Medirect platform
TIP
-
anonymous
Re: Medirect platform
Medirect profileert zichzelf als fondsenbank en spaarbank.mver schreef: ↑24 november 2020, 13:32 Je hebt toch zoals iedereen minstens die 3 beursdagen in het laatste half jaar meegemaakt dat je de hele dag niet kon inloggen bij MeDirect? En ook altijd op rode, dus interessante beursdagen. Dan raakt dat systeem overbelast waarschijnlijk.
Dan stel ik mij toch vragen bij wat voor jullie "veel transacties" betekent. En wat jullie precies aankopen. Bij aandelen heb je niet de luxe om het de volgende dag maar eens te doen. Dan krijg je niet dezelfde voorwaarden. Ik was mijn portefeuille aan het opbouwen. Ik raad echt niemand aan om dat bij MeDirect te doen, tenzij je maar af en toe wat fondsjes wil kopen.
Dat is ook exact wat VFB zegt over MeDirect trouwens.
Keytrade profileert zichzelf als algemene bank.
Binckbank en degiro profileren zichzelf als broker.
Als je dit allemaal niet weet, zou je beter eerst je huiswerk maken. En op jezelf vloeken ipv op anderen.
Bij Ibis hotel moet je ook niet de service van Four Seasons of Shangri-La verwachten.
Laatst gewijzigd door anonymous op 24 november 2020, 13:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Of Me op sommige dagen inderdaad het van het is.
Het is ofwel lage kosten en mogelijke problemen of hoge kosten en zonder problemen handelen.
Blijkbaar is de meute volgen voor sommigen heel belangrijk.
Of dat dan beleggen of gokken is ........
En heb nergens geschreven dat Me mijn enige platform is waar ik op handel.
Alles hangt af wat men van een bank ,platform verwacht en dito kosten.
Nog nooit problemen ondervonden bij Me bij aan - verkoop Etf's op dagen zonder kudde.
Huiswerk maken , niet panikeren ....
Het is ofwel lage kosten en mogelijke problemen of hoge kosten en zonder problemen handelen.
Blijkbaar is de meute volgen voor sommigen heel belangrijk.
Of dat dan beleggen of gokken is ........
En heb nergens geschreven dat Me mijn enige platform is waar ik op handel.
Alles hangt af wat men van een bank ,platform verwacht en dito kosten.
Nog nooit problemen ondervonden bij Me bij aan - verkoop Etf's op dagen zonder kudde.
Huiswerk maken , niet panikeren ....
Estate Guru believer.
-
anonymous
Ik weet dat allemaal. Dat wil toch niet zeggen dat ik dit soort screw-ups moet accepteren? Ze bieden de verkoop van aandelen ook aan. Dan moeten ze ook in staat zijn om dat behoorlijk uit te voeren. En dat zijn ze niet. Misschien moet jij leren lezen. Wat er allemaal fout loopt bv. (Of heb je banden met MeDirect?) Jouw vergelijking met hotels slaat dan ook nergens op.Weverke schreef: ↑24 november 2020, 13:50Medirect profileert zichzelf als fondsenbank en spaarbank.mver schreef: ↑24 november 2020, 13:32 Je hebt toch zoals iedereen minstens die 3 beursdagen in het laatste half jaar meegemaakt dat je de hele dag niet kon inloggen bij MeDirect? En ook altijd op rode, dus interessante beursdagen. Dan raakt dat systeem overbelast waarschijnlijk.
Dan stel ik mij toch vragen bij wat voor jullie "veel transacties" betekent. En wat jullie precies aankopen. Bij aandelen heb je niet de luxe om het de volgende dag maar eens te doen. Dan krijg je niet dezelfde voorwaarden. Ik was mijn portefeuille aan het opbouwen. Ik raad echt niemand aan om dat bij MeDirect te doen, tenzij je maar af en toe wat fondsjes wil kopen.
Dat is ook exact wat VFB zegt over MeDirect trouwens.
Keytrade profileert zichzelf als algemene bank.
Binckbank en degiro profileren zichzelf als broker.
Als je dit allemaal niet weet, zou je beter eerst je huiswerk maken. En op jezelf vloeken ipv op anderen.
Bij Ibis hotel moet je ook niet de service van Four Seasons of Shangri-La verwachten.
