Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Op1 december, wil ik bankzaken te doen.
Pc Desktop Windows 7 & Internet Explorer welke ik normaal altijd gebruik om bankzaken te doen.
Ik log in met mij code & mijn paswoord = is allemaal oke ik krijg een code via GSM die ik moet ingeven en ik ben op mijn persoonlijke pagina.
Er komt een pop up dat ik mijn gegevens moet bevestigen, voor beveiligings reden.
Ik vul weer mijn e mail adres in , ik moet bevestigen dat dit mijn juiste gsm nr is= ik bevestig en krijg een code via gsm die ik moet ingeven, ik vul verder mijn gegevens in , en dan moet ik het doorsturen, tot dan oke.
Dan komt de volgende pagina, een ogenblik geduld. Dit geduld moet ik nog altijd hebben.
Naar mijn bankgegevens om bank zaken te doen kan ik niet , omdat ja de gegevens niet zijn doorgegeven of wat, fout op pagina ik weet het niet.
Oke , ik geef de moed niet op en start de Firefos browser op, doe alles weer van voren af aan, maar moet hier ook nog altijd geduld
Oke, ik ben een doorbijter dus ik start Google Chrome op, doe alles weer van voren af aan, maar moet hier ook nog altijd geduld hebben.
Oke, ik doe nog een laatste poging, en start mijn laptop met Windows 7 op en ga via Internet Explorer , nog eens een poging wagen .
Ook hier moet ik nog altijd geduld hebben.
Nu 2 December , doe ik opnieuw een poging met nog altijd hetzelfde resultaat, dan maar een telefoongesprekje voeren zeker.
naar het nr 26799000
Om 9;10 aan de telefoon bezet, nu 12:10 nog altijd bezet.
Ondertussen maar een mailtje gestuurd via neem contact met ons op.
Dat contact is er nog altijd niet.
Zeer klantvriendelijk, ik overweeg om mijn bankzaken over te hevelen,als dit ooit is opgelost.
Klant is koning zegt men, ik denk het niet .
Vandaag 3 December na gisteren een ganse dag proberen te bellen zonder te zijn binnen geraakt, respons op mijn mail heb ik nog altijd niet ontvangen, dacht ik nu eens bellen voor 9 uur dan komt er normaal wel een bandje met onze kantoren zijn open van .... enz .
Wat dacht je, juist de in gesprek toon, de webiste eens proberen of het nu al lukt , nee dus moet nog altijd geduld hebben.
Nu al 4 December nog altijd hetzelfde , bij doorgeven gegevens loopt het fout, telefoon nr nog altijd bezet toon.
Hoe kan en mag dit allemaal maar om zo de klanten te behandelen, moet ik nu persoonlijk naar Brussel reizen om aan mijn geld te geraken?
Een ding is zeker van zodra ik aan mijn geld kan gaat alles er af, en NOOIT meer Keytrade bank.
Pc Desktop Windows 7 & Internet Explorer welke ik normaal altijd gebruik om bankzaken te doen.
Ik log in met mij code & mijn paswoord = is allemaal oke ik krijg een code via GSM die ik moet ingeven en ik ben op mijn persoonlijke pagina.
Er komt een pop up dat ik mijn gegevens moet bevestigen, voor beveiligings reden.
Ik vul weer mijn e mail adres in , ik moet bevestigen dat dit mijn juiste gsm nr is= ik bevestig en krijg een code via gsm die ik moet ingeven, ik vul verder mijn gegevens in , en dan moet ik het doorsturen, tot dan oke.
Dan komt de volgende pagina, een ogenblik geduld. Dit geduld moet ik nog altijd hebben.
Naar mijn bankgegevens om bank zaken te doen kan ik niet , omdat ja de gegevens niet zijn doorgegeven of wat, fout op pagina ik weet het niet.
Oke , ik geef de moed niet op en start de Firefos browser op, doe alles weer van voren af aan, maar moet hier ook nog altijd geduld
Oke, ik ben een doorbijter dus ik start Google Chrome op, doe alles weer van voren af aan, maar moet hier ook nog altijd geduld hebben.
Oke, ik doe nog een laatste poging, en start mijn laptop met Windows 7 op en ga via Internet Explorer , nog eens een poging wagen .
Ook hier moet ik nog altijd geduld hebben.
Nu 2 December , doe ik opnieuw een poging met nog altijd hetzelfde resultaat, dan maar een telefoongesprekje voeren zeker.
naar het nr 26799000
Om 9;10 aan de telefoon bezet, nu 12:10 nog altijd bezet.
Ondertussen maar een mailtje gestuurd via neem contact met ons op.
Dat contact is er nog altijd niet.
