Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

nieuwe federale regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
10878 berichten
  • Pagina 191 van 726
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • …
  • 726
  • Volgende
SparSpaar
Hero Member
Hero Member

Re: nieuwe federale regering

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 3 december 2020, 11:58

vortex schreef: ↑3 december 2020, 10:11
Lanius schreef: ↑3 december 2020, 09:00
Ik ben geen NVA aanhanger en ik zie ook wel regelmatig grove fouten bij die partij. Maar ik zie ook wel goeie dingen. Ik ben links georiënteerd, en de laatste 20 jaar altijd op Groen gestemd (gelukkig nooit op Calvo ;-) ), maar ik zie ook wel een hoop grote fouten dat die maken waardoor ik misschien de pvda overweeg. maar daar zie ik dan weer dat teveel aan polariseren terug komen.
Dat partijen hun kiezers zwaar teleurstellen is een beetje de rode draad de laatste jaren. Dat ze hun beloftes van voor de verkiezingen niet altijd kunnen waar maken valt nog enigszins te begrijpen, dat ze totaal tegengesteld aan hun ideologie besturen valt voor velen niet meer te verteren (VLD met hun taksen, Groen met hun back to fossil). Gevolg is dat mensen steeds meer, extreem links of rechts stemmen, waar natuurlijk ook geen oplossing te vinden is.
Een partij die in de oppositie zit moet men beoordelen op haar programma.
Eens ze aan de macht is, wat ze ervan gemaakt heeft.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 3 december 2020, 12:42

haelewyn schreef: ↑3 december 2020, 11:04 @Weverke : de +1, was dat voor het grote aantal letters of voor de inhoud...?
Deze keer was het iets van liberalen... Blabla... Lachaert ...
OpenVLD is een partij die de superrijken verdedigt. Iemand met 10 miljard (of een sukkelaar met amper 1 miljard), hoeft de nieuwe effectentaks niet te betalen. Een gezin dat redelijk goed verdient en spaart, heeft de nieuwe effectentaks wel te betalen.

Bij de eerste effectentaks hebben NVA en OpenVLD er samen voor gezorgd dat iemand die 10 miljard had (of 1 miljard), de effectentaks niet hoefde te betalen. Een gezin dat redelijk goed verdiende en spaarde, wel.

Wat Inquirer en ik verenigt (OpenVLD moet weg) is veel belangrijker dan wat ons scheidt (NVA moet weg, of moet niet weg).

Ik zal vanaf nu meer de nadruk leggen op wat we samen delen.
Mijn +1 was er dan ook volmondig voor de inhoud.

Nu, we gaan uiteindelijk allebei onze zin krijgen. Ze tuimelen alle 2 naar beneden.

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 3 december 2020, 12:51

Als U stelt dat NVA en VLD brol zijn hebt U zeker een punt. Maar U blijft kortzichtig.

Inquirer lult zich te pletter over vld in zijn posts maar (en dan komt het doel) hemelt NVA altijd en overal onterecht op. Met de grootste onzin die er te vinden of verzinnen is.

We (jullie) vergeten dan zeker ook de andere partijen waar weinig goeds over te vertellen is..

U spant UZELF voor de kar die je zelf wil.
Echt verstandig vind ik U daar niet.

Tegenwoordig overkomt het me niet vaak meer dat ik hier iets lees dat van gezond verstand getuigt.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 3 december 2020, 13:05

haelewyn schreef: ↑3 december 2020, 12:51 Als U stelt dat NVA en VLD brol zijn hebt U zeker een punt. Maar U blijft kortzichtig.

Inquirer lult zich te pletter over vld in zijn posts maar (en dan komt het doel) hemelt NVA altijd en overal onterecht op. Met de grootste onzin die er te vinden of verzinnen is.
Wat Inquirer hier schrijft, heeft geen enkele invloed op hoe de mensen gaan stemmen.

Idem voor wat ik schrijf.

Maar Mao heeft gezegd: zelfs een reis van 1000 mijl begint met één enkele stap.

Eens NVA en OpenVLD van het politiek toneel verdwijnen zullen zijn (geen verdienste van Inquirer of mezelf; enkel van henzelf), zal de politieke situatie veel vereenvoudigd zijn.

Met die 2 partijen minder zullen de profielen van de overblijvende partijen veel duidelijker zijn. Gemakkelijker om te stemmen; gemakkelijker om coalities te vormen.