Btw, those who call themselves great minds usually aren't
. En voor je weer uit je slof schiet ... Ja, ik weet dat dat een uitdrukking is. Ik denk niet dat jij mij nog veel kunt leren.
Over Platin zwijgen we al helemaal. Een fatsoenlijke zin ineenboksen is al een prestatie 
MeDirect verdedigen ,terwijl iemand een paar honderd euro ontbreekt in zijn MeDirect portfolio,en ten einde raad hier beleefd vraagt of er nog mensen problemen met die fondsenbank ondervinden.Is ongepast. Foei!!!
-
anonymous
Het is mij hier al dikwijls opgevallen dat degenen die klagen over het ontvangen van de getrouwheid intresten bij Medirect niet eens de regels kennen.
Die regels zijn bij wet vastgelegd. De banken hebben daar niets aan te kiezen.
Zo weten ze niet dat een bedrag exact een jaar op de rekening moeten staan, op basis van de valuta datum. Valuta datum? Ze horen het in Keulen donderen.
Ook weten ze niet dat een getrouwheidsintrest die op 2 januari verworven is, pas op 1 april wordt betaald. Euh??? Ook hier horen ze het in Keulen donderen.
Als zo iemand hier dan komt verklaren dat hij een paar 100 euro tekortkomt op zijn effectenrekening, dan denk ik:
- hij is verschillende valuta data aan het vergelijken
- hij weet niet eens dat een fonds verschillende ISIN codes heeft
- hij heeft de € versie en hij vergelijkt met de $ versie
Iemand zei het hier nog een paar dagen geleden: hoog tijd om iets te doen aan het financiele alfabetisme van de Vlaming.
Hoe je het tekort aan gezond verstand moet oplossen, is me evenwel een raadsel.
Zo iemand ... Als 1 klager niet op de hoogte is, dan zijn ze allemaal niet op de hoogte? Jumping to conclusions is ook verre van gezond verstand of logica.
-
anonymous
Er komt er hier een roepen hoe slecht Medirect wel is. Want hij komt een paar 100 € te kort op zijn effectenrekening. Zonder enig detail of specifiering.
Van jumping to conclusions gesproken ....
Dat is heel wat anders dan iemand die zegt:
- ik heb dit fonds met naam .... en ISIN code ...
- Medirect afficheert als prijs: ...
- Als ik kijk bij Morningstar dan zie ik als prijs: ...
- Heeft iemand een verklaring voor het verschil?
Ja, dat is waar. Maar niet iedereen heeft zeeën van tijd. Ik zou ook eerst iets algemener proberen en als dat geen resultaat geeft, dan alle details gaan opzoeken. Soms moet het gewoon snel gaan.
om te lullen op een forum en gelijk te halen precies veel tijd voor over.
om iets deftig op te zoeken , na te kijken geen zee van tijd.
hopelijk is het voor de hoger opgeleide leesbaar.
en uw vorige nick hier .....
Estate Guru believer.
Oei om duidelijkheid vragen hier op forum dat is durven.Weverke schreef: ↑24 november 2020, 15:53Er komt er hier een roepen hoe slecht Medirect wel is. Want hij komt een paar 100 € te kort op zijn effectenrekening. Zonder enig detail of specifiering.
Van jumping to conclusions gesproken ....
Dat is heel wat anders dan iemand die zegt:
- ik heb dit fonds met naam .... en ISIN code ...
- Medirect afficheert als prijs: ...
- Als ik kijk bij Morningstar dan zie ik als prijs: ...
- Heeft iemand een verklaring voor het verschil?
Ze lullen veel liever want hebben te weinig tijd om iets op te zoeken.
En nie vergeten als men het leest het zijn er hier allemaal met duizenden € , in hun dromen ??
Te gierig om een € uit te geven.
Als ze ergens 10 € gratis krijgen , zijn het tgv's.
Denken allemaal dat ze het in het hiernamaals kunnen uitgeven.
Of ze ne hamer kunnen vasthouden , zal wel een ander voor hun moeten doen.
Estate Guru believer.
Hier heb ik in elk geval geen tijd voor
En lid geworden in 2011 Platin. Ook geen tijd om na te lezen? Was tijdsgebrek maar jouw probleem