DB Max Gegarandeerde rente?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: DB Max Gegarandeerde rente?
iemand die op 1 april minder dan 6 maand zijn actie van 4.25+1 heeft lopen, zal na 12 maand, hopende dat DB niet verder de bedrieger speelt en dus bij een ongewijzigde rentevoet van 2.25+.75 in totaal slechts 4% netto overhouden van de beloofde 5.25%
Aan eenieder de keuze op hij op 1 april zijn DB intensive afsluit en elders betere voorwaarden kan bekomen.
Ik sluit een week voor 1 april zowiezo de DBintensive's af, uit principe. Nooit zal DB mij nog kunnen overtuigen met hun nepaanbiedingen. Ze zoeken steeds nieuwe klanten met geweldige promoties, maar hun bestaande klanten bedriegen ze. Zo is de balans natuurlijk in evenwicht, maar mij zijn ze zeker kwijt.
Aan eenieder de keuze op hij op 1 april zijn DB intensive afsluit en elders betere voorwaarden kan bekomen.
Ik sluit een week voor 1 april zowiezo de DBintensive's af, uit principe. Nooit zal DB mij nog kunnen overtuigen met hun nepaanbiedingen. Ze zoeken steeds nieuwe klanten met geweldige promoties, maar hun bestaande klanten bedriegen ze. Zo is de balans natuurlijk in evenwicht, maar mij zijn ze zeker kwijt.
-
- Full Member
Re: DB Max Gegarandeerde rente?
Nog een aanvulling op mijn vorige reactie : had gehoopt dat Credit Europe zou uitpakken met 3 + 1,5% waardoor ik profijt zou doen om reeds per 1/04 geld van DB over te zetten naar CE, maar lees net dat het bij CE 3 + 1% zal zijn per 1/04.
Ik zal dus mijn 12 maand uitdoen bij deutsche bank, en daarna ben ik zoals vele anderen hier definitief weg bij deutsche bank!
Ik zal dus mijn 12 maand uitdoen bij deutsche bank, en daarna ben ik zoals vele anderen hier definitief weg bij deutsche bank!