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 3 december 2020, 13:08

Weverke schreef: ↑3 december 2020, 12:42 OpenVLD is een partij die de superrijken verdedigt. Iemand met 10 miljard (of een sukkelaar met amper 1 miljard), hoeft de nieuwe effectentaks niet te betalen. Een gezin dat redelijk goed verdient en spaart, heeft de nieuwe effectentaks wel te betalen.
10 miljard?
Euro's bedoel je, niet wortelschijven?

't Zou ook het verschil niet maken mocht hij die taks wel moeten betalen. En weet je waarom? Omdat er zo geen enkele in België woont. De rijkste Belg is Eric Wittouck met 10,8 miljard. Maar die woont in Monoca.
Er zijn welgeteld 2 Belgen met 'n vermogen van > 10 miljard; Eric en Alexandre Van Damme (Zwitserland). Daarna volgt Albert Frère als "1e echte Belg" met bijna 7 miljard. Je zou voor alle in België wonende miljardairs kunnen zeggen "we confisqueren jullie volledige vermogen op 100 miljoen na" en dan nog zou het een druppel op 'n hete plaat zijn.

Hoeveel denk je dat je "confisqueert" als je dat doet met iedereen die meer dan 100 miljoen heeft? Allemaal resetten naar 100 miljoen...
Antwoord: minder dan het begrotingstekort van 1 jaar. En het volgende jaar is het weer koekenbak, wie gaat er dán de put vullen?

Als Open-VLD zich enkel gaat richten op miljardairs, gaan ze alvast niet veel stemmen overhouden bij de volgende verkiezingen. En hoeft Inquirer niet meer op hun voorzitter te 'kakken'. Dus je leeft op hoop.

Tot die tijd misschien een beetje werken aan je realiteitszin.

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 3 december 2020, 13:10

Weverke schreef: ↑3 december 2020, 13:05 Eens NVA en OpenVLD van het politiek toneel verdwijnen zullen zijn (geen verdienste van Inquirer of mezelf; enkel van henzelf), zal de politieke situatie veel vereenvoudigd zijn.

Met die 2 partijen minder zullen de profielen van de overblijvende partijen veel duidelijker zijn. Gemakkelijker om te stemmen; gemakkelijker om coalities te vormen.
Disagree. Again.

Eens de extremen verdwijnen, zal het veel makkelijker zijn. Nu ben je verplicht een hutsepot-regering te maken met alles behalve extreem-links en extreem-rechts (al vind ik groen ook behoorlijk extreem, maar soit). Dat gaat nooit werken. Dan nog liever een "the winner takes it all"-systeem. Ons systeem is gewoon een garantie voor stilstand. En stilstand is een garantie voor achteruitgang.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 3 december 2020, 13:13

Fakkel schreef: ↑3 december 2020, 13:08
Weverke schreef: ↑3 december 2020, 12:42 OpenVLD is een partij die de superrijken verdedigt. Iemand met 10 miljard (of een sukkelaar met amper 1 miljard), hoeft de nieuwe effectentaks niet te betalen. Een gezin dat redelijk goed verdient en spaart, heeft de nieuwe effectentaks wel te betalen.
10 miljard?
Excuses. Het was 16 miljard. Geen 17 miljard.

(Dat was ten tijde van de 1e effectentaks van NVA en OpenVLD)

Dertien jaar lang stond Alexandre Van Damme te pronken op de eerste plaats in de lijst met rijkste Belgen. En met een vermogen van 10,5 miljard doet Van Damme, een van de drie grote aandeelhouders van AB Inbev het natuurlijk niet slecht, maar net minder goed dan de nieuwe nummer één Eric Wittouck. Corona kwam namelijk roet in het eten gooien bij de biergroep. Want tot voor kort lag het vermogen van Alexandre Van Damme een pak hoger, met een vermogen van zo’n 16 miljard euro. Ook medeaandeelhouders de Spoelberch en de Mévius moesten zware klappen incasseren door de wereldwijde pandemie. Zo ging het vermogen van de Spoelberch van 12 naar 6,8 miljard en die van de Mévius daalde van 9,7 miljard naar 3,4 miljard euro.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 3 december 2020, 13:17

Fakkel schreef: ↑3 december 2020, 13:08
10 miljard?

't Zou ook het verschil niet maken mocht hij die taks wel moeten betalen. En weet je waarom? Omdat er zo geen enkele in België woont. De rijkste Belg is Eric Wittouck met 10,8 miljard. Maar die woont in Monoca.
Er zijn welgeteld 2 Belgen met 'n vermogen van > 10 miljard; Eric en Alexandre Van Damme (Zwitserland). Daarna volgt Albert Frère als "1e echte Belg" met bijna 7 miljard. Je zou voor alle in België wonende miljardairs kunnen zeggen "we confisqueren jullie volledige vermogen op 100 miljoen na" en dan nog zou het een druppel op 'n hete plaat zijn.

