Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ervaringen met VPN-services

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
32 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
Henkie1984
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Henkie1984
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met VPN-services

• Citeer

Bericht door Henkie1984 » 26 oktober 2020, 12:53

Alles wat u uitspookt op het internet is zichtbaar voor uw aanbieder en iedereen die meeluistert via uw modem. Een vpn zorgt ervoor dat alle communicatie onleesbaar is voor iedereen die meeluistert. Zo weet u provider dus niet wat u download of waar u dit vandaan probeert te downloaden. Word bepaalde content niet geblokkeerd omdat het niet beschikbaar is in uw regio of is het onmogelijk om data te linken aan een bepaalde gebruiker.

In het kort zorgt het er voor dat je een internet tot je beschikking hebt zonder luisterende oortjes, gelimiteerd door censuur, wetgeving of locatie. Een vrij internet dus ;)
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!

Barryke
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Barryke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Barryke » 26 oktober 2020, 12:59

U en uw gedrag kan natuurlijk nog wel gevolgd worden door sites waarop u inlogt. Ik denk vooral aan Facebook.Weet iemand hier een oplossing voor? Ik wis altijd angstvallig mijn cookies met CCleaner na bijna elk websitegebruik maar ik weet niet of dit voldoende is.

Ik vertrouw Facebook voor geen knijt maar ik geraak er niet vanaf. Is er iemand hier onder de 40 jaar die zonder een Facebookproduct kan? Mij lukt het niet. Ik zet ook altijd alle toestemmingen voor Whatsapp uit. Camera en microfoon in het bijzonder.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 26 oktober 2020, 13:34

Je legt een beveiligde verbinding tussen jou en je VPN provider. Alle verzoeken tot websites (en ander verkeer) dat je wilt bezoeken gaan via die beveiligde verbinding en de VPN dienst zelf gaat de website ophalen en dan doorsturen naar jou.

Met andere woorden:
  • je internet provider (Telenet, Proximus, Scarlet,...) "zien" enkel het verkeer van jij naar je VPN dienst en niet de inhoud (want beveiligd).
  • Afhankelijk van waar je VPN dienst zit (Amerika, Duitsland,...) gaat de site waarnaar je surft de inhoud tonen van dat land. Veel streaming diensten als Netflix tonen andere inhoud in Amerika dan in België.
  • In België zijn bepaalde websites (zoals The Pirate bay) geblokkeerd. Met een VPN omzeil je deze blokkering en heb je toch toegang tot deze website.
  • Aangezien je provider niet weet welke website je wilt bezoeken, kunnen ze bijgevolg het verkeer erop niet filteren of vertragen.
  • De website die je bezoekt weet enkel dat de VPN dienst zijn website bezoekt, maar in werkelijkheid ben jij het (natuurlijk als je gaat aanmelden op die website maak je je uiteraard bekend)
  • Zoals eerder gezegd helpt het bij bepaalde vormen van fraude aanvallen (zoals DNS spoofing)
Op zich is dat het principe van een VPN.
Waar veel VPN diensten ook mee uitpakken is het privacy stukje. Veel van deze dienstverleners "beloven" dat ze geen logs bijhouden. Stel dus dat politie eist aan je VPN dienstverlener om te zeggen wie naar die katvideo heeft gekeken kan de VPN dienstverlener (omdat het zijn logs heeft gewist) hier niet op antwoorden.

Daarnaast zal een typische VPN die via het werk gaat ook nog het verkeer wat monitoren en mogelijk filteren (kwaadaardige software blokkeren, links blokkeren,...). Dit is ook een VPN maar met compleet andere bedoelingen (vaak juist wel om het verkeer in het oog te houden) en om je toegang te kunnen voorzien van lokale bronnen (netwerk harde schijf, bepaalde bronnen die zich enkel in het "intern" netwerk van het bedrijf zitten enz).

