens. Het is hun goed recht om hun acties te timen en vorm te geven zoals ze dat zelf willen. Ik zeg enkel dat ik in het verleden al met plezier heb meegedaan aan hun acties, maar dat ik deze even ga laten passeren.
Waarmee ik niet wil klagen, overigens. Het is hun goed recht om hun acties te timen en vorm te geven zoals ze dat zelf willen. Ik zeg enkel dat ik in het verleden al met plezier heb meegedaan aan hun acties, maar dat ik deze even ga laten passeren.
Waarschijnlijk dat daarom de premie zo laat betaald wordt:
De premie ontvangt u cash op uw MeDirect geldrekening in juni 2018.
Dat is Keytrade, zoek het bij MD. Mijn fondsen moeten in de juiste portefeuille terecht komen.
Is er iemand die al antwoord gekregen heeft? Ik had hen op 3 januari eens gemaild over wat ik moest doen om mijn fondsen te transfereren. Op 4 januari heb ik dan dat formulier uit het documentcenter ingevuld (transfer effecten A ofzo), gescand en doorgemaild.
Helaas nog niets vernomen, ook niet op de mail van 3 januari. Het zal daar weer een stormloop zijn vermoed ik?
Helaas nog niets vernomen, ook niet op de mail van 3 januari. Het zal daar weer een stormloop zijn vermoed ik?
Ook ik (bestaande klant) wacht al meer dan een week op antwoord ivm transfer.
Ik heb vrijdagavond (12/01) in de vooravond een mail gekregen om mijn statement door te sturen. Heb screenshots van mijn effecten gemaild en de aankopen. Nu moet ik terug wachten maar ze zijn er dus mee bezig.
Ik ontving zonet een mail waarin staat dat de transfer in gang gezet worden, wel met een vermelding dat het een tijd op zich kan laten wachten vooraleer de transfer volledig afgerond is.
Maar ik heb tijd, heb liever dat het correct is dan dat het in een week afgerond is en ik daarna nog 33x mag gaan bellen om alles opnieuw te bekijken.
Maar ik heb tijd, heb liever dat het correct is dan dat het in een week afgerond is en ik daarna nog 33x mag gaan bellen om alles opnieuw te bekijken.
Mijn fondsen zijn sinds 24/01 weg bij Keytrade. Het probleem nu is dat mijn rekening in het negatief staat (-127,80 euro), wat is nu de bedoeling? Moet ik dit aanzuiveren of wordt dot automatisch in orde gebracht?
Ik wil geen intresten/kosten betalen op dat bedrag.
Bij MeDirect is nog niets verschenen.
Ik wil geen intresten/kosten betalen op dat bedrag.
Bij MeDirect is nog niets verschenen.