Hallucinant interview CEO ING België
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Hallucinant interview CEO ING België
Bij mij - oude zak - ook geen "domiciel" of hoe je het ook wil noemenplatin schreef: ↑8 februari 2020, 18:34 Maar hoeveel van die jonge gebruikers hier op forum geen domiciels willen.
Bij ons gaat alles via domiciel , en zo zelf maar per jaar maar een paar manule overschrijvingen te doen.
Zou daar niet het echte probleem aanwezig zijn , het kan automatisch , maar betrouwen het niet.
Het in de hand houden noemen ze budget beheer.
Maar of de huidige jongere generatie dit aankan ??
En bovenal : bij Keytrade krijg ik nog eens 5 cent als ik zelf mijn overschrijving doe
-
anonymous
Bij mij gaat er niets via domiciliëring. Ik beslis graag zelf wanneer ik iets betaal.platin schreef: ↑8 februari 2020, 18:34 Iedereen heeft hier maar weer zijn mening over dieven van banken.
Maar hoeveel van die jonge gebruikers hier op forum geen domiciels willen.
Bij ons gaat alles via domiciel , en zo zelf maar per jaar maar een paar manule overschrijvingen te doen.
Gewoonlijk labo of andere ziekte kosten.
Zou daar niet het echte probleem aanwezig zijn , het kan automatisch , maar betrouwen het niet.
Het in de hand houden noemen ze budget beheer.
Maar of de huidige jongere generatie dit aankan ??
Nu ja een tijdje geleden lachte men mij vierkant uit omdat ik (nog) niet wist wat PayConiq was. Ik heb het dan maar geinstalleerd. 
Je moet tegenwoordig asap mee zijn met de nieuwste snufjes of de jongeren vinden u tegenwoordig al meteen ne domme kloot.
Je moet tegenwoordig asap mee zijn met de nieuwste snufjes of de jongeren vinden u tegenwoordig al meteen ne domme kloot.
En al die verslaafden, die heel de dag op hun i-phone zitten te tokkelen, en niet meer zonder kunnen
Enkel dode vissen, zwemmen met de stroom mee
Een kuddedier dus ... ik wil tegen gelijk welke jongere wel eens een actualiteitsquiz spelen en kijken wie dan de domme kloot is
en welke jongere er tegenwoordig nog zonder dt-fouten kan schrijven.
Bij ons op het werk is er een jong ding begonnen, en zij vindt niet belangrijk zonder dt- fouten schrijven.
Denk dat ze geluk heeft gehad dat in haar cv- geen dt-fouten stonden
Bij ons op het werk is er een jong ding begonnen, en zij vindt niet belangrijk zonder dt- fouten schrijven.
Denk dat ze geluk heeft gehad dat in haar cv- geen dt-fouten stonden
Niet altijd. Bij Fortis heb ik zelf domicilieringen gestopt van gas, water, telefoon toen ons moeder naar een zorgtehuis verhuisde. Een begin januari heb ik het maandaat van Eneco geblokkeerd wegens einde contract.
dt fouten schrijven is niet zo erg als verkeerde zinsbouw gebruiken waar het en te is vergeten.
Fakturen domicilieren = zich overgeven aan willekeur.
Waar het kan, maak ik gebruik van Zoomit.
Argenta was eertijds mijn hoofdbank. Bij gebrek aan dit betaalinstrument ben ik voor een belangrijk gedeelte van mijn financiele zaken overgestapt naar de toenmalige RecordBank. Intussen overgenomen door Ing. Hun smartphone-app kan ik wel smaken. Hun pc-app vind ik persoonlijk een rommeltje!
Ik doe bijna alle bankzaken via een smartphone (en ben 70+ !).
Als Payconiq gebruiken in winkels mij minder werk vraagt dan een kaart in een apparaat stoppen en 4 cijfers intikken, dan mogen ze nog eens terugkomen.
Er is een verschil tussen stopzetten (via leverancier) en blokkeren (bij de bank).
Voor mijn gemoedsrust geef ik de voorkeur aan het tweede.
Ik heb laatst eens een domiciliëring geweigerd nadat het al meer dan een maand betaald was. Eindeloos wachten op een terugbetaling van het Nieuwsblad... Grotendeels geld dat na opzeg van het abonnement en daadwerkelijke stopzetting toch nog werd afgerekend. Ik zou het terugkrijgen van het Nieuwsblad maar niets gezien na een maand.
Domiciliëring bij KBC teruggevraagd. Online... Simpel.
Een dag later was het geld teruggestort door KBC.
Een paar dagen later melding van de krant : om uw krant verder te ontvangen moet u snel voor betaling zorgen. Niet dus..
Na zes weken uiteindelijk het laatste stuk tegoed teruggestort door het Nieuwsblad.
Mijn advies na deze ervaring : het systeem blijft zeer betrouwbaar. Maar doe de blokkering liever vroeg dan laat !
Nete : 100 procent eens met wat je zegt over payconiq ! Contactloos betalen met bancontact gaat trouwens nog sneller !
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Payconiq is meer voor online aankopen. In de winkel gebruik ik contacloos betalen. Gewoon de bankkaart tegen de betaalterminal houden plus eventueel de pincode ingeven. Zalig gewoon 
Hoe open/wijzig of schrap je een domiciliëring?
Vroeger beheerde de bank de domiciliëring, maar dat is niet meer zo. Het is nu de schuldeiser die deze beheert.
Dat maakt dat je niet meer via de bank een domiciliëring kunt openen, wijzigen of schrappen. Daarvoor neem je rechtstreeks contact op met de schuldeiser.
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... ering.html
Wel na 1 jaar bij ING, wordt de gratische Record kredietkaart wel betalend hoor. Ik heb de mijne al afgezegd.