Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
354 berichten
  • Pagina 4 van 24
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 24
  • Volgende
platin
VIP member
VIP member
Berichten: 3971
Lid geworden op: 17 jan 2012
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door platin » 8 februari 2018, 10:02

Maarten schreef: ↑7 februari 2018, 23:45
platin schreef: ↑7 februari 2018, 12:20
Het is niet mijn bedoeling om hier een grote klacht te lanceren, maar de eerste keer dat ik deze info van veranderd tarief krijg is hier via spaargids. En als ik hier uitdruk dat ik dat ik zo'n communicatie vanuit Dommel niet ok vind, volgen er reacties alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Bon, het zal aan mij liggen dus.
De kost van dit probleem is op jaarbasis 0,52€ aan niet gebruikte data.( dus neem contact met Schedom)
Zijn daar echt niet van slechte wil hoor als uw klacht terecht is en wordt vlot rechtgezet.
Wil wel zeggen dat u actie moet ondernemen. ( gaat wel 5 cent kosten minimum )
Waar de oorzaak ligt , Schedom , toestel ?
Waar ik wel wakker van lig is dat velen met een bescheiden inkomen nog steeds bij de maffia zijn voor hun abbo.
Ge moet me eens uitleggen Dommel 5 cent de minuut , Proximus 28 cent de minuut.
Deze laatste alle dagen Proximus dit , dat in de ganse media.
Maar ja dat is een ander zijn probleem zeker.
Wat factuur aangaat u wist blijkbaar wel om detail te krijgen dat u dit zelf moest activeren.
( was voorheen automatisch detail)
Diezelfde periode is die 5 Cent ingegaan.
Estate Guru believer.
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 5005
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 8 februari 2018, 11:18

Of je je het kan inbeelden of niet : veel mensen veranderen nog altijd niet van Proximus omdat ze denken dat hun telefoon daar beter mee werkt. (not)
Als ze veranderen zal dat problemen geven om de MNP te voltooien .. (99 procent kans dat dat perfect loopt)
Als ze veranderen zullen ze minder bereik hebben (Not)
Nogal wat mensen zijn klant bij Proximus en laten zich bij het eerste bezoek aan een shop wijsmaken dat het veel interessanter is om AL hun telecomproducten in één zak te stoppen bij Proximus (alleen goed voor Proximus zelf)
Vaak zien de klassiekers onder de mensen 'veranderen' als iets negatief en denken ze dat het allemaal wel een grote slameur zal zijn..

Over Dommel etc : Er zijn op dit forum een aantal heilige huizekes zoals Argenta of Keytrade of Dommel.
Zeg er vooral niets slechts van of ge krijgt de fans over uw dak.

Dommel mag voor veel profielen een goede operator zijn. Het is niet voor iedereen de goedkoopste. Het hangt af van je verbruik. Administratief hebben ze in het verleden zo prehistorisch en verwarrend gewerkt dat ik er zelf voor vrees om een MNP bij hen tot een goed einde te laten brengen. Wetende dat dat proces ook wel vaak gewoon goed zal lopen.

Ik heb mijn twijfels bij het verdienmodel van Dommel. Als je teveel klanten hebt van 0,2 euro per maand zijn de kosten groter dan de baten. Ook in de telecom moet je een bepaalde omzet op een klant kunnen halen om daar winst uit te halen.
Als de bakker op de hoek morgen brood verkoopt aan 40 cent per stuk zal ik het niet kopen. Dan vertrouw ik dat boeltje niet..
In de telecom zou ik alleen mijn twijfels hebben over de service als er iets fout loopt en over hoelang het nog gaat duren eer ik moet veranderen omdat deze operator de boeken dicht doet. Eén goede ervaring van een klant hier zegt statistisch niets.
Call me crazy ... maar als ik op reis ben koop ik ook goedkope dingen.. maar ik probeer nog altijd ervoor te zorgen dat iemand iets kan verdienen aan mijn aankoop en er zijn kindjes bv 1 keer eten mee kan geven. Net zo hier..

