Acties voor het nieuwe jaar voor uw spaargeld
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Re: Acties voor het nieuwe jaar voor uw spaargeld
Neen, zelfs dat niet. Als je bij een moeilijke maand eens niets stort gaat er niets gebeuren. Volgens mij zijn er slechts twee beperkingen:
1) maximum €750/maand
2) je kan slechts éénmaal per maand iets overschrijven. Ik had eens - na een nacht Bacchus aanbeden te hebben
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
anonymous
@Carpe. We hebben min of meer hetzelfde geantwoord. Dus ga maar een step-up gaan openen prinses. No worries.
Neem het de prinses en Spaargids niet kwalijk want zelfs op de website van Beobank staat er :
"""""Step Up spaarrekening van Beobank
U spaart automatisch via doorlopende opdracht
U geniet van een aantrekkelijke getrouwheidspremie.
Uw geld blijft beschikbaar"""""
En in de voorwaarden :
""""Dit product is bestemd voor klanten die op elk moment over hun kapitaal willen kunnen beschikken. Dit product heeft een onbepaalde looptijd en vereist geen minimuminlage.
Op de spaarrekening mogen alleen bedragen gestort worden via een doorlopende maandelijkse spaaropdracht vanaf een zichtrekening bij Beobank of bij een andere bank. Het totale maandelijkse spaarbedrag mag niet meer dan 750 euro bedragen."""
Waarmee ik geen afbreuk wil doen aan jullie ervaringen in de praktijk.
"""""Step Up spaarrekening van Beobank
U spaart automatisch via doorlopende opdracht
U geniet van een aantrekkelijke getrouwheidspremie.
Uw geld blijft beschikbaar"""""
En in de voorwaarden :
""""Dit product is bestemd voor klanten die op elk moment over hun kapitaal willen kunnen beschikken. Dit product heeft een onbepaalde looptijd en vereist geen minimuminlage.
Op de spaarrekening mogen alleen bedragen gestort worden via een doorlopende maandelijkse spaaropdracht vanaf een zichtrekening bij Beobank of bij een andere bank. Het totale maandelijkse spaarbedrag mag niet meer dan 750 euro bedragen."""
Waarmee ik geen afbreuk wil doen aan jullie ervaringen in de praktijk.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 23 december 2018, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
anonymous
Hun site is dan inderdaad dik verkeerd. Ik heb zelfs geen zichtrekening bij beobank. Gewoon een step-up en een lopende tak 21. Ik stort wel elke maand 750 maar niet via een doorlopende opdracht. Gewoon uit de losse hand. De kids storten slechts af en toe.
Ik neem het de prinses niet kwalijk hoor. Wil gewoon een beetje helpen. Je kent me he Haelewyn. Altijd behulpzaam
. Vooral voor prinsessen.
Ik neem het de prinses niet kwalijk hoor. Wil gewoon een beetje helpen. Je kent me he Haelewyn. Altijd behulpzaam
Natuurlijk. Een man naar mijn hart. Aan jezelf ken je ook een ander he.
Er staat in de tekst wel dat het ook een andere rekening mag zijn. Het moet niet echt een Beobank rekening zijn.
Er staat in de tekst wel dat het ook een andere rekening mag zijn. Het moet niet echt een Beobank rekening zijn.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Willen jullie twee male chauvinist pigs eens stoppen met Nefertari te kleineren?
De officiële titel is koningin!

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
anonymous
Liever een prinses. Bij koninginnen denk ik aan Fabiola 
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Oei, ik snap je punt. We gaan je moeten omturnen

Tóch iemand die mijn nickname-en-avatar naar waarde schat
(Nefertari, 13e eeuw v.C. , verwierf in de Oud-Egyptische regeerperiode, een toen voor vrouwen, zeer uitzonderlijke en invloedrijke status, als koningin, opperpriesteres, raadgeefster en favoriete vrouw van Farao Ramses II. )
Alleen heeft "déze koningin" wat meer financiële tegenslagen gehad dan mijn favoriete Egyptische:
namelijk ik kan alleen maar een nieuwe spaarrekening overwegen voor geld dat vrijkomt van mijn oude termijnrekeningen (met toen nog hoge rentes) die stilaan allemaal ten einde lopen.
Als er dan toch geen maandelijkse verplichtingen zijn, kan ik misschien een step-up overwegen. Ik zal het nog eens herbekijken.
Bedankt allemaal, voor de info.
(Nefertari, 13e eeuw v.C. , verwierf in de Oud-Egyptische regeerperiode, een toen voor vrouwen, zeer uitzonderlijke en invloedrijke status, als koningin, opperpriesteres, raadgeefster en favoriete vrouw van Farao Ramses II. )
Alleen heeft "déze koningin" wat meer financiële tegenslagen gehad dan mijn favoriete Egyptische:
namelijk ik kan alleen maar een nieuwe spaarrekening overwegen voor geld dat vrijkomt van mijn oude termijnrekeningen (met toen nog hoge rentes) die stilaan allemaal ten einde lopen.
Als er dan toch geen maandelijkse verplichtingen zijn, kan ik misschien een step-up overwegen. Ik zal het nog eens herbekijken.
Bedankt allemaal, voor de info.
-
anonymous
Graag gedaan my queen *maakt een diepe buiging*
-
anonymous9
Zie dat er niets in uw rug schiet éh.