Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Duurtijd overschrijving

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
101 berichten
  • Pagina 3 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
anonymous9

Re: Duurtijd overschrijving

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 21 maart 2018, 14:30

ludo schreef: ↑21 maart 2018, 13:54
Poldermol schreef: ↑21 maart 2018, 13:36 Bij een dringende overschrijving bijvoorbeeld. Ik krijg mijn GSM-factuur quasi altijd 4-5 dagen voor de vervaldatum in de bus. Als je dan net op reis bent, en het duurt dan nog eens twee dagen tegen dat je overschrijving effectief bij de bestemmeling aankomt...
En wat als je 6 uur s'morgens vroeg op vakantie vertrekt voor 14 dagen of 3 weken, en je gsm faktuur steken ze in de namiddag in je brievenbus??? wat ga je dan doen, zo zal je altijd te laat zijn met te betalen, toch??? zo ben je er ook niks mee met een snelle overschrijving., mijn gedacht.
Dus u onderschrijft mijn stelling 'hoe sneller hoe beter'.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 maart 2018, 14:34

Poldermol schreef: ↑21 maart 2018, 14:30
ludo schreef: ↑21 maart 2018, 13:54

En wat als je 6 uur s'morgens vroeg op vakantie vertrekt voor 14 dagen of 3 weken, en je gsm faktuur steken ze in de namiddag in je brievenbus??? wat ga je dan doen, zo zal je altijd te laat zijn met te betalen, toch??? zo ben je er ook niks mee met een snelle overschrijving., mijn gedacht.
Dus u onderschrijft mijn stelling 'hoe sneller hoe beter'.
U verdraait het geheel, en ben het met Uw stelling niet eens.

jeff
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jeff
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jeff » 21 maart 2018, 16:18

Even van dit topic gebruik maken om volgend voorval te vermelden:
Op 17 januari januari betaalde ik een bijkomende factuur (37,5 euro) aan ZNA ziekenhuizen. Die moest tegen eind januari betaald zijn. Op 8 februari krijg ik voor deze factuur een aanmaning met aanrekening van aanmaningskosten.
Bij mijn overschrijving op 17 januari 2017 waren rekeningnummer, bedrag en gestructureerde mededeling juist!
Ik liet dat op 9 februari met bewijs van betaling per e-mail aan de facturatiedienst weten. Wegens geen reactie herhaal ik dit bericht op 14 februari. Daarop wordt nog altijd niet geantwoord! Ik besluit dan maar een week later persoonlijk langs te gaan bij de facturatiedienst (ik moest er die dag sowieso passeren met de fiets). In mijn aanwezigheid ziet men het na en er wordt me meegedeeld dat ze de betaling maar op 13 februari ontvangen hebben en dat dit mijn bank dat geld zo lang had bijgehouden. Dat betwijfel ik want mijn ervaring met overschrijvingen via argenta is dat deze zeer snel toekomen (bvb. 's morgens vroeg overschrijvingen naar een een andere bank in binnen- en buitenland (NL en D) komen daar nog dezelde dag toe). Ik denk eerder dat een medewerker bij ZNA deze betaling over het hoofd had gezien (ik deed er die dag twee naar ZNA, vandaar, als je op een paar maanden tijd verschillende keren in het ziekenhuis belandt, bereid je dan maar voor op heel wat te betalen facturen en dus overschrijvingen achteraf, Ludo).
Tot besluit deelde de medewerker van de facturatiedienst me toen nog doodleuk mee dat ik de aanmaningskosten niet hoefde te betalen. Die zou ik sowieso toch niet betaald hebben! Een beetje ernstig blijven, he.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 maart 2018, 16:44

jeff schreef: ↑21 maart 2018, 16:18 Even van dit topic gebruik maken om volgend voorval te vermelden:
Op 17 januari januari betaalde ik een bijkomende factuur (37,5 euro) aan ZNA ziekenhuizen. Die moest tegen eind januari betaald zijn. Op 8 februari krijg ik voor deze factuur een aanmaning met aanrekening van aanmaningskosten.
Bij mijn overschrijving op 17 januari 2017 waren rekeningnummer, bedrag en gestructureerde mededeling juist!
Ik liet dat op 9 februari met bewijs van betaling per e-mail aan de facturatiedienst weten. Wegens geen reactie herhaal ik dit bericht op 14 februari. Daarop wordt nog altijd niet geantwoord! Ik besluit dan maar een week later persoonlijk langs te gaan bij de facturatiedienst (ik moest er die dag sowieso passeren met de fiets). In mijn aanwezigheid ziet men het na en er wordt me meegedeeld dat ze de betaling maar op 13 februari ontvangen hebben en dat dit mijn bank dat geld zo lang had bijgehouden. Dat betwijfel ik want mijn ervaring met overschrijvingen via argenta is dat deze zeer snel toekomen (bvb. 's morgens vroeg overschrijvingen naar een een andere bank in binnen- en buitenland (NL en D) komen daar nog dezelde dag toe). Ik denk eerder dat een medewerker bij ZNA deze betaling over het hoofd had gezien (ik deed er die dag twee naar ZNA, vandaar, als je op een paar maanden tijd verschillende keren in het ziekenhuis belandt, bereid je dan maar voor op heel wat te betalen facturen en dus overschrijvingen achteraf, Ludo).
Tot besluit deelde de medewerker van de facturatiedienst me toen nog doodleuk mee dat ik de aanmaningskosten niet hoefde te betalen. Die zou ik sowieso toch niet betaald hebben! Een beetje ernstig blijven, he.
Lijkt me sterk dat een bank een overschrijving weken achterhoud,tenzij jezelf een " uitvoeringsdatum" hebt meegedeeld.
Zal vermoedelijk wel aan de interne boekhouding van het ZNA liggen???
Meestal krijg je de " factuur " pas na ettelijke maanden na je verblijf aldaar en heb je bovendien nog ruim 14 dagen om ze te betalen.
Je kan toch zien op je bankuittreksel op welke datum de betaling is uitgevoerd en voor welke mededeling.

In dergelijk geval had ik de " factuur " met betalingsbewijs met datum teruggestuurd naar de boekhouding van het ZNA, en uiteraard de aanmaningskosten niet betaald of op zen minst even telefonisch kontakt opgenomen.

jeff
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jeff
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jeff » 21 maart 2018, 17:33

Het is de printscreen van mijn betaling dat ik in eerste instantie per e-mail aan hen had overgemaakt.
Hierbij waren bedrag, betaaldatum (17 januari, GEEN uitgestelde uitvoeringsdatum!), rekeningnummer en gestructureerde mededeling duidelijk vermeld.
Als je telefoneert laat men je soms minutenlang (een kwartier is geen uitzondering) aan de lijn hangen (wachtenden voor je, doorverbinden, opzoeken, enz...). En ondertussen loopt je telefoon(gsm)rekening op.
Als je-ernstige gezondheidsproblemen hebt kost je dat dan hiervoor ook nog extra geld, tijd en energie. Ik kan talloze voorbeelden geven.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 maart 2018, 17:45

jeff schreef: ↑21 maart 2018, 17:33 Het is de printscreen van mijn betaling dat ik in eerste instantie per e-mail aan hen had overgemaakt.
Hierbij waren bedrag, betaaldatum (17 januari, GEEN uitgestelde uitvoeringsdatum!), rekeningnummer en gestructureerde mededeling duidelijk vermeld.
Als je telefoneert laat men je soms minutenlang (een kwartier is geen uitzondering) aan de lijn hangen (wachtenden voor je, doorverbinden, opzoeken, enz...). En ondertussen loopt je telefoon(gsm)rekening op.
Als je-ernstige gezondheidsproblemen hebt kost je dat dan hiervoor ook nog extra geld, tijd en energie. Ik kan talloze voorbeelden geven.
tja, als je tijdig betaald hebt,en je hebt bewijzen, heb je betaald, laat ze dan maar nen deurwaarder sturen op hun kosten.
Moeten ze hun boekhouding en administratie maar in orde houden.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 21 maart 2018, 17:54

Enige bemerking : als je een bewijs van betaling wil sturen moet dat wel een bewijs zijn dat het van je rekening is gegaan. Niet een bewijs dat je de overschrijving hebt gedeponeerd of doorgegeven op eender welke manier . Dat zijn 2 verschillende dingen.

Een aanvraag wordt slechts uitgevoerd op voorwaarde dat er genoeg saldo beschikbaar is, dat alle gegevens juist zijn etcetera. De aanvraag tot overschrijving wordt bijgevolg nergens als bewijs aanvaard.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 21 maart 2018, 18:00

haelewyn schreef: ↑21 maart 2018, 17:54 Enige bemerking : als je een bewijs van betaling wil sturen moet dat wel een bewijs zijn dat het van je rekening is gegaan. Niet een bewijs dat je de overschrijving hebt gedeponeerd of doorgegeven op eender welke manier . Dat zijn 2 verschillende dingen.

Een aanvraag wordt slechts uitgevoerd op voorwaarde dat er genoeg saldo beschikbaar is, dat alle gegevens juist zijn etcetera. De aanvraag tot overschrijving wordt bijgevolg nergens als bewijs aanvaard.
Uiteraard, das de evidentie zelf.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 21 maart 2018, 18:17

Nochtans heb ik veel vodjes met een stempel te zien gekregen als betalingsbewijs. Maar het was dan ook meestal boerenbedrog. Soms wordt iets verkeerd geboekt maar dat is zeldzaam.

jeff
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jeff
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jeff » 21 maart 2018, 18:41

De printscreen van de hiervoor effectief gedane verrichting op mijn zichtrekening: duidelijker bewijs van mijn betaling kan er toch niet zijn. Blijkbaar is er ongeloof m.b.t. mijn verhaal...en moet ik alles blijkbaar nog eens opnieuw bewijzen...

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 21 maart 2018, 20:19

jeff schreef: ↑21 maart 2018, 18:41 Blijkbaar is er ongeloof m.b.t. mijn verhaal...en moet ik alles blijkbaar nog eens opnieuw bewijzen...
'k Heb ook al mogen ervaren dat de boekhouding van ZNA niet helemaal op orde is :( .
Nog andere procedures zijn ook voor verbetering vatbaar. Toen ik een kamer alleen wilde (voor een operatie), heeft het mijn vader (gelukkig kon hij gaan) bijna 2u gekost om dat in orde te krijgen :-\ .

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 21 maart 2018, 23:05

jeff schreef: ↑21 maart 2018, 18:41 De printscreen van de hiervoor effectief gedane verrichting op mijn zichtrekening: duidelijker bewijs van mijn betaling kan er toch niet zijn. Blijkbaar is er ongeloof m.b.t. mijn verhaal...en moet ik alles blijkbaar nog eens opnieuw bewijzen...
Ik geloof iedereen tot het tegendeel bewezen is. Maar ik heb ook een goed geheugen over fouten van anderen of mezelf die ik in het verleden heb gezien.

Niet te zwaar opnemen. Hier moet je niets bewijzen want het probleem is opgelost en wij zijn geen betrokken partij. Enkel toeschouwers. Gezien het verhaal en de houding van zna denk ik dat het probleem bij hen lag en dat ze dat bedrag niet toegewezen hebben. Fout van de bank is onwaarschijnlijk gezien de lange tijd die er over ging.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 22 maart 2018, 16:20

netwerken schreef: ↑21 maart 2018, 12:51 Ik heb de test met haelewyn opgestart met betalingen vanaf mijn Keytrade rekening naar zijn rekeningen. Als we allemaal wat samenwerken, kunnen we een overzicht maken van/naar elke Belgische bank ;)
Zoals 'netwerken' vertelde hebben we getest hoe snel Keytrade een overschrijving kan bezorgen bij een andere bank.
'Netwerken' schreef 1 of 2 cent over per bank en dit zijn de resultaten :