En ten slotte : smaken en kleuren : ieder zijn zin.
Niet iedereen rijdt met een Dacia rond en ook al niet met een Mercedes. Nog een geluk dat er veel goestingen zijn. Anders hadden we hier misschien maar 2 of 3 merken om uit te kiezen en NUL service. Zoals in de telecom meestal.
Omhoog

Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2413
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door Maarten » 9 februari 2018, 00:30

platin schreef: ↑8 februari 2018, 10:02 Wat factuur aangaat u wist blijkbaar wel om detail te krijgen dat u dit zelf moest activeren.
( was voorheen automatisch detail)
Diezelfde periode is die 5 Cent ingegaan.
Neen, ik heb niets moeten activeren, ik krijg al jaren automatisch de detailfactuur, daar is niets aan veranderd in juli en ik heb dat ook niet moeten 'verlengen'.
Omhoog

Gebruikersavatar
Miss Moneypenny
Full Member
Full Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 11 dec 2007
Contacteer:
Contacteer Miss Moneypenny
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door Miss Moneypenny » 18 februari 2018, 09:18

Hallo
@haelewyn

ik heb je raad eens opgevolgd en een hele week gemonitord. Mijn telefoon werkt op android en ik heb de icoontjes locatie & mobiele data uitgeschakeld en overbodige apps heb ik gewist ; toch moet ik nog vaststellen dat ik mobiele data word aangerekend. Weliswaar is dit (heel) wat geminderd, maar toch elke dag wordt er nog verbinding gemaakt en wordt er data aangerekend, meestal op een welbepaald uur, bv. om 06u10 's morgens of 16u10 in de namiddag of beide tijdstippen. Blijkbaar maken één of verschillende apps op geregelde tijdstippen verbinding met internet, terwijl dit afstaat ? Dat begrijp ik dus niet zo goed, hoe dat kan...
Ik heb bv. de weerapp die er op zit proberen te verwijderen, maar dan krijg ik de melding dat "wanneer een ingebouwde app wordt uitgeschakeld, andere apps mogelijk niet meer correct zullen werken". Dit kan ik dus blijkbaar niet verhelpen en ik durf dus deze apps niet te verwijderen, uit schrik dat er andere problemen worden veroorzaakt.
Ook sommige Google-apps ; bv. Google nieuws en weer, Google maps,... geven dezelfde opmerking wanneer ik die apps probeer uit te schakelen. ( verwijderen lukt zelfs niet ), bv.Youtube kan ik niet verwijderen ( hoort bij Google zeker ? )
Ik heb éénmaal een update van apps uitgevoerd, waarbij er 257,75 Mb werd aangerekend à 6,23 € !!! Op het werk heb ik een dergelijk iets uitgeprobeerd via de wifi en daar werd niets voor aangerekend...
Bij de vorige operator (Orange) kreeg ik nooit dergelijke aanrekeningen wanneer er verbinding werd gemaakt met internet. Zijn deze operatoren dus vrij om aan te rekenen ja dan nee, of is dommel hier in fout ?
Je stelde ook voor om de instelling APN aan te passen. Om mijn telefoon vind ik die omschrijving niet. wat bedoel je daar precies mee ? Je stelt in je post dat je de telefoon voor een lange tijd niet zal gebruiken, maar ik wil wel bereikbaar blijven
Alvast bedankt voor jullie verdere opmerkingen
@afax65,
wat is de aitplane mode ? Bedoel je daarmee de vliegtuigmodus ? Ik kan deze aanzetten, maar dan ben ik ook niet meer bereikbaar via telefoon. Dat lijkt mij ook geen oplossing. Of bedoel je nog iets anders ?
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 5005
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 18 februari 2018, 12:12

Beste Miss Moneypenny,

Je haalt toch wel een paar dingen door elkaar hoor.

Als je mobiele data uit staan kan er geen verbruik zijn. Net alsof je thuis de hoofdzekering uit zet : geen elektriciteit.
Wat ik wel al gezien heb is dat er in de software iets staat dat er voor zorgt dat die verbinding geforceerd wordt. Maar als je bv de APN aanpast zoals ik zei, kan dat niet meer .. Je gsm zal geen toegang meer krijgen tot het netwerk voor dataverbruik. Dus dat moet je dan nog even doen als je geen verbinding wil maken.
Volg even deze handleiding : https://jimmobile.be/nl/je-toestel-configureren/
Als je die instellingen overneemt zal je gsm ingesteld zijn om te werken op JIM MOBILE maar zal hij met DOMMEL geen verbinding meer kunnen maken voor data. Dan is je probleem ook opgelost :)

Weerapp : niet verwijderen. Dat is niet nodig en zit inderdaad ingebakken in Android. Er zijn nog een aantal apps die je niet kan verwijderen. Je ziet dat vaak als je naar je apps kijkt, klikt op instellingen en dan verwijderen. Je zal dan een MIN teken zien bij de apps die je wel kan verwijderen. Ik praat nu wel over een iets oudere android versie.. Het verandert altijd maar bij de nieuwe versies.

