Argenta fondsen
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Argenta fondsen
Graag jullie mening.
Bijna 2 jaar geleden heb mij laten overhalen om fondsen aan te kopen via Argenta. Vandaag als ik alles tel sta ik serieus in het rood. Duizenden euro's.
Wat raden jullie aan ermee stoppen of afwachten, ben radeloos.
Dank u
Bijna 2 jaar geleden heb mij laten overhalen om fondsen aan te kopen via Argenta. Vandaag als ik alles tel sta ik serieus in het rood. Duizenden euro's.
Dank u
Re: Argenta fondsen
de beurzen zijn gezakt, dus dat is volkomen normaal
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik weet dat de beurzen gezakt zijn, maar moet ik de fondsen nog bijhouden of ermee stoppen? Ik begrijp dat niemand een glaze bol heeft naar de toekomst toe. Ik ben een leek en lees alleen maar negatief nieuws ivm de toekomst. Moet ik nog geduld hebben?
1) als je stopt (verkoopt) verlies je geld.
2) nooit geld verliezen.
3) de wereld gaat voorlopig niet vergaan (pas in 100 jaar)
4} beurzen zullen uiteindelijk terug gaan stijgen.
5) gespreid in tijd instappen is de boodschap, deze periode kan instap(bijkoop)moment zijn.
6) gaat kruidenier op de hoek zn winkel verkopen omdat, Trump een scheet laat, UK de EU verlaat en de beurzen zijn gedaald, of de plaatselijke garage of computerwinkel ?
Ik denk het niet.
Een aandelenbeleggingsfonds is een verzameling winkels en fabrieken.
Waarom zou jij dan wel verkopen ?
2) nooit geld verliezen.
3) de wereld gaat voorlopig niet vergaan (pas in 100 jaar)
4} beurzen zullen uiteindelijk terug gaan stijgen.
5) gespreid in tijd instappen is de boodschap, deze periode kan instap(bijkoop)moment zijn.
6) gaat kruidenier op de hoek zn winkel verkopen omdat, Trump een scheet laat, UK de EU verlaat en de beurzen zijn gedaald, of de plaatselijke garage of computerwinkel ?
Ik denk het niet.