Zeer klantvriendelijk, ik overweeg om mijn bankzaken over te hevelen,als dit ooit is opgelost.
Klant is koning zegt men, ik denk het niet .
Vandaag 3 December na gisteren een ganse dag proberen te bellen zonder te zijn binnen geraakt, respons op mijn mail heb ik nog altijd niet ontvangen, dacht ik nu eens bellen voor 9 uur dan komt er normaal wel een bandje met onze kantoren zijn open van .... enz .
Wat dacht je, juist de in gesprek toon, de webiste eens proberen of het nu al lukt , nee dus moet nog altijd geduld hebben.
Nu al 4 December nog altijd hetzelfde , bij doorgeven gegevens loopt het fout, telefoon nr nog altijd bezet toon.
Hoe kan en mag dit allemaal maar om zo de klanten te behandelen, moet ik nu persoonlijk naar Brussel reizen om aan mijn geld te geraken?
Een ding is zeker van zodra ik aan mijn geld kan gaat alles er af, en NOOIT meer Keytrade bank.
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
IK heb ook problemen met Keytrade,
zijn er ook klanten van keytrade die via sms geen pincode voor nieuwe Kredietkaart gekregen hebben?
keytrade stuurt een moeilijke combinatie van grote en kleine letters en nummers die moeten teruggestuurd naar keytrade ,ik denk naar nummer 8691,ik heb 2 keer geprobeerd en nog steeds geen pincode gekregen.Zijn andere klanten die ook moeilijkheden ondervonden hebben?
Keytrade heeft ook oude Kredietkaart stopgezet zonder te verwittigen,Toont weinig respect voor de klant.Keytrade moest een week of 4 dagen op voorhand de klant informeren.
Ook hun hardkey is prul ,ik kan er niet deftig meewerken;
ook hun kalender staat altijd geprogrammeerd op een andere data in het verleden, ik moet ongeveer 10 keer proberen voordat ik de kalender naar het heden kan brengen ...
zijn er ook klanten van keytrade die via sms geen pincode voor nieuwe Kredietkaart gekregen hebben?
keytrade stuurt een moeilijke combinatie van grote en kleine letters en nummers die moeten teruggestuurd naar keytrade ,ik denk naar nummer 8691,ik heb 2 keer geprobeerd en nog steeds geen pincode gekregen.Zijn andere klanten die ook moeilijkheden ondervonden hebben?
Keytrade heeft ook oude Kredietkaart stopgezet zonder te verwittigen,Toont weinig respect voor de klant.Keytrade moest een week of 4 dagen op voorhand de klant informeren.
Ook hun hardkey is prul ,ik kan er niet deftig meewerken;
ook hun kalender staat altijd geprogrammeerd op een andere data in het verleden, ik moet ongeveer 10 keer proberen voordat ik de kalender naar het heden kan brengen ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Ik had ook 3 keer een poging gedaan om de pin code te ontvangen via sms. Helaas.janu schreef: ↑4 december 2019, 10:57 IK heb ook problemen met Keytrade,
zijn er ook klanten van keytrade die via sms geen pincode voor nieuwe Kredietkaart gekregen hebben?
keytrade stuurt een moeilijke combinatie van grote en kleine letters en nummers die moeten teruggestuurd naar keytrade ,ik denk naar nummer 8691,ik heb 2 keer geprobeerd en nog steeds geen pincode gekregen.Zijn andere klanten die ook moeilijkheden ondervonden hebben?
Dan maar gevraagd om deze via de post op te sturen. Paar dagen erna zat deze in de bus.
Dus dat sms systeem staat nog niet op punt blijkbaar.
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Ik heb ze ook via de post aangevraagd. Via SMS werkte niet.
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Dat heeft nog nooit gewerkt, en als je het vraagt aan hen bevestigen ze het, het zou pas werken vanaf juli 2020.
Het belachelijke is dat ze dat niet vermelden op hun website.Ze laten je gewoon 100x proberen tot je er zélf achterkomt.
Enfin, een gekregen paard mag je niet in zijn bek kijken!
Het belachelijke is dat ze dat niet vermelden op hun website.Ze laten je gewoon 100x proberen tot je er zélf achterkomt.
Enfin, een gekregen paard mag je niet in zijn bek kijken!
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
100 maal?
"The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting a different result."
"The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting a different result."
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Ik heb destijds keytrade discreet verwittigd van het feit dat kaartcodes per sms opsturen serieuze risicos inhoudt. Beeld je maar eens een stervende of zwaarzieke in wiens bankkaart en telefoon in handen valt van familie,vrienden enz...
Na mijn advies hebben ze besloten om dat project voor onbepaalde tijd stil te legen.
En da is maar goe ook!