Gebuik van WIFI is gratis.
Mobiel netwerk data ... dan maak je verbinding met een antenne in de buurt en stroom je daar door de lucht je data mee naar je telefoon. Dat komt van je provider en gaat dus van de rekening van je gsm af.
WIFI : je maakt verbinding met het vast internet van jou thuis of op het werk. Dat internet is al betaald per maand, met een abonnement. Of je het dan met WIFI afneemt of door een kabeltje maakt niet meer uit.
Als je Belgacom of Telenet vast internet hebt kan je ook nog op een hotspot wifi afnemen. Je komt bv bij familie die bij dezelfde operator klant zijn : je neemt dan WIFI af van jouw rekening want je logt in met jouw gegevens. Dan is het gewoon inbegrepen in wat jij aan je operator van VAST INTERNET betaalt.

Je spreekt over ORANGE en dat het daar niet werd aangerekend. Ik vermoed dat je bij ORANGE gewoon internet inbegrepen had in je maandelijkse rekening. Ik heb bv zelf Scarlet en kan 500 MB internet / data afnemen, 150 minuten bellen en 1000 SMS sturen. Zolang ik niet meer verbruik, betaal ik gewoon het afgesproken maandelijks bedrag.
Dommel echter heeft geen vast bedrag per maand. Je betaalt gewoon alles apart wat je verbruikt. Daar zit hem het verschil.
Veelgebruikers gaan winst doen met een abonnement waar een en ander is inbegrepen. Mensen die hun gsm alleen maar zelden gebruiken doen winst met Dommel.
Kijk gewoon wat je nu betaalt. Is dat minder dan bij Orange ? Dan heb je een beter tariefplan gekozen. Is dat niet zo en je ervaart het als hinderlijk dat alles apart wordt aangerekend : overweeg dan bv Scarlet voor 8 euro per maand (wat ikzelf heb).
Omhoog

Gebruikersavatar
Miss Moneypenny
Full Member
Full Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 11 dec 2007
Contacteer:
Contacteer Miss Moneypenny
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door Miss Moneypenny » 18 februari 2018, 12:54

Hallo,

@Haelewyn
Bedankt voor je verdere info. Dit zal ik zeker eens proberen.
Ik was echter enkel prepaid telefoonklant bij Orange ; internetklant reeds altijd al Telenet geweest, dus die redenering gaat niet op, toch ?
Ik betaal duidelijk minder dan vroeger en zodoende is Dommel nog altijd goedkoper dan Orange indertijd. Het is gewoon een beetje "ambetant" dat die zaken worden aangerekend terwijl ik deze eigenlijk niet nodig heb....vind ik...maar ja ik heb deze telefoon cadeau gekregen en ik wil die ook niet gaan vervangen door een andere...(luxeprobleem)
Nog maar eens bedankt voor je insteek
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 5005
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 18 februari 2018, 14:54

De info is zeer graag gedaan en ik hoop dat het uiteindelijk je probleem oplost. Ik denk wel dat je er zou moeten komen na het wissen of verkeerd invullen van de APN. Anders ga ik toch moeten gaan denken dat Dommel flipt en dingen aanrekenen die er niet zijn.
Maar dat zou pas echt vreemd zijn :)

Orange prepaid : het kan zijn dat je een formule had waarbij je zo goed als maandelijks zelf geld toevoegde en daar gratis minuten / data / SMS kreeg bij elke herlading. Die dingen zijn dan over het algemeen 30 dagen geldig en gebruik je altijd eerst, nog voor je belkrediet wordt aangesproken.

Er is trouwens nog een mogelijke optie.. Als je bij DOMMEL, hetzij via hun klantendienst, hetzij via instellingen online je data laat uitschakelen zal van Dommel uit er geen dataverbinding meer worden toegestaan. Ik weet niet of en hoe dit bij hen mogelijk is. Dat kan verschillen van de ene operator tegen de andere.Bij proximus / Mobistar / Base was dat vroeger geen probleem alleszins en was het heel simpel op operatorniveau uit te schakelen.
Omhoog

anonymous

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door anonymous » 18 februari 2018, 16:01

Haelewyn bij orange kunnen ze dat alvast uitschakelen. Ze hebben bij mij de MMS apn op operatorniveau uitgeschakeld.

