Brantano
Re: Brantano
Daarbij mogen de klanten zolang in de winkel blijven als ze willen. Hoewel er in theorie nog steeds de tijdslimiet van 30 minuten geld. Die wordt pas op maandag afgevoerd... Als je dan voor het hele gezin gaat shoppen, lopen de rijen natuurlijk op.
de winkel zal denken dat ze de boom in kunnen met hun corona-maatregelen, ze hebben toch niks meer te verliezen, behalve hun gezondheid
mijn hoed af voor de burgemeester van de mooie kustgemeente kotsijde, die heeft de winkel laten sluiten
mijn hoed af voor de burgemeester van de mooie kustgemeente kotsijde, die heeft de winkel laten sluiten
Zou toch eens goed lachen mocht de winkelmedewerker (zijn of haar werk doen), de koppels uit elkaar halen omdat ze wettelijk gezien niet met 2 mogen winkelen.
-
anonymous9
In de kroeg waar ik geregeld kom was er een bezoeker wiens "Brantano ervaring" een "succes" was: 18 paar schoenen gekocht. Als dat representatief is kunnen de veilingmeesters in hun handen wrijven.
Voor eigen gebruik? Of om opnieuw te verkopen?MoreOrLess schreef: ↑22 augustus 2020, 15:03 In de kroeg waar ik geregeld kom was er een bezoeker wiens "Brantano ervaring" een "succes" was: 18 paar schoenen gekocht. Als dat representatief is kunnen de veilingmeesters in hun handen wrijven.
Laten we hopen dat de personeelsleden ook nog iets van de inkomsten zien,
want sodexo heeft een deel van hun loon al gestolen
Goed zot om daar te gaan aanschuiven.Alhoewel ik principieel mijn kleding enkel maar in de solden koop (dan betaal je tenminste een normale prijs) heb ik dit jaar nog niets gekocht.Door dat thuiswerk heb je veel minder kleren en schoenen nodig en mijn kast hangt nog vol met goed materiaal. Deze weeral minder geld opgedaan dan normaal. Ik zit deze maand aan 475 euro en op jaarbasis aan 7854 euro.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Van kledij zit ik misschien max aan 700 euro dit jaar.
Heb nog enkel nieuw ondergoed nodig thats all.
Heb nog enkel nieuw ondergoed nodig thats all.
Ondergoed koop ik altijd op ebay in China. Prima kwaliteit voor een lage prijs.
Waar haal je dat...
Ik verwijt Torfs enkel een achterstand bij online verkoop tov de Nederlanders,
Het eeuwige belerende vingertje : je moet bij mij / ons kopen..
Het weinig realistische : bij ons is het beter.
Mijn suggestie is gewoon dat de man eens een positieve dag doormaakt en dito speech aflevert nu hij een grote concurrent minder heeft.
Of is het toch weer een slechte dag omdat de helft van Vlaanderen nu schoenen genoeg heeft voor de rest van het jaar aan 1/4 van de prijs.
Nee, dat is gewoon ondergoed voor als je klein geschapen bent.
Binnenkort corona-uitbraak bij vele brabanto- schoenen kopers, ze krijgen de corona gratis bij de korting
Volgens De Standaard kochten sommige klanten 20 tot 30 paar schoenen aan. Er was immers geen limiet op het aantal aankopen per klant. Daardoor ontstonden er lange wachtrijen aan de kassa.
"De uitverkoop leidde zaterdag in meerdere winkels tot chaos. In veel winkels was immers maar een deel van het personeel komen opdagen, kon er alleen met bankkaart betaald worden of hielden de lange rijen van ongeduldige klanten zich niet of nauwelijks aan coronavoorschriften zoals de mondmaskerplicht of de 1,5 meter afstand. In Koksijde stond het personeel te wenen aan de balie."
"Koksijde stond het personeel te wenen aan de balie"
je zou voor minder, wie wil zijn nikkel nu nog afdraaien voor een failliet bedrijf
Het volledige personeel had zich beter ziek, overspannen, " mogelijk covid-besmet", niet tegen zulke een lastige massa volk kunnende enz
30 paar schoenen kopen op 30 minuten, Marc van Ranst zal dat wel geloven
je zou voor minder, wie wil zijn nikkel nu nog afdraaien voor een failliet bedrijf
Het volledige personeel had zich beter ziek, overspannen, " mogelijk covid-besmet", niet tegen zulke een lastige massa volk kunnende enz
30 paar schoenen kopen op 30 minuten, Marc van Ranst zal dat wel geloven
Laatst gewijzigd door paul op 22 augustus 2020, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
@paul: heb jij ook 20 paar schoenen gekocht?