Huren terwijl ex misschien in mijn eigendom zal wonen
Re: Huren terwijl ex misschien in mijn eigendom zal wonen
Wat is dat tegenwoordig toch met dat hypocriete flowerpower/pluche beertje/knuffeltje/kaarsje branden? Als iemand bij je inbreekt, help je hem dan ook de tv naar buiten dragen misschien? Kwestie dat hij zich toch zeker niet bezeert, en het is ook echt een goed mens die gewoon een beetje verward is op dit moment. Eigenlijk zouden we hem nog wat extra geld moeten toestoppen. Ligt het aan mij of is zo'n redenering kompleet van de pot gerukt?
TS geeft zelf aan dat de relatie stuk is gelopen op het financiële en dat hij nu overweegt om iets te gaan huren zodat zijn ex in ZIJN huis kan blijven wonen. Moet hier nu echt een tekeningske bij? Het feit dat hij zo'n vraag op SG stelt, duidt toch op iemand die redelijk ten einde raad is en door de bomen het bos niet meer ziet, ofwel op een trol. Deze situatie is kompleet krom en hierop wijzen, omdat hij het op dit moment misschien allemaal even niet meer ziet, wordt afgedaan als macho. Wat daar macho aan zou zijn is mij een raadsel.
Misschien moeten we het eens hebben over de machas, die mannen-hatende geiten die altijd partij zullen kiezen voor een vrouw, los van wat ze mispeuterd heeft. Ik illustreer met een anekdote.
Een aantal jaren geleden, op een Britse luchthaven, zat ik buiten voor de terminal. Ik was natuurlijk veel te vroeg daar, omdat ik een terrorist ben en alle terroristen grondig gecontroleerd moeten worden voor ze op een vliegtuig mogen stappen. Komt er een koppel in beschonken toestand aan, net geland van hun vakantie, en klinkende ruzie. Vooral van madam want meneer probeerde het een beetje te bedaren en niet op de klippen te laten lopen in het openbaar. Niet naar de zin van madam natuurlijk, die begon te spugen, slaan, krabben en stampen. Na verschillende malen uitgehaald te hebben, ik heb 4 episodes geteld, vond meneer het welletjes en gaf haar een klap. Naast mij zaten 2 geiten, die tot dan toe gewoon toegekeken hadden, en begon het gemekker: “oh my god, he hit her, he hit her”. Ondertussen waren de pietjes van de veiligheid ook gearriveerd, rijkelijk laat want heel die cinema heeft minstens 10 minuten geduurd. En die geiten maar mekkeren tegen die pietjes: “he hit her, he hit her”. Tientallen mensen die het hebben zien gebeuren en niet ene die durfde tegen dat gemekker in te gaan. Ik ben er dan maar tussengekomen en die pietjes duidelijk gemaakt dat meneer niet haar aangevallen had maar madam hem, en dit op een manier dat het hem wel eens een oog gekost zou kunnen hebben. Wat die pietjes zelf konden zien aan de krabsporen in zijn nek en gezicht, en het bloed dat daaruit kwam. Die 2 geiten waren natuurlijk helemaal verbouwereerd dat er iemand bestond die geen partij koos voor die feeks en de waarheid effe uit de doeken deed. “But, but, she was crying and everything”. Ze was inderdaad aan het huilen, en hysterisch, en onredelijk, en agressief, en ze ging volledig door het lint. En dat is allemaal geen reden om iemand te bespugen, slaan, trappen of krabben. Laat staan hier de schuld van in de schoenen van die sukkelaar te schuiven. En dit is dagelijkse kost, misschien niet zo extreem, maar iedereen met ogen in zijn hoofd ziet zo'n zaken met de regelmaat van de klok.
Ben ik nu een gefrustreerde vent, omdat ik vind dat zo'n zaken niet kunnen? Dat vrouwen zich alles maar moeten kunnen permiteren?
Vind ik dat je een vrouw moet kunnen slaan? Nee, maar ik vind dat je niemand zomaar mag slaan.
Heb ikzelf ooit een vrouw geslagen? Nee, nog nooit.
Heb ik er een probleem mee om een vrouw te slaan? Nee, ook niet. Als een vrouw naar mij uithaalt gaat ze precies dezelfde dreun krijgen die een man ook zou krijgen als hij hetzelfde zou doen. Het risico om een oog kwijt te spelen is precies hetzelfde, in mijn jonge tijd is mij aangeleerd om dit soort situaties te vermijden en is het niet te vermijden snel en kort op te treden.
Weet mijn vrouw dat ik er zo over denk? Ja, natuurlijk en in het begin snapte ze dat ook niet helemaal, denk ik, waarschijnlijk teveel mekkerende vriendinnen die vinden dat een vrouw ALTIJD gelijk heeft.
Is geld hier een issue? Nee, nooit, nu niet en vroeger niet. Hoort in feite ook geen punt te zijn in een stabiele relatie. We hebben allebei de luxe van overschot, door een leven lang verstandig met geld om te springen, en we denken hetzelfde over geld dus komt dat nooit ter sprake. Als je jong bent en de eindjes aan mekaar moet knopen, maak je duidelijke afspraken en heeft ieder zich daaraan te houden. Als de ene de citroen is en de andere de perser, zit je met een probleem en is het aan de citroen om actie te ondernemen, de perser gaat het zeker niet doen.
TS geeft zelf aan dat de relatie stuk is gelopen op het financiële en dat hij nu overweegt om iets te gaan huren zodat zijn ex in ZIJN huis kan blijven wonen. Moet hier nu echt een tekeningske bij? Het feit dat hij zo'n vraag op SG stelt, duidt toch op iemand die redelijk ten einde raad is en door de bomen het bos niet meer ziet, ofwel op een trol. Deze situatie is kompleet krom en hierop wijzen, omdat hij het op dit moment misschien allemaal even niet meer ziet, wordt afgedaan als macho. Wat daar macho aan zou zijn is mij een raadsel.
Misschien moeten we het eens hebben over de machas, die mannen-hatende geiten die altijd partij zullen kiezen voor een vrouw, los van wat ze mispeuterd heeft. Ik illustreer met een anekdote.
Een aantal jaren geleden, op een Britse luchthaven, zat ik buiten voor de terminal. Ik was natuurlijk veel te vroeg daar, omdat ik een terrorist ben en alle terroristen grondig gecontroleerd moeten worden voor ze op een vliegtuig mogen stappen. Komt er een koppel in beschonken toestand aan, net geland van hun vakantie, en klinkende ruzie. Vooral van madam want meneer probeerde het een beetje te bedaren en niet op de klippen te laten lopen in het openbaar. Niet naar de zin van madam natuurlijk, die begon te spugen, slaan, krabben en stampen. Na verschillende malen uitgehaald te hebben, ik heb 4 episodes geteld, vond meneer het welletjes en gaf haar een klap. Naast mij zaten 2 geiten, die tot dan toe gewoon toegekeken hadden, en begon het gemekker: “oh my god, he hit her, he hit her”. Ondertussen waren de pietjes van de veiligheid ook gearriveerd, rijkelijk laat want heel die cinema heeft minstens 10 minuten geduurd. En die geiten maar mekkeren tegen die pietjes: “he hit her, he hit her”. Tientallen mensen die het hebben zien gebeuren en niet ene die durfde tegen dat gemekker in te gaan. Ik ben er dan maar tussengekomen en die pietjes duidelijk gemaakt dat meneer niet haar aangevallen had maar madam hem, en dit op een manier dat het hem wel eens een oog gekost zou kunnen hebben. Wat die pietjes zelf konden zien aan de krabsporen in zijn nek en gezicht, en het bloed dat daaruit kwam. Die 2 geiten waren natuurlijk helemaal verbouwereerd dat er iemand bestond die geen partij koos voor die feeks en de waarheid effe uit de doeken deed. “But, but, she was crying and everything”. Ze was inderdaad aan het huilen, en hysterisch, en onredelijk, en agressief, en ze ging volledig door het lint. En dat is allemaal geen reden om iemand te bespugen, slaan, trappen of krabben. Laat staan hier de schuld van in de schoenen van die sukkelaar te schuiven. En dit is dagelijkse kost, misschien niet zo extreem, maar iedereen met ogen in zijn hoofd ziet zo'n zaken met de regelmaat van de klok.
Ben ik nu een gefrustreerde vent, omdat ik vind dat zo'n zaken niet kunnen? Dat vrouwen zich alles maar moeten kunnen permiteren?
Vind ik dat je een vrouw moet kunnen slaan? Nee, maar ik vind dat je niemand zomaar mag slaan.
Heb ik er een probleem mee om een vrouw te slaan? Nee, ook niet. Als een vrouw naar mij uithaalt gaat ze precies dezelfde dreun krijgen die een man ook zou krijgen als hij hetzelfde zou doen. Het risico om een oog kwijt te spelen is precies hetzelfde, in mijn jonge tijd is mij aangeleerd om dit soort situaties te vermijden en is het niet te vermijden snel en kort op te treden.
Weet mijn vrouw dat ik er zo over denk? Ja, natuurlijk en in het begin snapte ze dat ook niet helemaal, denk ik, waarschijnlijk teveel mekkerende vriendinnen die vinden dat een vrouw ALTIJD gelijk heeft.
Is geld hier een issue? Nee, nooit, nu niet en vroeger niet. Hoort in feite ook geen punt te zijn in een stabiele relatie. We hebben allebei de luxe van overschot, door een leven lang verstandig met geld om te springen, en we denken hetzelfde over geld dus komt dat nooit ter sprake. Als je jong bent en de eindjes aan mekaar moet knopen, maak je duidelijke afspraken en heeft ieder zich daaraan te houden. Als de ene de citroen is en de andere de perser, zit je met een probleem en is het aan de citroen om actie te ondernemen, de perser gaat het zeker niet doen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
@Greendean
Heb ervan genoten ! Je hebt talent.
Heb ervan genoten ! Je hebt talent.
Het is je gegund. 

The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ben van dezelfde mening hier, GreenDean Vrouwen worden precies vaak als 'onschendbaar' gezien in 't dagelijkse leven. Laat ze maar uitsteken wat ze willen als ze hysterisch zijn, ze komen er wel mee weg. Kijk nog maar bij 't uitgaan. Er is ruzie tussen een man en een vrouw in de club waarbij de vrouw duidelijk over haar toeren is, de man wordt 9 op de 10 buitengezet.GreenDean schreef: ↑25 januari 2020, 21:02 Ben ik nu een gefrustreerde vent, omdat ik vind dat zo'n zaken niet kunnen? Dat vrouwen zich alles maar moeten kunnen permiteren?
Heb ik er een probleem mee om een vrouw te slaan? Nee, ook niet.
Heb zo ooit ook een vrouw een meneer (haar man veronderstel ik) zijn auto zien bekrassen. Als die man haar wou wegtrekken kwamen de omstaanders nog voor die gekkin op. Te zot voor woorden.
Ik ben de laatste die fysiek zou uithalen naar iemand, of er nu iets tussen de benen hangt daar beneden of niet. Maar haal naar mij uit en je zal kort, maar vooral krachtig, op de grond worden gewerkt, ongeacht het gender. Liefst ook met de nodige smak zodat het geen 2de keer in zijn/haar hoofd opkomt.

Dit draadje is aan het ontsporen.
De ergste sexisten zijn de sexisten die zeggen dat ze niet sexistisch zijn. Geldt trouwens ook voor racisten.
Groot gelijk. De zgn antiracistische films zoals The Green Mile zijn zelf-anti-blank racistisch.
Dit is een ideaal forum geworden om naartoe te surfen in wachtzalen. Onderwerpen zat, veel links, goeie cartoons en leukere reacties dan in HLN. Zou zelfs nog succes hebben achter een paywall, me thinks. 

-
- Newbie
Juist ja en die vrouwen zuipen niet elke dag chardonay of kopen niet elke dag hun sht. Juist jaNefertari schreef: ↑25 januari 2020, 19:47 En waar staat ergens geschreven wat er is misgelopen tussen die 2 mensen?
Er staat alleen "Relatie is stukgelopen op het financiële".
Waarom, beste mannen, gaan jullie er als vanzelfsprekend van uit dat het probleem dan wel bij de vrouw moet liggen?
Er zijn evenveel koppels waar de man de oorzaak is van financiële ruzies binnen een relatie, als dat er vrouwen de oorzaak zijn. Of wat dachten jullie misschien?
Bijvoorbeeld: zowel de man als de vrouw kan het huishoudgeld of spaargeld verkwisten aan dingen die volgens de andere partner onnodig zijn.
->Gok-, alcohol- of koopverslaving, alle nieuwste snufjes willen hebben, de duurste auto, alles op krediet kopen, en nog veel meer. Dat zijn mogelijke oorzaken van financiële onenigheid die bij beide geslachten kunnen voorkomen, en er is dus geen enkele reden om ervan uit te gaan dat de fout meestal bij de vrouw zou moeten liggen.
Je bedoelt: de blanken hebben miljoenen zwarten tot slaaf gemaakt, maar dat mag volgens jou geen reden zijn dat de zwarten enige wrok hebben ten opzichte van de blanken? Als de zwarten een wrok hebben, dan zijn het racisten?
Racisme zal pas verdwijnen als mensen zoals jij uitgestorven zijn, en vervangen zijn door intelligentere mensen. Dus gewoon geduld hebben en alles komt in orde

-
- Newbie
Zwarten hebben miljoenen blanken tot slaaf gemaakt. Maar daar is niets van geschreven. Die boeken zijn verbrand waar de Egyptenaren niet blank maar donkere huidskleur hadden.NTO schreef: ↑26 januari 2020, 13:44Je bedoelt: de blanken hebben miljoenen zwarten tot slaaf gemaakt, maar dat mag volgens jou geen reden zijn dat de zwarten enige wrok hebben ten opzichte van de blanken? Als de zwarten een wrok hebben, dan zijn het racisten?
Racisme zal pas verdwijnen als mensen zoals jij uitgestorven zijn, en vervangen zijn door intelligentere mensen. Dus gewoon geduld hebben en alles komt in orde![]()
Zwarte mensen hebben joden tot slaaf gemaakt, christenen zwarte mensen. Zo draait het tij en haat iedereen iedereen in de maatSCHIJTpij
Voor eens en voor altijd: de blanken hebben nooit iemand tot slaaf gemaakt.NTO schreef: ↑26 januari 2020, 13:44Je bedoelt: de blanken hebben miljoenen zwarten tot slaaf gemaakt, maar dat mag volgens jou geen reden zijn dat de zwarten enige wrok hebben ten opzichte van de blanken? Als de zwarten een wrok hebben, dan zijn het racisten?
Racisme zal pas verdwijnen als mensen zoals jij uitgestorven zijn, en vervangen zijn door intelligentere mensen. Dus gewoon geduld hebben en alles komt in orde![]()
Het strekt je niet tot eer dat je die fabeltjes gelooft. Informeer je.
Een voorzet: de Europeanen zouden wel gek geweest zijn om zich op mensenjacht te wagen in het van ziekten vergeven oerwoud.
De inheemse stamhoofden leverden uit voorraad, bekomen door stammenoorlogen.
Arabieren zoals Tippo Tip waren 'groothandelaars' maar werden door de blanken verjaagd.
Reeksen zoals Roots zijn van a tot z gelogen.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 26 januari 2020, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach lol ... het niveau van spaargids overtreft HLN. In absolute waarde dan toch.
Ja vrouwen kunnen mannen de duivel aandoen en ja vrouwen worden nog vaak bevoordeeld bij een scheiding. Hoederecht kinderen, alimentatie, onderhoudsgeld...Maar kunnen wij mannen dan niet wat slimmer worden? Niet trouwen of trouwen met scheiding van goederen kan helpen?
Aan de andere kant zijn wij mannen ook niet de meest heiligen in een huwelijk.
Ik heb 23 jaar lief en leed gedeeld met een vrouw en wanneer zij mijn steun nodig heeft zal ze op me kunnen rekenen. De scheiding zal daar niets aan veranderen. Maar zoals gezegd kan ik begrijpen dat je dit bij een slechte ervaring niet meer wil doen.
Aan de andere kant zijn wij mannen ook niet de meest heiligen in een huwelijk.
Ik heb 23 jaar lief en leed gedeeld met een vrouw en wanneer zij mijn steun nodig heeft zal ze op me kunnen rekenen. De scheiding zal daar niets aan veranderen. Maar zoals gezegd kan ik begrijpen dat je dit bij een slechte ervaring niet meer wil doen.