Keytrade woensdag 12.56 naar Bpost Bank, ok op donderdag 14.45
Keytrade woensdag 12.45 naar AXA, ok op donderdag 15.15
Keytrade woensdag 12.45 naar BNP Hello, ok op donderdag 15.15
Keytrade woensdag 12.44 naar ING, ok op donderdag 15.15
Keytrade woensdag 12.44 naar Belfius, ok op donderdag 16.10
Keytrade woensdag 12.45 naar KBC, ok op op donderdag 16.10

Goed resultaat voor Keytrade. De volgende bankwerkdag staat het bedrag dat werd overgeschreven op de bank van de bestemmeling.
We zien bij de ontvangsten dat Bpost Bank zijn batch al redelijk vroeg draait en dat dat verschillend blijft van bank tot bank. Deze keer geen vertragingen van 1 dag extra bij eender welke combinatie.

Volgende week of al tijdens het weekend stort ik deze bedragen terug naar hem vanop een rekening bij de banken in bovenstaande lijst en dat is dan weer een test op zich.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 24 maart 2018, 02:00

Wie de volgende dagen dringende overschrijvingen moet doen, wacht best niet te lang om die uit te voeren.
Van vrijdag 30 maart tot en met maandag 2 april 2018 zullen de banken gesloten zijn en zullen er dus geen verrichtingen worden uitgewisseld.
De bank van uw begunstigde ontvangt de overschrijving normaliter een (bankwerk)dag nadat uw eigen bank deze heeft uitgevoerd. Door het verlengde Paasweekend is het mogelijk dat uw betaling opschuift.
Zowel op vrijdag 30 maart, tijdens het weekend van 31 maart als op maandag 2 april zullen er immers geen betalingen verwerkt worden.
In sommige gevallen kan dit betekenen dat als u uw overschrijving pas op donderdag 29 maart (in de loop van de dag) doet, uw begunstigde de betaling niet op vrijdag maar wel op dinsdag 3 april zal ontvangen.

De bankenfederatie Febelfin raadt iedereen wel aan om tijdig zijn overschrijvingen in te plannen.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 24 maart 2018, 12:02

haelewyn schreef: ↑22 maart 2018, 16:20
netwerken schreef: ↑21 maart 2018, 12:51 Ik heb de test met haelewyn opgestart met betalingen vanaf mijn Keytrade rekening naar zijn rekeningen. Als we allemaal wat samenwerken, kunnen we een overzicht maken van/naar elke Belgische bank ;)
Zoals 'netwerken' vertelde hebben we getest hoe snel Keytrade een overschrijving kan bezorgen bij een andere bank.
'Netwerken' schreef 1 of 2 cent over per bank en dit zijn de resultaten :

Keytrade woensdag 12.56 naar Bpost Bank, ok op donderdag 14.45
Keytrade woensdag 12.45 naar AXA, ok op donderdag 15.15
Keytrade woensdag 12.45 naar BNP Hello, ok op donderdag 15.15
Keytrade woensdag 12.44 naar ING, ok op donderdag 15.15
Keytrade woensdag 12.44 naar Belfius, ok op donderdag 16.10
Keytrade woensdag 12.45 naar KBC, ok op op donderdag 16.10

Goed resultaat voor Keytrade. De volgende bankwerkdag staat het bedrag dat werd overgeschreven op de bank van de bestemmeling.
We zien bij de ontvangsten dat Bpost Bank zijn batch al redelijk vroeg draait en dat dat verschillend blijft van bank tot bank. Deze keer geen vertragingen van 1 dag extra bij eender welke combinatie.

Volgende week of al tijdens het weekend stort ik deze bedragen terug naar hem vanop een rekening bij de banken in bovenstaande lijst en dat is dan weer een test op zich.
als je in de voormiddag een overschrijving doet is het geld dikwijls nog dezelfde dag bij de andere bank
th.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

101 berichten
  • Pagina 3 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy