Printers die je zelf kan bijvullen en die betaalbaar zijn?
Printers die je zelf kan bijvullen en die betaalbaar zijn?
Kent iemand printers die je zelf kan bijvullen qua inkt, dus zonder zo een nieuwe cardridge en die betaalbaar zijn?
Laatst gewijzigd door KendrickR op 20 april 2020, 06:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Printers die je zelf kan bijvullen en die betaalbaar zijn?
Wat bedoel je met "zelf bijvullen"?
Een goedkope printer om eens af en toe iets te printen, kan je al vinden voor +/- € 40 à 50.
Een goedkope printer om eens af en toe iets te printen, kan je al vinden voor +/- € 40 à 50.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je die printer weinig gebruikt gaat die inkt stollen op de chip, en kun je de cartridge meestal weggooien..
Alternatief is Zwart-wit Laserprinter die werkt niet met vloeibare inkt maar met toner=poeder..
https://www.vikingdirect.be/a/pb/Brothe ... lsrc=aw.ds
Kleuren WIFI laserprinter draadloos, kun je zetten waar je wil.
https://www.vikingdirect.be/a/pb/Canon- ... id=4036892
Bespaartip: denk eens na hoe dikwijls je thuis echt een printer nodig hebt. Een printer is een grote lelijke machine die veel geld kost, in de weg staat en niet onmisbaar is. Ik heb zelf geen printer.
Zo groot is da niet.. afmetingen: 46,3 x 38,9 x 32 cm (B x D x H).
Kan in elke kast waar ook in je huis als je hem uit het zicht wil..
Met veel geluk onder je bed misschien??
Tegenwoordig vaak uitgerust met bluetooth.. moet niet eens meer vlakbij je pc staan.
Ik zou niet zonder printer willen zijn. Morgen kapot = morgen een nieuwe in huis !
Ik zou niet zonder printer willen zijn. Morgen kapot = morgen een nieuwe in huis !
Voor documenten die je voor jezelf wil bewaren volstaat het in de meeste gevallen om een foto (schermafdruk) te nemen of te exporteren als pdf. Iets dat je moet opsturen kan dikwijls elektronisch en anders schrijf je het maar. We hebben zoveel dingen in huis die weliswaar gemakkelijk maar niet onmisbaar zijn en waarvoor alternatieven bestaan.
Druk zelf te bewaren emails af ipv ze in aparte map op PC te bewaren.
Idem voor overzicht van port bij banken want bij faling wordt je toegang tot hun website geblokkeerd, was probleem bij Kaupthing.
Scripta manent zou Bart De Wever zeggen (Bart De Wever, wie was dat alweer ?)
Idem voor overzicht van port bij banken want bij faling wordt je toegang tot hun website geblokkeerd, was probleem bij Kaupthing.
Scripta manent zou Bart De Wever zeggen (Bart De Wever, wie was dat alweer ?)
Voila, dat zijn nou juist voorbeelden van documenten die je heel goed digitaal ergens op je PC kunt bewaren, buiten mail en de website van de bank. Hoe dikwijls denk je die documenten op papier nodig te zullen hebben?
Banken gaan meestal maar één keer ten onder,en kan je op hun site niet meer terecht. en dan heb die echt wel nodig..
Om die reden laat ik mijn uittreksels ook per post opsturen.
Hoe dikwijls gaat een bank ten onder?
Nu moet ik toegeven dat ik zelf een of twee keer per jaar een printer nodig heb om een document naar een officiële instantie op te sturen. Maar dan doe ik de afdruk op het werk. Het is onverantwoord om daar een printer voor in huis te halen.
Nu moet ik toegeven dat ik zelf een of twee keer per jaar een printer nodig heb om een document naar een officiële instantie op te sturen. Maar dan doe ik de afdruk op het werk. Het is onverantwoord om daar een printer voor in huis te halen.
Het geeft me toch een veilig gevoel. In je redenering zou je dan niets meer op papier moeten bewaren ?
Heb toch zelf reeds 2 PC's onder mijn handen kapot zien gaan.
Je kan die mappen of bestanden ook per ongeluk schrappen.
Heb toch zelf reeds 2 PC's onder mijn handen kapot zien gaan.
Je kan die mappen of bestanden ook per ongeluk schrappen.
Daarvoor bestaan backups.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Dat is geen laser.ludo schreef: ↑19 april 2020, 15:37 Kleuren WIFI laserprinter draadloos, kun je zetten waar je wil.
https://www.vikingdirect.be/a/pb/Canon- ... id=4036892
Inderdaad.
Even gegoogled. De goedkoopste all-in-one laserprinter, enkel zwart-wit, kost al gauw 129,99 euro. Kijk eens wat een enorme bak (enorm in de zin van grootte, niet van bewondering):

Even gegoogled. De goedkoopste all-in-one laserprinter, enkel zwart-wit, kost al gauw 129,99 euro. Kijk eens wat een enorme bak (enorm in de zin van grootte, niet van bewondering):