argenta aanpassing rentevoeten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: argenta aanpassing rentevoeten
Ik ga mijn centen 1 dag verplaatsen op mijn argenta zichtrekening en dan terug zetten op mij e-spaar begin april !
Jawel, beste mensen, Argenta biedt voortaan een aangroeipremie van 0,5 % en dit voor de geweldige termijn van 14 dagen. Komt dat zien! Komt dat zien!
De termijn van de aangroeipremie blijft verder lopen na 1 april maar dan wel met het percentage van de getrouwheidspremie gedurende de rest van de verwervingsperiode van de aangroeipremie.kiwi schreef: Jawel, beste mensen, Argenta biedt voortaan een aangroeipremie van 0,5 % en dit voor de geweldige termijn van 14 dagen. Komt dat zien! Komt dat zien!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
de rating van CE is Baa3 (Moody's), zoals je kan zien op het overzicht van de rentetarieven. dat is niet zo denderend. Overzicht ratings:nestor1970 schreef: Ik heb net een spaarrekening geopend bij CE, dacht dat ik veilig zat. Waarom wordt CE hier gekoppeld aan Kaupthing? Is daar reden voor?
https://www.spaargids.be/sparen/Hoe-veilig-is-mijn-bank.html
Die Baa3 is een nog een trapje lager dan kaupthing (BBB/Fitch) in begin oktober, toen er in ijsland al van alles aan het rommelen was.
http://www.kaupthing.com/Pages/913/NewsID/4026
maar ja, net voor de problemen in ijsland begonnen was de rating van kaupthing nog A- en zelfs A!
Dus wat die ratings waard zijn...
Trouwens, ook de rating van argenta is niet zo denderend.
-
RaVen
Mja, ik heb geen ervaring met CE-bank, maar mijn buikgevoel zegt me voorzichtig te zijn, iets wat ik met BMPB dan weer niet heb.
CE-Bank blijft 4,25% geven terwijl sommige al op 1% staan, CE-Bank blijft 5% bruto op termijnrekeningen geven terwijl rabo al op 2% staat, dit klinkt als een droom, maar de meeste dromen zijn? juist ja,... bedrog
CE-Bank blijft 4,25% geven terwijl sommige al op 1% staan, CE-Bank blijft 5% bruto op termijnrekeningen geven terwijl rabo al op 2% staat, dit klinkt als een droom, maar de meeste dromen zijn? juist ja,... bedrog