Als je dus een VPN dienst neemt, dan doe je het typisch met een van deze redenen. Aan de aard van waarom je een VPN dienst neem leg je dus best wel veel vertrouwen in zijn dienstverlening en zou ik sterk aanraden de gebruiksvoorwaarden goed na te lezen.
Als het uitsluitend is om content van Netflix te zien dan lijkt me "eender welke VPN" goed genoeg (al is snelheid hier dan wel belangrijk).
Merk natuurlijk op dat DNS spoofing natuurlijk ook door je VPN provider kan gebeuren, dus ook opnieuw neem niet de eerste de beste maar eentje met een goede staat van dienst (VPN dienstverleners krijg natuurlijk ook bezoek van hackers enz).

Maar opnieuw, veel van de redenen zijn in België en Europa een pak minder relevant. Netneutraliteit en GDPR maken de privacy en filtering door je internet provider gerelateerde redenen minder relevant. DNS spoofing door je internet provider is zeer onwaarschijnlijk (DNS spoofing blijft wel mogelijk maar dan is het meer dan waarschijnlijk van virussen op je pc, iemand dat je eigen netwerk is kunnen betreden of je gebruikt een onvertrouwd wifi netwerk zoals op hotel of trein).
De illegale dingen (zoals films downloaden) of content van een ander land kunnen zien, lijken mij de meest waarschijnlijke redenen om in België een VPN dienst te gebruiken. Aan jou om te oordelen of het dan waar is.

Giskart
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Giskart
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Giskart » 26 oktober 2020, 21:18

Ik heb het volgende niet gedaan omdat ik reeds een VPN heb. Heb al jaren geleden een 'life-time VPN gekocht bij TigerVPN'.

Opgepast; dergelijke lifte-time VPN's zijn geldig tot die VPN aanbieder failliet is of dat ze vinden dat het lang genoeg duurde. Is een aantal jaren. Mijn levenslang abonnement vervalt in februari 2021.

Maar kom; ik betaalde in 2015 daar $29 voor, ik klaag niet.

Maar wat ik wou zeggen/posten was dit;
https://www.youtube.com/watch?v=m-i2JBtG4FE

Blijkbaar is het mogelijk om gratis met de cloud service van Amazon een gratis persoonlijke VPN op te zetten. Weliswaar enkel naar daar waar het Amazon serverpark is gelegen. Bij een commerciële VPN-dienst kun je kiezen uit vele locaties over heel de wereld.

Wie zo'n levenslange VPN wil kopen vermoedelijk zullen tegen black-friday er diverse dergelijke aanbiedingen zijn. Maar dus opgepast; als die VPN-aanbieder een paar weken later verdwenen is ben je duur af. Kijk eerst na hoelang die VPN-aanbieder reeds actief is.

Websites die vaak dat soort aanbiedingen promoten zijn;
https://shop.mashable.com/
https://stacksocial.com/

Maar wees voorzichtig. Ik heb zeer weinig vertrouwen in die platformen. Mijn deal in 2015 was via stacksocial.

Trouwens; ik ben tevreden met TigerVPN. Werkt. Goede snelheid. Antwoorden op correcte wijze via de chat. Ze promoten hun app en client voor Windows maar het werkt prima via OpenVPN via Linux.

JW1
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JW1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JW1 » 26 oktober 2020, 22:48

Eigenlijk verschuif je het "probleem" van je Internet-provider naar je VPN-provider. De eerste is gebonden aan Belgische regels. De tweede zit god-weet-waar en doet god-weet-wat met je gegevens.

Alles staat en valt dus met de betrouwbaarheid van je VPN-provider. Kwaliteit kost geld?

Giskart
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Giskart
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Giskart » 26 oktober 2020, 23:19

Het zal er van afhangen van wat je wil uitsteken met die VPN-verbinding.

De vraag is; wat kan het land X schelen wat jij via een internetverbinding in hun land zit uit te steken. Of landen waarmee die overeenkomsten hebben.

Als het gaat over 'vrije meningsuiting' of 'downloaden via bittorrent van <<volledig legale linux-distro's>>' gaat dat iets anders zijn.

Henkie1984
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Henkie1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Henkie1984 » 27 oktober 2020, 07:49

JW1 schreef: ↑26 oktober 2020, 22:48 Eigenlijk verschuif je het "probleem" van je Internet-provider naar je VPN-provider. De eerste is gebonden aan Belgische regels. De tweede zit god-weet-waar en doet god-weet-wat met je gegevens.

Alles staat en valt dus met de betrouwbaarheid van je VPN-provider. Kwaliteit kost geld?
Het enige verschil is dat de server die jou verbind met je uiteindelijke server (website) duizenden zo niet honderdduizend connecties aanbied en geen enkele informatie bijhoud. Zelfs al zit er iemand mee te luisteren is het onmogelijk om deze verbinding aan u te linken. Heb je dan ook nog eens een encryptie tussen u en de server (bank/email etc) is het echt bijna onmogelijk om hier iets mee te doen ook al luisteren ze uw server af.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!

ldwjr
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer ldwjr
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ldwjr » 27 oktober 2020, 09:45

Welke informatie die VPN-provider van u bijhoudt, dat weet jij helemaal niet... Ik zou zelf nooit gebruik maken van een VPN dat ik niet zelf opgezet heb.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 27 oktober 2020, 16:28

SMGGM schreef: ↑26 oktober 2020, 10:56 Niet vergeten, als iets gratis is, betaal je typisch met je privacy.
Als je doel dus is om een VPN te gebruiken om je privacy beter te beschermen en er bijgevolg gierig op bent om er geld aan uit te geven dan zou ik zeker deze uitdrukking in het achterhoofd houden.

Daarnaast, zeker als het gaat om een VPN dienstverlening, lees de gebruiksvoorwaarden goed na (zowel bij gratis als betalende diensten). Houden ze logs bij, hoe lang, anonimiseren ze het om door te verkopen, waar wordt de data opgeslagen, wat is hun policy bij gerechtelijke stappen,...
Wees wantrouwig op reviews want zoals al gezegd, het lijkt er soms op of heel YouTube gesponsord wordt door VPN diensten.
Microsoft office is niet gratis dus veilig ?
Libre office is niet veilig want gratis ?
De economie moet draaien van mensen bang te maken zeker.
Estate Guru believer.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 27 oktober 2020, 17:10

platin schreef: ↑27 oktober 2020, 16:28
SMGGM schreef: ↑26 oktober 2020, 10:56 ...
Microsoft office is niet gratis dus veilig ?
Libre office is niet veilig want gratis ?
De economie moet draaien van mensen bang te maken zeker.
Verdraai mijn woorden niet en haal niet die ene zin uit zijn context.
Ik zeg "Niet vergeten, als iets gratis is, betaal je typisch met je privacy."

Hier wilt typisch zeggen vaak, maar niet altijd. Het is dus een waarschuwing.
Er zijn uiteraard voorbeelden van dingen die gratis zijn en waar er geen addertje onder het gras ligt verborgen, maar een steengoede dienstverlening met super goede beveiliging en die veel geld kost om operationeel te houden is schaars als je geen cent wilt uitgeven.

Uiteraard zijn er wel die dat aanbieden, Ubuntu, LibreOffice, Gimp, Home Assistant... maar er zijn ook verdomd veel diensten waar je met je privacy betaald (en vaak zonder dat de gebruiker echt beseft hoeveel).
Opera heeft ook een gratis VPN dienst, heb je daar de voorwaarden al eens van gelezen? Hierin staat expliciet dat ze het gebruik (anoniem) monitoren en eventueel kunnen gebruiken voor marketing doeleinden:
Anonymous usage statistics
...
To enhance, modify, personalize or otherwise improve our applications and services;
To determine the effectiveness of promotional campaigns and advertising;
Er zit zeer vaak een achterliggende reden om iets gratis aan te bieden. Als je een VPN dienst kan vinden die een gratis instap product en je dit voldoende vind dan is dit prima! Lees uiteraard wel de voorwaarden na want vaak heeft de gratis variant andere voorwaarden als de betalende varianten (niet noodzakelijk op vlak van de privacy zelf, maar wel op vlak van support dat men aanbiedt, betrouwbaarheid,...).

Aan de andere kant, iets dat geld kost is niet noodzakelijk ook een privacy vriendelijk product. Windows 10 heeft ook veel tools aan boord om terug naar huis te bellen,...
Ik zei dan ook (in datzelfde bericht) expliciet dat betalend of niet, lees de gebruiksvoorwaarden goed na.
SMGGM schreef: ↑26 oktober 2020, 10:56 Daarnaast, zeker als het gaat om een VPN dienstverlening, lees de gebruiksvoorwaarden goed na (zowel bij gratis als betalende diensten). Houden ze logs bij, hoe lang, anonimiseren ze het om door te verkopen, waar wordt de data opgeslagen, wat is hun policy bij gerechtelijke stappen,...
Wees wantrouwig op reviews want zoals al gezegd, het lijkt er soms op of heel YouTube gesponsord wordt door VPN diensten.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 28 oktober 2020, 07:40

Hier is een interessant artikel over VPN verbindingen:
https://www.security.org/vpn/best/

In de eerste plaats echter wel een vergelijk van betalende VPN's (en zelfs redelijk kostelijk).
Maar er wordt ook heel wat info gegeven over:
* waarvoor dienen VPN's
* wanneer je een VPN kan gebruiken
* Wat zijn de verschillen
* etc

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 28 oktober 2020, 16:50

Zit tegenwoordig ook bij Norton in.
Volledig Norton pakket voor een €27/jaar.
Nadeel, ondersteunt geen torrents.
https://softwarelab.org/nl/norton-vpn-review/

gast9876

• Citeer

Bericht door gast9876 » 1 november 2020, 22:18

Barryke schreef: ↑25 oktober 2020, 20:40 Ik kom altijd uit bij NordVPN. 75 euro voor 2 jaar.
Heb ook Nordvpn 90 € voor 3 jaar of zo betaald. Maar heb toch meer problemen met hun verhuis naar de US.
https://my.nordaccount.com/legal/terms- ... e/nordvpn/
We do not condone any unlawful use of the NordVPN Services. NordVPN Services shall not be used for any criminal, illicit and illegal acts, and you accept and agree not to violate any law of any jurisdiction that you are originating from and any other applicable law. It is your responsibility to know and comprehend any and all relevant laws related to any jurisdiction or venue that concerns you, your actions and your use of NordVPN Services.

https://www.techradar.com/news/nordvpn- ... se%20users
If a VPN company's operations are located in a country that is part of the Fourteen Eyes agreement, it could be forced into sharing information about its users with that country's government.

Dus als ik poezenfilms kijk, dan moet Trump dat ook weten. Want hij zou graag meekijken. ;)

itssam
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer itssam
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door itssam » 7 december 2020, 23:05

Persoonlijk super tevreden van TorGuard, ik denk dat ik $30 per jaar betaal (met 50% korting), werkt echt goed en ook de mobiele app is top, wat met Mobile Vikings data met een aantal andere apps haperde. Heb ook AirVPN geprobeerd, niet slecht, maar zeker mobiel minder vlot.
Ik raad in elk geval de reviews van Tom Spark aan (Youtube of vpntierlist punt com), zeker niet de meest populaire reviewer, maar wel vrij objectief en update regelmatig zijn listing.

Darqos
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Darqos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Darqos » 2 januari 2021, 21:37

satsurfer schreef: ↑1 november 2020, 22:18
Barryke schreef: ↑25 oktober 2020, 20:40 Ik kom altijd uit bij NordVPN. 75 euro voor 2 jaar.
If a VPN company's operations are located in a country that is part of the Fourteen Eyes agreement, it could be forced into sharing information about its users with that country's government.

Dus als ik poezenfilms kijk, dan moet Trump dat ook weten. Want hij zou graag meekijken. ;)
Dit is vaak het probleem met VPN's, ook al steek ik niets louche uit ofzo heb ik toch graag dat mijn privacy word gerespecteerd maar het is niet de eerste keer dat ik hoor dat VPN klantengegevens doorgeven aan overheden.

Ik ben wel blij van NORDvpn en is ook spotgoedkoop.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

32 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy