Beleg eens in cannabis
TIP
Re: Beleg eens in cannabis
Ik heb al eens gekeken of er geen shorts te vinden waren... Helaas... 

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180917_03750409
Coca-Cola voert gesprekken met het Canadese Aurora om samen drankjes te ontwikkelen gebaseerd op cannabis, maar dan zonder het psychoactieve effect. Dat meldt Bloomberg Televisie.
Coca-Cola voert gesprekken met het Canadese Aurora om samen drankjes te ontwikkelen gebaseerd op cannabis, maar dan zonder het psychoactieve effect. Dat meldt Bloomberg Televisie.
Zijn er Europese ETFs die beleggen in zulke bedrijven? VS trackers zoals bekend verboden in Europa. Wat zijn daarnaast zo'n beetje de interessante aandelen hierin momenteel of is deze boot al vertrokken.
Laatst gewijzigd door omega6 op 20 september 2018, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat werd 3 dagen geleden gemeld, en 2.5 dagen geleden ontkend door Aurorahaelewyn schreef: ↑20 september 2018, 13:07 http://www.standaard.be/cnt/dmf20180917_03750409

Denk dat je nu nog niet te laat zou zijn, zou graag ook instappen maar in wat? De Amerikaanse ETF is niet meer te verkrijgen.. Aandelen dan maar?
Paar maanden geleden nog gedacht aan Canopy Growth. Had ik het toen maar gedaan. waarde x2.5 op een half jaar. Zat toen al in blockchain en wou men portefeuille iets "stabieler" maken.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Iemand die zich aan deze aandelen gewaagd heeft?
Heb order ingelegd voor Aphria. Ik was wel net een dag te laat want aandeel is vandaag 17% gestegen maar heeft nog een p/b van 2,15. Krijgt vanaf 2 november ook een listing op de NYSE.
Heb order ingelegd voor Aphria. Ik was wel net een dag te laat want aandeel is vandaag 17% gestegen maar heeft nog een p/b van 2,15. Krijgt vanaf 2 november ook een listing op de NYSE.
Edit: het is Aurora geworden, koersen van deze aandelen zijn ongeveer 50% gedaald dus is misschien een goed instapmoment..Aphria is the first public licensed medical cannabis producer to report positive cash flow from operations and
the first to report positive earnings in consecutive quarters.
zojuist een pakket kunnen bijkopen van Hmmj tracker.
Dat gaat blijkbaar als je er reeds inzit
Dat gaat blijkbaar als je er reeds inzit
Bump.
Bleek althans op de beurs dus effectief een textbook hype.

Bleek althans op de beurs dus effectief een textbook hype.

ja, zwaar virtueel verlies van 52% momenteel.
Begin 2018 in volle Ablynx euforie te onbezonnen ingestapt.
Begin 2018 in volle Ablynx euforie te onbezonnen ingestapt.
mooi, dan zijn we niet alleen