Beleggers zijn de melkkoe in 2021
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Ik ben ook enorm tevreden met lynx. Als je weet wat je wilt doe je daar goede zaken. Ooit gestart met keytrade maar daar is bijna alles weg.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: +500%
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Inderdaad ben ook weg maar nu ng even zoeken aar waar maar tegenn eind van het jaar moet je weg zijn anders lopen de kosten. Argenta? iemand ervaring mee?NVSTR schreef: ↑31 oktober 2020, 14:23Het maximum per effectenrekening gaat van 200 EUR naar 300 EUR; alleszins gaan bij Deutsche Bank de tarieven jaar na jaar stevig omhoog. Ergens houdt het op natuurlijk, en dan ben je weg.fwybo schreef: ↑31 oktober 2020, 12:40
probleem is dat ik daar met gans mijn portefeuille zit : overdragen van aandelen lukt niet dus moet eerst alles verkopen ?
en lees ik dat goed in het reglement dat ze 12euro vragen bewaarloon per effectnr ?
vroeger was dat 80euro voor alles, dit jaar 200euro maar volgend jaar geen vast bedrag meer dan ?
goe bezig!!
Waarom lukt de overdracht van aandelen niet? Per lijn kost het 60 EUR; het is dus telkens afwegen wat het goedkoopst is: een vast bedrag van 60 EUR, of verkopen (makelaarsloon + beurstaks + eventueel stamp duty etc.) en elders desgewenst terug aankopen (makelaarsloon + beurstaks).
Voor mij is dit wel een goed moment om de hele portefeuille tegen het licht te houden: welke effecten wil ik houden en welke niet? Sowieso is het nu even een grote kost, maar met Deutsche Bank heb ik al zoveel slechte ervaringen, en heb ik door hun fouten al heel veel geld verloren, dat dit er nog maar bij kan. Als ik van die bende maar af ben!