Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ervaringen Ikeakeukentoestellen

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
39 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen Ikeakeukentoestellen

• Citeer

Bericht door voodoo » 26 februari 2018, 23:38

Bedankt voor de feedback allemaal!

Donderdag btw-actie id mediamarkt.
Ook acties bij bosh en Siemens. ..

Wat ik ook wel leuk vind - ik weet het, het mag niet - als je Siemens toestellen neemt, iedereen denkt whaw.
Duurdere keukenwinkel want Siemens is voor de keukenwinkels normaal. Je hebt daar de miele en Siemens en sommige doen ook neff, smeg en een goedkoper merk.

Siemens associeer je niet met ikea. En als het dan evenduur is voor mss wel betere kwaliteit. ..

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 26 februari 2018, 23:58

voodoo schreef: ↑26 februari 2018, 23:38 Bedankt voor de feedback allemaal!

Donderdag btw-actie id mediamarkt.
Ook acties bij bosh en Siemens. ..

Wat ik ook wel leuk vind - ik weet het, het mag niet - als je Siemens toestellen neemt, iedereen denkt whaw.
Duurdere keukenwinkel want Siemens is voor de keukenwinkels normaal. Je hebt daar de miele en Siemens en sommige doen ook neff, smeg en een goedkoper merk.

Siemens associeer je niet met ikea. En als het dan evenduur is voor mss wel betere kwaliteit. ..
Vergeet zeker vergelijk met Loeters niet.
Of nog beter kijk eens over de nl grens.
Niet verwonderd zijn van de grote prijsverschillen A merken met Belgie.
Piot.be is ook een prijsbreker.
Estate Guru believer.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 27 februari 2018, 07:52

Bedankt.
Loenders ben ik al vaker tegengekomen, serieus nadeel voor mij: ik woon in het Oosten van het land.
De eerste winkel ligt op meer dan een uur rijden.
Als je daardoor 500 euro kan uitsparen is dat misschien wel de moeite waard, maar ik plan toch meerdere bezoeken aan de winkels eigenlijk... Vrees ook dat de besparing beperkt gaat blijven tot 150 a 200 euro, wat uiteraard nog mooi is.
Idem voor Piot, winkel die ik niet kende tot nu dus.

Tevens krijg ik in een elektrowinkel nog een mooie korting via het werk. Korting werkt via aankoopbonnen, waardoor ik wel niet mijn verlengde garantie heb van de Mastercard. Dus dat moet ik nog eens bekijken of ik kies voor de korting van 8% of de verlengde garantie, die beperkt wordt tot x procent van de aankoopprijs naarmate het toestel ouder wordt.

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 27 februari 2018, 08:22

Mediamarkt heeft mij 1 week geleden nog de toer gelapt een garantie artikel gekocht online niet terug te nemen via zelfder weg. Ze weigeren dus gewoonweg de wettelijke garantie voorschriften te voldoen. Het toestel was 6 maand oud en had brand kunnen veroorzaken. 1 jaar geleden ofzo hebben ze redcoon overgenomen had daar 20 euro tegoed, mediamarkt over aangesproken toen... hebben ze gewoon genegeerd.

En over het algemeen zou ik niet naar ikea kijken voor je keukenmachines... je wil wat deftigers tegen een goede prijs. Kijk vooral online en hou de cashback's in de gaten online. Beko, zanussi en dergelijke hebben ook mooie toestellen en zijn evenzeer evenwaardig aan de meer bekende namen die vaak een stuk meer kosten.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 27 februari 2018, 12:12

voodoo schreef: ↑26 februari 2018, 23:38 Siemens associeer je niet met ikea. En als het dan evenduur is voor mss wel betere kwaliteit. ..
Al mijn huidige toestellen zijn Siemens (alhoewel je voor een dampkap en koelkast beter een ander merk kiest) omdat ze in promotie idd er veel af doen en als je aan een bepaald aantal komt (reden dat dampkap en frigo ook van hetzelfde merk zijn) er nog extra korting van het duurste toestel (meestal het inductievuur) afgaat.
Zijn, op een paar details na, dezelfde toestellen als in mijn vorige woning. Die in de vorige woning zijn al zes jaar oud en werken nog allemaal.
Die in de woning daarvoor werken al meer dan 25 jaar zonder problemen maar dat was een andere tijd en concept (niet kapot te krijgen maar ook niet zo handig in gebruik en onderhoud).

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 27 februari 2018, 13:38

Cronos schreef: ↑27 februari 2018, 12:12
Al mijn huidige toestellen zijn Siemens (alhoewel je voor een dampkap en koelkast beter een ander merk kiest)
Niet tevreden van dampkap en koelkast?
Dampkap zou ik misschien een ander merk nemen, koelkast wou ik bij hetzelfde houden

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 27 februari 2018, 14:53

Toch wel geen klagen over.
Maar inzake koelkasten heeft Liebherr nogal een goede reputatie en voor dampkappen is Novy een referentie als je geen industriële motor kan plaatsen.
Gaan één van die twee bij mij stuk worden ze vervangen door een Liebherr en een industriële dampkap.
Over de frigo kan ik niet klagen maar de dampkap maakt toch meer lawaai dan een geruisloos systeem (en ik heb de plaats om de motor op zolder te plaatsen, de afvoerbuis gaat toch al door het dak dus minieme kosten). Maar door de gezamenlijke aankoop was mijn inductievuur praktisch gratis en dat gaf toen de doorslag.
Op dat gebied redeneer ik nogal zoals Haaldewijn en het credo van Royce (of omgekeerd dat van B. Franklin). Ik moet mijn geld aan iets uitgeven en dan liever aan praktische zaken die ik dagelijks gebruik en meerdere malen mijn leefcomfort verhogen dan mij jaren te moeten ergeren aan overdreven en/of misplaatste besparingen.

ivesb
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer ivesb
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ivesb » 27 februari 2018, 15:16

Niks dan ellende met Whirlpool by Ikea !
Is een lijn enkel voor Ikea gemaakt door Whirlpool, op is op !
Wisselstukken zijn moeilijk tot niet te vinden, is zoeken bij welke fabrikant je een compatibel stuk vindt.
Alles buitengesmeten van Ikea en enkel Bosh, Siemens en AEG in huis.
Nooit geen problemen meer had.

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 27 februari 2018, 21:14

ivesb schreef: ↑27 februari 2018, 15:16Niks dan ellende met Whirlpool by Ikea !
Zelf al te maken gehad met de dienst na verkoop van Whirlpool en die was nochtans top.
ivesb schreef: ↑27 februari 2018, 15:16Is een lijn enkel voor Ikea gemaakt door Whirlpool, op is op !
Technieker die bij ons langs kwam zei dat er inderdaad 'Ikea' op het toestel staat, maar dat het toestel voor de rest identiek is als het toestel met 'Whirlpool' op dat veel duurder verkocht wordt in een andere winkel.
ivesb schreef: ↑27 februari 2018, 15:16Wisselstukken zijn moeilijk tot niet te vinden, is zoeken bij welke fabrikant je een compatibel stuk vindt.
In tegenstelling tot het identieke toestel, verkocht in een andere winkel, heeft Ikea vijf jaar garantie bedongen.
Ik persoonlijk zou een toestel van meer dan vijf jaar oud niet meer laten herstellen en zal bijgevolg ook geen reserve-onderdelen dienen te zoeken. (Als het al klopt dat je moeilijk reserve-onderdelen vindt.)

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 28 februari 2018, 07:57

Voor de duidelijkheid, ik weet dat je 5 jaar garantie krijgt en het gaat mij eigenlijk niet om de kwaliteit.
Google en ervaring ikea toestellen bijvoorbeeld leert mij dat mensen niet content zijn van hun vaatwasser omdat deze teveel lawaai maakt en niet heel proper de vaat achterlaat.
Ik vind dat wel belangrijk (uiteraard) en daarom mijn topic hier.
Als je oven niet tegoei zijn graden houdt of het duurt een half uur voor die voorgewarmt is.... Dat is voor mij belangrijk. Dat sommige toestellen na 6 jaar stuk gaan gaan, tja dat heb je ook bij Siemens of Bosch of Mielle vrees ik.

ivesb
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer ivesb
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ivesb » 28 februari 2018, 09:36

TNTim schreef: ↑27 februari 2018, 21:14
ivesb schreef: ↑27 februari 2018, 15:16Niks dan ellende met Whirlpool by Ikea !
Zelf al te maken gehad met de dienst na verkoop van Whirlpool en die was nochtans top.
ivesb schreef: ↑27 februari 2018, 15:16Is een lijn enkel voor Ikea gemaakt door Whirlpool, op is op !
Technieker die bij ons langs kwam zei dat er inderdaad 'Ikea' op het toestel staat, maar dat het toestel voor de rest identiek is als het toestel met 'Whirlpool' op dat veel duurder verkocht wordt in een andere winkel.
ivesb schreef: ↑27 februari 2018, 15:16Wisselstukken zijn moeilijk tot niet te vinden, is zoeken bij welke fabrikant je een compatibel stuk vindt.
In tegenstelling tot het identieke toestel, verkocht in een andere winkel, heeft Ikea vijf jaar garantie bedongen.
Ik persoonlijk zou een toestel van meer dan vijf jaar oud niet meer laten herstellen en zal bijgevolg ook geen reserve-onderdelen dienen te zoeken. (Als het al klopt dat je moeilijk reserve-onderdelen vindt.)
Tim, dan heb jij een beter ervaring dan ik.
Toen we ons huis kochten stond de keuken er reeds in, die was drie jaar oud.
We hadden hier geen fakturen van en Ikea wilde ons niet kosteloos helpen.
Het is nochtans mogelijk voor hun om die fakturen terug te vinden.

Ik heb een compleet ander verhaal gehoord ivm de aanwezigheid van Whirlpool bij Ikea.

Een toestel van 5jaar oud niet meer laten herstellen ? Met een toestel van Ikea kan ik daar inkomen, maar met een toestel die je toch over de 1.000euro betaald en de service en wisselstukken er naar toe zijn heb ik daar geen probleem mee.
Uiteraard moet je de herstellingskost afwegen tov nieuw aankoop.

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 28 februari 2018, 10:54

voodoo schreef: ↑28 februari 2018, 07:57 Google en ervaring ikea toestellen bijvoorbeeld leert mij dat mensen niet content zijn van hun vaatwasser omdat deze teveel lawaai maakt en niet heel proper de vaat achterlaat.
- Wat dat lawaai betreft kan er al een verschil zijn met een en dezelfde vaatwasser. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de plaatsing (al ben ik daar niet zeker van). Thuis en op het werk hebben wij, op enkele details na, dezelfde vaatwasser van Siemens. Als die thuis draait hoor ik dat ding nauwelijks (en hij staat toch ingebouwd tussen de open keuken en de leefruimte in). Soms helemaal niet soms een klein beetje (hangt van de stapeling van de inhoud af en het water dat er tegen gespoten wordt onder een bepaalde hoek. De vaatwasser op het werk, nochtans ingebouwd tegen een muur, maakt wel een zeer goed hoorbaar lawaai. Toch is het, op de binnenindeling na, een identiek toestel.
Maar ik moet wel zeggen dat het geluid van beiden niet te vergelijken is met een goedkoper toestel dat bv. in de woning van de partner staat (pand dient voor toekomstig verhuur of verkoop). Dat maakt echt een storend lawaai.
- Wat betreft de zuiverheid van een vaatwasser: ik ken niet veel (eigenlijk geen) vaatwassers, van welk merk ook, die een vaat zo goed en zo snel kunnen doen en drogen dan een handafwas. Het hangt er ook vanaf hoe de vaat wordt weggezet. Er is een groot verschil met een pas gevulde machine die direct aan het werk kan en een vaatwasser die enkel om de paar dagen kan gebruikt worden. En dan is er nog een verschil of deze handmatig afgespoeld (maar waar ben je dan mee bezig?) in de vaatwasser werd gezet of van tafel (en met ingedroogde resten).

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 28 februari 2018, 11:10

Cronos schreef: ↑28 februari 2018, 10:54 En dan is er nog een verschil of deze handmatig afgespoeld (maar waar ben je dan mee bezig?) in de vaatwasser werd gezet of van tafel (en met ingedroogde resten).
Probeer die logica eens aan men moeder uit te leggen. Mijn broers(die nog inwonen bij moeder) zeggen het quasi dagelijks. Het is geen brolmerk van een vaatwas(denk AEG dus middenmoot). Maar het is wel een feit zonder handmatig af te spoelen mag je de vaat nogmaals laten draaien.

En niet alles kan in de vaat dus zit je eigenlijk de vaatwas te gebruiken(terwijl deze ook je borden doet vervormen etc) om enkel wat klein bestek te verwerken en wat kleine potten en tassen en glazen. Niet tegenstaande dat als er veel volk is gekomen de vaatwasser dan veel werk kan verzetten.

Het is wel een gemak maar ook een ergernis.
Voor mij alleen doe ik zeker handafwas want je hebt er het meest controle op. + het is een forse besparing energie, toestel en water.

PS: de oven bij mij is AEG(huren) mijn ouders hebben bij hun vorig jaar de oude oven weggesmeten en een miele geplaatst vanwege dat het een A-merk is en omdat de oude kapot is..

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 28 februari 2018, 11:53

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -overstap/

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 28 februari 2018, 13:21

boonpwnz schreef: ↑28 februari 2018, 11:10 Probeer die logica eens aan men moeder uit te leggen.
Gaan we niet doen.
Ik ben al veel tegengekomen maar iemand die zijn borden in de vaatwas kan doen vervormen :o , daar blijf ik toch liever uit de buurt. :D
Wat betreft het energieverbruik zit je er wel naast: een vaatwasser gebruikt minder energie en water dan een handafwas voor dezelfde hoeveelheid. Deze bewering heb ik zelf nagemeten met een A+ toestel en ze klopt (als je de afwas niet afspoelt voor je deze in de machine steekt, de machine in één beurt volledig vult en onmiddellijk start met afwassen op het auto programma).

Hier laten we de machine dus niet voor ons denken maar beslissen we, afhankelijk van de omstandigheden, wie afwast:
diegene die niet gekookt heeft, de kok of de machine.

Gesloten
  • Afdrukweergave

39 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy