ETF EMIM/CEMU/ZPRS
TIP
-
Ilikebigbutts
- Newbie

ETF EMIM/CEMU/ZPRS
Ik heb deze in mijn portefolio bij degiro een kennis van mij vertelde dat er betere alternatieven zijn maar hij kon niet meer op de trackersnamen komen. Wie weet hier meer van ? Thx
Re: ETF EMIM/CEMU/ZPRS
IUSN is een te overwegen alternatief voor ZPRS
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Afhankelijk van wat kennis bedoeld met beter:
Je portefeuille bevat geen US, geen APAC: vervang cemu door een wereldwijd aandelen fonds en je portefeuille is "beter" (voorbeeld IWDA)
Je portefeuille bevat geen US, geen APAC: vervang cemu door een wereldwijd aandelen fonds en je portefeuille is "beter" (voorbeeld IWDA)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
Ilikebigbutts
- Newbie

De IDWA heb ik wel en is goed voor 75%. Ter informatie
-
Ilikebigbutts
- Newbie

Het is belangrijk dat je vb als belegger je eigen onderzoek doet en niet vertrouwt op anonieme internetposters.
Als je deze twee fondsen vergelijkt - wat zijn dan de verschillen.
Als je deze twee fondsen vergelijkt - wat zijn dan de verschillen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Meen je dit nu echt? Kijk gewoon naar de webpagina's van beide trackers en je ziet het verschil.
Makkelijk om alles te laten doen
SPDR: ter 0,45%
IUSN: ter 0,35%
IUSN: ter 0,35%
-
Ilikebigbutts
- Newbie

-
Ilikebigbutts
- Newbie

+ Andere fondsmaatschappij
+ Op andere exchange
+ Niet exact hetzelfde rendement
+ Verschillende startdatum, korte geschiedenis
Je moet er echt wel de Fondspaginas bijnemen!
Kijk bvb op Morningstar.be