Prijsstijgingen bij de banken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Prijsstijgingen bij de banken
Als het rood is niet oversteken probleem opgelost.geebee schreef: ↑5 september 2019, 11:59 Huh ? Hoe minder cash, hoe meer er moet verlopen via banken of andere financieel gerelateerde bedrijven dus hoe meer je afhankelijk wordt van die bedrijven ... als ze dan nog eens big data en big brother loslaten op wat wij zoal uitgeven dan is het hek helemaal van de dam ... nu lachen we misschien nog met big brother-toestanden maar in China bv. word je via gezichtsherkenning al "punten afgetrokken" van je "goede burgerrapoort" als je ergens een voetpad oversteekt terwijl het rood is ...
Estate Guru believer.
Vergis U niet in de hete tuttebellen van 70 jaar hoor,,, en je zal wel meer dan één buurvrouw hebben zeker. Er zwemmen méér vissen in de wilde zee... en je moet daar niet naartoe gaan om te babbelen hé, maar om te ruilen en er zijn wel wat manieren om hun stil te krijgen...
Laatst gewijzigd door ludo op 5 september 2019, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorig weekend heb ik in de bib een artikel gelezen over PSD2. Ook dit komt bij mij over als big brother-toestanden. Ze verkopen het wel alsof er mooie voordelen, maar mijn vertrouwen daarin is nu 0,0.geebee schreef: ↑5 september 2019, 11:59 Huh ? Hoe minder cash, hoe meer er moet verlopen via banken of andere financieel gerelateerde bedrijven dus hoe meer je afhankelijk wordt van die bedrijven ... als ze dan nog eens big data en big brother loslaten op wat wij zoal uitgeven dan is het hek helemaal van de dam ... nu lachen we misschien nog met big brother-toestanden maar in China bv. word je via gezichtsherkenning al "punten afgetrokken" van je "goede burgerrapoort" als je ergens een voetpad oversteekt terwijl het rood is ...
Ik lig daar allemaal niet wakker van Big Brother en toestanden.... Ze doen toch wat ze willen. Zolang je niks illegaals doet hoef je niks te vrezen.Maar dat ze ver gaan, en nog verder zullen gaan is wel een feit.
Zolang ik maar aan mijn eigen centen kan,gelijk welke manier,dak nog nen boterham met choco kan kopen ,,méér moet da van mij ni zijn.
Zolang ik maar aan mijn eigen centen kan,gelijk welke manier,dak nog nen boterham met choco kan kopen ,,méér moet da van mij ni zijn.
Mij gaan ze niet liggen hebben met een boterham met choco, dat zal minstens een dikke biefstuk moeten zijn.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Was dat maar waar. Had ik de capaciteit maar om mensen dik af te zetten en te bestelen met een uitgestreken gezicht. Ik zou nogal poen scheppen, mijn zakken boordevol en alles wat mis is de fout van een ander. 
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Jup je kan die centen beter aan artsen zonder grenzen geven ofzo ipv te betalen voor die bankdiensten.jantubaman schreef: ↑5 september 2019, 07:07
Ik snap niet dat mensen willen betalen voor een zichtrekening en een spaarrekening. Ik heb ook Visa en betaal voor alles 0€....
Al goe dat ze je dan tevreden kunnen stellen met " nen dikke steak " LOL
Dat zeg ik ook, dat is bij mij het minste, anders gaat Deantje heel kwaad worden. 
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Wil je niet weten hoeveel er in de privé zakken verdwijnt van de heren directeuren van sommige liefdadigheids organisaties die schoon weer spelen met uw giften en waar nog géén 10% terecht komt bij de noodlijdenden.Jamesken schreef: ↑5 september 2019, 14:46Jup je kan die centen beter aan artsen zonder grenzen geven ofzo ipv te betalen voor die bankdiensten.jantubaman schreef: ↑5 september 2019, 07:07
Ik snap niet dat mensen willen betalen voor een zichtrekening en een spaarrekening. Ik heb ook Visa en betaal voor alles 0€....
Een organisatie moet nu eenmaal veel en veel geld kosten en werkzekerheid (loon) verschaffen aan bepaalde lieden.
inderdaad, dat risico neem ik (samusocial/oxfam waren triestige affaires).
Als je dat niet ziet zitten kan je ook gewoon eens goed gaan zuipen op cafe met dat geld.
Als je dat niet ziet zitten kan je ook gewoon eens goed gaan zuipen op cafe met dat geld.
Laatst gewijzigd door Jamesken op 5 september 2019, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
inderdaad, Ludo, ooit eens gelezen over ontwikkelingsorganisaties dat 98% van de giften daar gaat naar ... de interne werking ... 't is te zeggen hun lonen, huisvesting, 4x4, teambuildings, reclame, ... enz. De lokale, arme stakkers mogen nog even de kruimels krijgen.
Jamesken schreef: ↑5 september 2019, 14:46Jup je kan die centen beter aan artsen zonder grenzen geven ofzo ipv te betalen voor die bankdiensten.jantubaman schreef: ↑5 september 2019, 07:07
Voor mijn hypotheek kreeg ik vorig jaar een heel goed voorstel. 1,6% voor Q = 80% en 30 jaar lang. geen enkele andere bank kwam (toen) in de buurt. Dus lening afgesloten bij VDK en maandelijks dus 2 euro betalen voor de zichtrekening. Geen andere verplichtingen.
Maar dat was toen zeker nog altijd goedkoper dan een andere bank waar de zichtrekening gratis was. Dusja, soms ben je toch voor een bepaalde periode gebonden aan een bank.