Fortis: Wie heeft al een claim ingediend?
TIP
Re: Fortis: Wie heeft al een claim ingediend?
Ze moet toch naar een BNP kantoor gaan, en zeker haar beursrekeningnummer meenemen. Je krijgt het dan per post opgestuurd. Best ook adres checken, mocht je ondertussen verhuisd zijn.FlamesBond schreef: ↑4 september 2018, 00:18 Ik heb een vraagje: een familielid had aandelen van Fortis gekocht in de periode waarop je nu een deel van je geld kan terug recupereren. Echter was die persoon klant bij Fortisbank maar is later overgestapt naar Keytrade. Welke bank moet dat attest nu eigenlijk opsturen ? Ze is al eens naar dat oude kantoor gegaan maar die zeggen dat ze niet verder kunnen helpen..![]()
Een collega heeft dit pas gedaan (was ook geen klant meer bij BNP) en dit is probleemloos verlopen.
Kan er iemand zeggen in welk formaat je de bewijzen moet toevoegen ?
PDF / JPEG / andere ?
PDF / JPEG / andere ?
Ik heb het opgestuurd in jpg, en het is gelukt.
Het was wel maar één bladzijde van BNP-FORTIS, waar alles opstond.
Je krijgt onmiddellijk een Claim-ID nummer. Dit moet je bewaren.
Het was wel maar één bladzijde van BNP-FORTIS, waar alles opstond.
Je krijgt onmiddellijk een Claim-ID nummer. Dit moet je bewaren.
Bedankt !
Ik moet het een van de dagen voor mijn vader invullen, maar kon niet zien welk formaat verwacht werd voor de bijlage.
Ik moet het een van de dagen voor mijn vader invullen, maar kon niet zien welk formaat verwacht werd voor de bijlage.
Het kan in verschillende formaten.
Als je in het vak komt, waar de bewijzen moeten bijgevoegd worden, staan ze allemaal aangeduid.
Als je in het vak komt, waar de bewijzen moeten bijgevoegd worden, staan ze allemaal aangeduid.
Voor mij heeft Deminor de claim ingediend.
Ik doe het niet
1 week geleden verzonden via de postduif
1 week geleden verzonden via de postduif
-
FlamesBond
- Newbie

- Contacteer:
Hartelijk dank voor je antwoord, Annetje!annetje schreef: ↑4 september 2018, 16:03 Ze moet toch naar een BNP kantoor gaan, en zeker haar beursrekeningnummer meenemen. Je krijgt het dan per post opgestuurd. Best ook adres checken, mocht je ondertussen verhuisd zijn.
Een collega heeft dit pas gedaan (was ook geen klant meer bij BNP) en dit is probleemloos verlopen.
Dat is snel. En wanneer ingediend?
-
pietpiraat
hebben alle banken nu al de attesten gestuurd of zijn er die het vertikken ? (de grootbanken bijvoorbeeld)
Wie heeft er al attesten van Keytrade ontvangen ?
Was vroeger bij Cortal Consors... overgenomen door Fortuneo en die dan door Keytrade.
Al meerdere emails gestuurd maar nog steeds niets ontvangen.
Mvg,
Was vroeger bij Cortal Consors... overgenomen door Fortuneo en die dan door Keytrade.
Al meerdere emails gestuurd maar nog steeds niets ontvangen.
Mvg,
Belfius stuurde het spontaan op. Je ontvangt het attest per brief of in je inbox na inloggen.pietpiraat schreef: ↑8 september 2018, 18:29 hebben alle banken nu al de attesten gestuurd of zijn er die het vertikken ? (de grootbanken bijvoorbeeld)
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)