Na mijn advies hebben ze besloten om dat project voor onbepaalde tijd stil te legen.
En da is maar goe ook!
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Ik heb die uitspraak al dikwijls gelezen maar ga er niet mee akkoord.
Voorbeeld: stel je wil iemand dringend spreken via de telefoon. Je belt zijn nummer maar hij neemt niet op. Een kwartier later bel je hem nog eens maar hij neemt weer niet op. Je blijft hem om het kwartier bellen tot hij eindelijk opneemt. Je voert dus telkens dezelfde actie uit in de hoop op een ander resultaat (dat hij opneemt). Is dat dwaasheid?
Ander voorbeeld: je probeert in te loggen op de website van een bank maar het lukt niet omdat er onderhoud bezig is. Je probeert nog enkele keren en het lukt wel wanneer het onderhoud gedaan is.
Die uitspraak kan kloppen als je alles zelf in de hand hebt maar is niet juist als er externe factoren zijn die in de loop van het proces kunnen veranderen.
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Sylvia22 !!!! Is al het 145ste profiel van die zieke geest die hier de boel komt verpesten omdat hij hier ontmaskerd werd als fantast, bedrieger en oplichter en daardoor buitengesmeten werd bij MijnKapitaal.
Wordt hier na verloop van tijd keer op keer geblokkeerd, en doet dan weer "the same thing over and over again"
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
“The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.”
is een uitspraak van Albert Einstein.
Ik durf het met die man niet oneens te zijn...
Hij heeft ook nergens gezegd dat zijn principe voor alles 100 procent zou opgaan.
is een uitspraak van Albert Einstein.
Ik durf het met die man niet oneens te zijn...
Hij heeft ook nergens gezegd dat zijn principe voor alles 100 procent zou opgaan.
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Niet echt correct. De SMS vernietigd zichzelf na 24u en verdwijnt dus in uw telefoon. Sinds de invoering van de nieuwe kaarten heb ik er 3 aangevraagd en 3 keren geen enkel probleem gehad om code via SMS te verkrijgen. Ben akkoord dat hun klantendienst zeer moeilijk te bereiken is en mails beantwoorden ze NOOIT ....Sylvia22 schreef: ↑4 december 2019, 17:02 Ik heb destijds keytrade discreet verwittigd van het feit dat kaartcodes per sms opsturen serieuze risicos inhoudt. Beeld je maar eens een stervende of zwaarzieke in wiens bankkaart en telefoon in handen valt van familie,vrienden enz...
Na mijn advies hebben ze besloten om dat project voor onbepaalde tijd stil te legen.
En da is maar goe ook!
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Beste Fatima, goed voor jou dat je die codes hebt aangekregen per sms,ikzelf en mijn vriendinnen hebben ettelijke malen geprobeerd en het is geen énkele keer gelukt. Na contactname met Keytradebank werd ook bevestigd dat dat niet lukt,pas tegen juli 2020.
Dat die sms zichzelf vernietigt na 24h is geen garantie dat er geen fraude mee gepleegd wordt tijdens die eerste 24h.
Nogmaals procifiat met jou gelukt pogingen,heb je dan 3X je code gewijzigd,of heb je 3 visakaarten van Keytrade?
Mvg,
Sylvia
Dat die sms zichzelf vernietigt na 24h is geen garantie dat er geen fraude mee gepleegd wordt tijdens die eerste 24h.
Nogmaals procifiat met jou gelukt pogingen,heb je dan 3X je code gewijzigd,of heb je 3 visakaarten van Keytrade?
Mvg,
Sylvia
Re: Kan geen bankzaken doen bij Keytradebank
Silvio, mijn nicknaam is fahhya en zeker niet Fatima !Sylvia22 schreef: ↑5 december 2019, 14:12 Beste Fatima, goed voor jou dat je die codes hebt aangekregen per sms,ikzelf en mijn vriendinnen hebben ettelijke malen geprobeerd en het is geen énkele keer gelukt. Na contactname met Keytradebank werd ook bevestigd dat dat niet lukt,pas tegen juli 2020.
Dat die sms zichzelf vernietigt na 24h is geen garantie dat er geen fraude mee gepleegd wordt tijdens die eerste 24h.
Nogmaals procifiat met jou gelukt pogingen,heb je dan 3X je code gewijzigd,of heb je 3 visakaarten van Keytrade?
Mvg,
Sylvia
Ik heb niet gezegd dat ik de code heb gewijzigd maar wel dat ik de (eerste) code wel kon krijgen via SMS en dit met 3 verschillende kaarten. Niet allemaal op mijn naam indien dit uw vraag was.
Wijziging van code is inderdaad nog niet mogelijk en pas, volgens u, in Juli 2020.