payconiq app niet meer voor Argenta en Keytrade klanten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
payconiq app niet meer voor Argenta en Keytrade klanten
mijn koppelingen met argenta en keytrade zijn verdwenen uit de app alsook mijn transactiehistoriek. Meer zelfs, zowel Keytrade als Argenta zijn niet meer te selecteren uit het beperkt lijstje van banken. Kies je onderaan voor "ik ben bij een andere bank" komt er 'sorry! Uw bank ondersteund deze dienst nog niet en doe je daar volgende kom je terug op het beperkt lijste
Axa
Belfius
Fortis
CBC
Fintro
Hello!
ING
KBC
K'ching
mobile@vdk
en that's it
Axa
Belfius
Fortis
CBC
Fintro
Hello!
ING
KBC
K'ching
mobile@vdk
en that's it
-
anonymous
Re: payconiq app niet meer voor Argenta en Keytrade klanten
Ik heb ook een koppeling met Keytrade en alles lijkt toch nog normaal te werken bij mij.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier koppeling met Argenta en geen enkel probleem.
Gisteren nog gebruikt icm Keytrade, kaart is nog in de app en in de lijst met banken zit Argenta en Keytrade nog in.
Ik zou contact opnemen met Payconiq indien ze werkelijk niet beschikbaar zijn voor jou. Lijkt me vreemd.
Ik zou contact opnemen met Payconiq indien ze werkelijk niet beschikbaar zijn voor jou. Lijkt me vreemd.
Tegenwoordig steek je daar toch niet meer de gegevens van je rekening in, maar eerder de code op je Maestrokaart ?
Ik betaal met de Payconiq/Bancontact app met mijn kaart van Deutsche Bank. En die bank staat niet eens in je lijstje.
Ik betaal met de Payconiq/Bancontact app met mijn kaart van Deutsche Bank. En die bank staat niet eens in je lijstje.
Misschien gebruikt OP de verkeerde "Payconiq app". Er staan er 2 in de Play Store. " Payconiq" en "Payconiq by Bancontact". Ik weet niet of dit in de Apple Appstore ook zo is. Het zou kunnen dat slechts 1 van de 2 nog geupdate wordt en nog goed werkt.
Bij mij werkte "Payconiq by Bancontact" altijd met mijn Keytrade rekening totdat ze hun root/custom ROM detectie hebben geupdate/geupgrade.
Bij mij werkte "Payconiq by Bancontact" altijd met mijn Keytrade rekening totdat ze hun root/custom ROM detectie hebben geupdate/geupgrade.
Inderdaad de ene werkt met Keytrade en de andere niet.
Welke ROM gebruik je, Golden? Hier geen probleem met LineageOS, zolang ADB debugging en root via ADB uitstaan.
Welke ROM gebruik je, Golden? Hier geen probleem met LineageOS, zolang ADB debugging en root via ADB uitstaan.
Bij de Payconiq by Bancontact app (het moet zo geschreven zijn) kan je 2 zaken, ofwel je kaart toevoegen ofwel je bank.
Ga je je bank toevoegen dan ga je eigenlijk de functionaliteit Payconiq (de originele Payconiq van voor de overname door Bancontact) toevoegen. Dit wilt zeggen geld betalen aan iemand op basis van email adres, telefoonnummer,... Die functionaliteit is enkel beschikbaar voor een select groepje banken waarbij Keytrade en Argenta niet horen.
De optie van kaart toevoegen zou in principe moeten werken met alle banken die Bancontact ondersteunen (of toch zo goed als want er is wel een security validatie bij de bank zelf, maar zover ik weet ondersteunen alle banken dit).
Ga je je bank toevoegen dan ga je eigenlijk de functionaliteit Payconiq (de originele Payconiq van voor de overname door Bancontact) toevoegen. Dit wilt zeggen geld betalen aan iemand op basis van email adres, telefoonnummer,... Die functionaliteit is enkel beschikbaar voor een select groepje banken waarbij Keytrade en Argenta niet horen.
De optie van kaart toevoegen zou in principe moeten werken met alle banken die Bancontact ondersteunen (of toch zo goed als want er is wel een security validatie bij de bank zelf, maar zover ik weet ondersteunen alle banken dit).
deze week nog een keytrade kaart toegevoegd (je moet wel de e-commerce aanzetten op de keytrade website bij die kaart )
Toeval of niet, dat uitgerekend deze 2 banken weeral eens een slechte reputatie toegemeten krijgen
Met de app heb ikzelf geen ervaring, maar als ik de reacties van de spaargidsers lees, is deze suggererende titel onterecht.
Met de app heb ikzelf geen ervaring, maar als ik de reacties van de spaargidsers lees, is deze suggererende titel onterecht.
Op de websites van Argenta en Keytrade wordt nog steeds naar Payconiq verwezen en omgekeerd dus het is niet dat de samenwerking stopgezet is.
De enige oorzaken die ik kan bedenken zijn
1 update van de payconic by bancontact app
2 update van de firmware smartphone. Het gaat om een officiële samsung galaxy s10 met jailbreaken hou ik me niet bezig. Heb nu gekozen om de cache te wissen en lijk nu terug mogelijk te krijgen om alles terug aan te maken.
1 update van de payconic by bancontact app
2 update van de firmware smartphone. Het gaat om een officiële samsung galaxy s10 met jailbreaken hou ik me niet bezig. Heb nu gekozen om de cache te wissen en lijk nu terug mogelijk te krijgen om alles terug aan te maken.
Ofwel zitten we hier met iemand die niet goed met zijn smartphone kan werken en zijn banken de schuld geeft
Het zou de eerste niet zijn
Het zou de eerste niet zijn
Niet iedereen gebruikt alternatieve software voor zijne phone.
Met voetjes op de grond blijven i.p.v veronderstellingen kan nooit kwaad.
Estate Guru believer.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Payconic werkt perfect met argenta. Ik gebruik het regelmatig en werkt altijd perfect!