Hoeveel denk je dat je "confisqueert" als je dat doet met iedereen die meer dan 100 miljoen heeft? Allemaal resetten naar 100 miljoen...
Antwoord: minder dan het begrotingstekort van 1 jaar. En het volgende jaar is het weer koekenbak, wie gaat er dán de put vullen?

Als Open-VLD zich enkel gaat richten op miljardairs, gaan ze alvast niet veel stemmen overhouden bij de volgende verkiezingen. En hoeft Inquirer niet meer op hun voorzitter te 'kakken'. Dus je leeft op hoop.

Tot die tijd misschien een beetje werken aan je realiteitszin.
Ik heb wel degelijk geschreven: 10 miljard of 1 miljard.

Je moet een beetje aan je begrijpend lezen werken.

De effectentaks is geen reset. Het is 0,15%.

Confisqueren? Wat heb je gedronken deze middag?

Je moet een beetje aan je realiteitszin werken.

Maar ik noteer dat jij vindt dat een gezin dat redelijk goed verdient en spaart, die effectentaks moest en moet betalen, en een superrijke niet.

Want de middenklasse alweer nog eens meer belasten, heeft effect. Die paar 1000 superrijken belasten, is een druppel op een hete plaat.

Dat is een typische politiekers-redenering.

De middenklasse is het waarschijnlijk niet met jou eens (laat me raden: je stemt NVA of OpenVLD of MR).

foopah
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer foopah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door foopah » 3 december 2020, 13:34

Krikke schreef: ↑3 december 2020, 08:16 Deze emails bedoel je? Is daar eigenlijk ooit nog iets aan gedaan?
https://www.demorgen.be/nieuws/lokale-n ... ~b3d8db44/
Ah, zijn er nu al gradaties in vanwaar je je leugens haalt om vervolgens maanden mee het parlement en commissies allerhande te teisteren en onschuldige mensen valselijk te beschuldigen ? Bedankt om me daar op te wijzen.

foopah
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer foopah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door foopah » 3 december 2020, 13:39

haelewyn schreef: ↑3 december 2020, 09:23 @foopah : als ik me niet vergis ben jij militair en zal je de kwestie wel van dichter volgen.
Wel degelijk opgezocht hier... Maar beweringen hierover van anderen hoeven niet altijd jouw vorm van juist te zijn of mogelijk ben je het niet met alles eens.
Dat jij graag bijspringt aan die rechtse kant, een van de fanboys bent, weten we al langer en dat je van een leugen, zelfs grof, niet vies bent ook.
1. Helemaal geen militair.
2. Ik zie dat je in de echte Crombez-sfeer van valse beschuldigingen volhardt. Waar zou ik grove leugens verteld hebben ?

Dat ik alles waar links voor staat verwerp (lamzakkerij, eeuwige slachtofferrol, 0 eigen verantwoordelijkheid, krijgen krijgen krijgen, solidariteit maar in 1 richting, gewaande morele superioriteit, corruptie) dat lijkt me gezond verstand. Jij mag dat fanboy noemen.

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 3 december 2020, 14:10

Weverke schreef: ↑3 december 2020, 13:17 Ik heb wel degelijk geschreven: 10 miljard of 1 miljard.
Ja, dat heb je inderdaad. Tussen haakjes. Alleen 10 miljard stond buiten de haakjes.
Weverke schreef: ↑3 december 2020, 13:17 De effectentaks is geen reset. Het is 0,15%.
Confisqueren? Wat heb je gedronken deze middag?
Confisqueren is een extreem voorbeeld dat ik erbij sleur, omdat jij vindt dat de "superrijken" de crisis moeten betalen. Ik zeg dat het niet mogelijk is. Ja, je kan hun vermogen "confisqueren" en hen nog 100 miljoen over laten. Het zal onwettig zijn en het zal niet eens het gat vullen.
Weverke schreef: ↑3 december 2020, 13:17 Maar ik noteer dat jij vindt dat een gezin dat redelijk goed verdient en spaart, die effectentaks moest en moet betalen, en een superrijke niet.
Want de middenklasse alweer nog eens meer belasten, heeft effect. Die paar 1000 superrijken belasten, is een druppel op een hete plaat.
Nee, ik zou liefst het minst van al van deze zever betalen, en ik word al meer dan genoeg gepluimd. Het wordt maar eens tijd om naar de uitgaven te kijken en niet altijd naar de inkomsten.
Weverke schreef: ↑3 december 2020, 13:17 De middenklasse is het waarschijnlijk niet met jou eens (laat me raden: je stemt NVA of OpenVLD of MR).
Ik heb nog nooit N-VA gestemd, ik kan niet op MR stemmen.
M'n band met O-VLD (en haar voorzitter) is genoegzaam bekend, maar deze partij is me inmiddels allang kwijt.
Dus ik ben "dakloos".