Vervelend als je elke maand 24 cent aangerekend kreeg om eens een lange sms te verzenden(die verandert automaitsch van sms naar mms als et te lang is)
Omhoog

grogro
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jul 2017
Contacteer:
Contacteer grogro
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door grogro » 27 februari 2018, 13:24

Hetzelfde bij mij. Ik heb ook elke dag 0,1MB mobile data door "OS Services". Ik heb een app "My Data Manager" geïnstalleerd en daar zie ik het meteen aan. Mijn Geg. verb. staat af. (Nog een oude 5.0.2 android)
Precies of er wordt afgetapt achter de meter en voor de hoofdschakelaar. Lijkt op een software-bug dat ze niet meer willen corrigeren.
Nu heb ik al twee dagen een tweede sim-kaart ingestoken van een betaalkaart die leeg is en daar mijn mobiele gegevens aan gekoppeld. Probleem lijkt opgelost ;D
Meer dan een jaar was dat probleem al opgedoken, 2x m'n gsm terug naar fabrieksinstellingen ingesteld maar na updates kwam het probleem terug. Onlangs heb ik niet kunnen weerstaan om updates te doen en het is weer van da >:(
Dus met tweede lege sim kaart heb ik het probleem omzeild.
Omhoog

anonymous

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door anonymous » 28 februari 2018, 07:58

Ik meen me vaag nog iets te herinneren dat ook je data connectie kan aanspreken, ook al staat die uit. Namelijk de GPS.
Voor een quick fix gaat die iets binnentrekken om de positie van de satellieten sneller te vinden.

Zet je GPS eens volledig uit. En test dan nog eens of er data verbruikt wordt?
Omhoog

MeOnline
VIP member
VIP member
Berichten: 1038
Lid geworden op: 02 jun 2008
Contacteer:
Contacteer MeOnline
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door MeOnline » 3 maart 2018, 07:40

Vandaag mijn factuur van februari gekregen. Hier staat volgens mij veel meer op aangerekend dan ik effectief verbruikt heb.

Waar kan ik een detail vinden van het gebruik van afgelopen maand? Iemand een idee?
Omhoog

Gebruikersavatar
Miss Moneypenny
Full Member
Full Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 11 dec 2007
Contacteer:
Contacteer Miss Moneypenny
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door Miss Moneypenny » 3 maart 2018, 08:27

@grogro &@haelewyn,

Af en toe werd er nog verbinding gemaakt en ik heb dus mijn dataverbruik gekoppeld aan een tweede sim-kaart in het toestel en idd, het probleem lijkt volledig opgelost ! Er wordt nu niet meer dagelijks verbinding gemaakt. Blijkbaar doet het systeem dat enkel voor de "hoofdsim-kaart".
Aan allen bedankt voor de tips en mogelijke oplossingen!

@Meonline,

je kan de gedetailleerde factuur zien via het menu : Mijn pakketten ; Beheer ; klik op het U-icoontje en kies "receive monthly detailed call overview". Bij mij staat dit op enabled en ik krijg maandelijks via email een gedetailleerd overzicht binnen.
Bij mij lukt dit. Mocht dit niet werken/of kunnen, mss eens een telefoontje/ of email naar de klantendienst.

Verder ben ik heel tevreden over de telefoondienst van Dommel. Supergoedkoop, een zeer goede verbinding en op mijn telefoon toch ( maar ik gebruik dit bijna niet ) steeds 4G ontvangst. De keren dat ik contact nam met de klantendienst, ben ik steeds op een vlugge, aanvaardbare en vriendelijke manier geholpen.

Aan allen dank
Omhoog

MeOnline
VIP member
VIP member
Berichten: 1038
Lid geworden op: 02 jun 2008
Contacteer:
Contacteer MeOnline
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door MeOnline » 3 maart 2018, 09:06

Bedankt.

Voor de toekomstige facturen is dat detail activeren gelukt. Bedankt

Kan ik voor de afgelopen factuur ook nog makkelijk ergens een detail krijgen of zien?
Omhoog

Gebruikersavatar
Miss Moneypenny
Full Member
Full Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 11 dec 2007
Contacteer:
Contacteer Miss Moneypenny
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door Miss Moneypenny » 3 maart 2018, 09:08

@MeOnline,

mss wordt dit zichtbaar als je nu de activatie hebt gedaan, binnen een paar dagen. Zoniet best eens bellen naar de klantendienst. Ze kunnen dit wss wel naar je toemailen, denk ik
Omhoog

grogro
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jul 2017
Contacteer:
Contacteer grogro
Verstuur privébericht

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?

  • Citeer

Bericht door grogro » 8 maart 2018, 11:45

Inderdaad de GPS kan er ook voor iets tussen zitten, kan van die verkeersapp zijn die met de laatste update er altijd bijkomt, maar zou toch niet mogen vind ik als de mobiele gegevensverbinding afstaat. Ik heb niet veel zin om alles uit te testen, het werkt zo met die 2de lege betaalkaart.

Heb ondertussen een overzicht van dommel gekregen dat me gefactureerd zal worden van februari.
Maar ook januari staat er terug bij op! januari was al betaald.
Ik heb gereageerd maar nog geen reactie ontvangen. Ik hoop niet dat dat een gewoonte gaat worden. >:(
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

354 berichten
  • Pagina 4 van 24
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 24
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy