Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Ik volg de commercieele logica. Proximus gaat geen miljarden investeren voor de glasvezel, welke telenet toekomstig zal afhuren, en vermoedelijk toekomstig over 5g gaat beschikken welke ook wel wat aan installatie gaat kosten. Ergens zal dat op termijn terug verdiend moeten worden.Zoveel is zeker.
Ik heb telenet, betaal 62 euro/maand voor internet - huur digicorder + decoder - vaste telefonie onbeperkt bellen naar vaste en gsm 24/7
Zie het voordeel niet om te veranderen voor 12 euro/maand met 3 streams pakket van 50 euro/maand.
Ik heb telenet, betaal 62 euro/maand voor internet - huur digicorder + decoder - vaste telefonie onbeperkt bellen naar vaste en gsm 24/7
Zie het voordeel niet om te veranderen voor 12 euro/maand met 3 streams pakket van 50 euro/maand.
Stievie stopt er mee in september. Bron : Het Nieuwsblad
Wat heb je dan van internet? Bv met enkele tieners thuis heb je al snel een wigo nodig van om en bij de 85€.ludo schreef: ↑28 februari 2020, 12:13 Ik volg de commercieele logica. Proximus gaat geen miljarden investeren voor de glasvezel, welke telenet toekomstig zal afhuren, en vermoedelijk toekomstig over 5g gaat beschikken welke ook wel wat aan installatie gaat kosten. Ergens zal dat op termijn terug verdiend moeten worden.Zoveel is zeker.
Ik snap de logica van het terugverdienen maar waarom is het in onze buurlanden dan veel goedkoper?
Ik heb een Wigo home S abonnement.Nairo schreef: ↑22 juli 2020, 23:11Wat heb je dan van internet? Bv met enkele tieners thuis heb je al snel een wigo nodig van om en bij de 85€.ludo schreef: ↑28 februari 2020, 12:13 Ik volg de commercieele logica. Proximus gaat geen miljarden investeren voor de glasvezel, welke telenet toekomstig zal afhuren, en vermoedelijk toekomstig over 5g gaat beschikken welke ook wel wat aan installatie gaat kosten. Ergens zal dat op termijn terug verdiend moeten worden.Zoveel is zeker.
Ik snap de logica van het terugverdienen maar waarom is het in onze buurlanden dan veel goedkoper?
Niet alleen stopt de betalende Stievie premium in september.
https://www.homecinemamagazine.nl/2020/ ... ker-eruit/
Tv Vlaanderen schijnt gestart te zijn met app tv, online tv met 35, 51 of 81 zenders, naargelang de formule. Je kan 30 dagen gratis testen.
https://www.homecinemamagazine.nl/2020/ ... st-app-tv/
De paketten lijken me samengesteld te zijn met het belang van tv Vlaanderen in de kijker. Niet met het belang van de kijker.
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/
https://www.homecinemamagazine.nl/2020/ ... ker-eruit/
Tv Vlaanderen schijnt gestart te zijn met app tv, online tv met 35, 51 of 81 zenders, naargelang de formule. Je kan 30 dagen gratis testen.
https://www.homecinemamagazine.nl/2020/ ... st-app-tv/
De paketten lijken me samengesteld te zijn met het belang van tv Vlaanderen in de kijker. Niet met het belang van de kijker.
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/
-
- Hero Member
- Contacteer:
Pas op ze hebben mijn proefperiode verprutst bij tv vlaanderen door me geen abboneenummer te laten toekennen. Enkele de laatste week had ik toegang om te kijken

ik bel onbeperkt (vast+mobiel) via voip voor 2€/maand. Dit kan ik gebruiken thuis en op smartphone.
Kies internetoperator die IK wil (niet die met belachelijk lokkertje van gratis bellen na 16 u. of packs die zogezegd goedkoper blijken)
Hierdoor ook goedkoop mobiel data-abonnement.
Maar ja, velen kiezen voor 'gemoedsrust' en betalen zich daarvoor met veel plezier blauw. aah ja 'zolang we het kunnen permitteren, no prob'
Kies internetoperator die IK wil (niet die met belachelijk lokkertje van gratis bellen na 16 u. of packs die zogezegd goedkoper blijken)
Hierdoor ook goedkoop mobiel data-abonnement.
Maar ja, velen kiezen voor 'gemoedsrust' en betalen zich daarvoor met veel plezier blauw. aah ja 'zolang we het kunnen permitteren, no prob'
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat velen kiezen voor 'gemak' omdat ze ook niet dezelfde technische achtergrond hebben als jij Satsurfer.
Misschien eens een YT-kanaal starten met wat tips op zo'n VOIP-configuratie op te zetten.
Misschien eens een YT-kanaal starten met wat tips op zo'n VOIP-configuratie op te zetten.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
ok, je moet ervoor open staan. Maar voor velen mag het geen moeite kosten en vooral geen éénmalige investering (laat ons liever naaien door TN)...
Mijn 75 jarige vader heeft ook ovh vr overdag te bellen, maar zijn nr. overzetten nr ovh, daar flipt hij op. Heb het al lang opgeven bij hem.
Mijn zoon van 14 heb ik ook aangeleerd via Triing te bellen (account van zijn moeder) en nu via zoiper (als hij gn wifi heeft).
Anders prepaid 30 cent/min., nu kosteloos
er staan stap per stap handleidingen op spaargids
en..ik heb nooit cash op zak. Veilig, en zeker nu...gewoon smartphone tegen de pinautomaat en betaald. NO contact! Hoe je dit kan verdedigen...crimineel (soit, off-topic in deze discussie)
Mijn 75 jarige vader heeft ook ovh vr overdag te bellen, maar zijn nr. overzetten nr ovh, daar flipt hij op. Heb het al lang opgeven bij hem.
Mijn zoon van 14 heb ik ook aangeleerd via Triing te bellen (account van zijn moeder) en nu via zoiper (als hij gn wifi heeft).
Anders prepaid 30 cent/min., nu kosteloos

er staan stap per stap handleidingen op spaargids
en..ik heb nooit cash op zak. Veilig, en zeker nu...gewoon smartphone tegen de pinautomaat en betaald. NO contact! Hoe je dit kan verdedigen...crimineel (soit, off-topic in deze discussie)
>Maar ja, velen kiezen voor 'gemoedsrust' en betalen zich daarvoor met veel plezier blauw. aah ja 'zolang we het kunnen permitteren, no prob'
Dat is zeker zo. Dit is ook van toepassing bij bankieren, zelf lekker koken ipv naar een hipster place te gaan, en op nog zovele zaken. Als je je een klein beetje verdiept in de dingen kan je best wel heel wat besparen, meestal is het resultaat zelfs nog beter en het is nog leuk ook om iets bij te leren. Voor sommigen is dat de moeite, anderen laten het maar passeren.
Dat is zeker zo. Dit is ook van toepassing bij bankieren, zelf lekker koken ipv naar een hipster place te gaan, en op nog zovele zaken. Als je je een klein beetje verdiept in de dingen kan je best wel heel wat besparen, meestal is het resultaat zelfs nog beter en het is nog leuk ook om iets bij te leren. Voor sommigen is dat de moeite, anderen laten het maar passeren.
Laatst gewijzigd door Jamesken op 23 juli 2020, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Packs zijn nooit goedkoper dan shoppen per product.
Packs zijn nooit goedkoper geweest.
Maar toch wordt iedereen het aangesmeerd en toch koopt bijna iedereen het.
De doorsnee Vlaming wil gekloot worden en wil daarna vaak nog doen alsof hij de slimste keuze maakt.
De doorsnee Vlaming wil gekloot worden en wil daarna vaak nog doen alsof hij de slimste keuze maakt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn pak is nochtans het goedkoopste dat ik kan vinden meneer haelewyn. Echt fucking nieuwsbrief popup van spaargidshaelewyn schreef: ↑23 juli 2020, 13:38 Packs zijn nooit goedkoper dan shoppen per product.

Umm nee evne uitleggen
55 euro voor internet onbeperkt 100/10(ja er zit een fup op maar die haal ik toch onoit

15 GB surfen
onbeperkt bellen en smsen
Ik vraag mij af of een los edpnet product en een abbonement die prijs kan verslaan aan die snelheid...
Het is geen pack van alle producten. Er zit geen vaste lijn of tv in.
Je hebt bedraad internet en mobiele telefonie.
Dat is maar een halve pack
Een pack van twee producten kan wel meevallen qua prijs.
Voor drie of vier producten is het moeilijker.
Zelf wil ik zeker tv hebben.. ik ben nergens in een pack van 3 producten goedkoper af dan alles los aan te kopen.
Je hebt bedraad internet en mobiele telefonie.
Dat is maar een halve pack

Een pack van twee producten kan wel meevallen qua prijs.
Voor drie of vier producten is het moeilijker.
Zelf wil ik zeker tv hebben.. ik ben nergens in een pack van 3 producten goedkoper af dan alles los aan te kopen.
Timootje zit jij niet met een sociaal tarief aan 46,6 euro?
Is dat Love Duo?
Is dat Love Duo?
Laatst gewijzigd door Jamesken op 23 juli 2020, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.