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 3 december 2020, 14:23

Fakkel schreef: ↑3 december 2020, 14:10
Weverke schreef: ↑3 december 2020, 13:17 Ik heb wel degelijk geschreven: 10 miljard of 1 miljard.
Ja, dat heb je inderdaad. Tussen haakjes. Alleen 10 miljard stond buiten de haakjes.
Ik heb het vermoeden dat je bij de jezuieten hebt gestudeerd. Mijn respect en sympathie trouwens.
Confisqueren is een extreem voorbeeld dat ik erbij sleur, omdat jij vindt dat de "superrijken" de crisis moeten betalen. Ik zeg dat het niet mogelijk is. Ja, je kan hun vermogen "confisqueren" en hen nog 100 miljoen over laten. Het zal onwettig zijn en het zal niet eens het gat vullen.
Ik heb enkel gezegd dat ik het logisch vind dat een superrijke de 0,15% effectentaks betaalt, indien een redelijk goed verdienend en sparend gezin die 0,15% effectentaks moet betalen.

Ik zal met plezier (nou ja) de nieuwe effectentaks betalen, zoals ik ook de eerste effectentaks heb betaald, maar ik blijf het oneerlijk vinden dat iemand die 100 miljoen en meer heeft, die effectentaks niet moet betalen, omdat de politiekers ... (nu zou ik stoute woorden gebruiken).
Ik heb nog nooit N-VA gestemd, ik kan niet op MR stemmen.
M'n band met O-VLD (en haar voorzitter) is genoegzaam bekend, maar deze partij is me inmiddels allang kwijt.
Dus ik ben "dakloos".
Ik ken uw band niet met O-VLD.

Ik heb onterecht verkeerde conclusies gemaakt, waarvoor mijn excuses.

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 3 december 2020, 14:33

Weverke schreef: ↑3 december 2020, 14:23
Ik ken uw band niet met O-VLD.

Ik heb onterecht verkeerde conclusies gemaakt, waarvoor mijn excuses.
Ik heb jarenlang met Egbert gevoetbald en ken z'n zus ook 'n beetje. ;)
Maar ik vind ook dat ze die effectentaks moeten betalen als die bestaat, daar zijn we het over eens.
't Gaat alleen het gat niet vullen. Ook niet als ik meebetaal, en ook niet als jij mee betaalt.
Als je een lek hebt in je vijver kan je wel altijd water bijpompen, maar je zou beter eens onderzoeken waar het lek zitten, en het dichter, dat gaat altijd een meer structurele aanpak zijn dan water bijvullen.

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 3 december 2020, 14:47

foopah schreef: ↑3 december 2020, 13:39
1. Helemaal geen militair.
2. Ik zie dat je in de echte Crombez-sfeer van valse beschuldigingen volhardt. Waar zou ik grove leugens verteld hebben ?

Dat ik alles waar links voor staat verwerp (lamzakkerij, eeuwige slachtofferrol, 0 eigen verantwoordelijkheid, krijgen krijgen krijgen, solidariteit maar in 1 richting, gewaande morele superioriteit, corruptie) dat lijkt me gezond verstand. Jij mag dat fanboy noemen.
De Crombez sfeer ken ik niet... Minder links dan gedacht ?

Mij goed. Ik kruip in mijn bed en kom morgen wel eens zien of de wereld veranderd is.

Hoogstwaarschijnlijk zijn er tegen dan een paar dwazen minder maar hebben ze er ook weer enkele
bijgemaakt.

Wat jij gezond verstand noemt, noem ik 'je eigen fanatieke werkelijkheid' die voor jou je eigen realiteit is geworden.
Je kan gelijk hebben in jouw gewaande moreel superieure werkelijkheid. In de mijne heb je geen gelijk maar we staan nogal ver van elkaar.

Wie houdt je tegen ? .... Niemand. Enjoy.

Babsana
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Babsana
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Babsana » 3 december 2020, 15:24

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/02 ... in-gevaar/

Mooi gezegd; "als er ergens 3000 jobs op het spel staan staat het land op zijn kop, maar nu telt het blijkbaar niet"

Politiekers vergeten precies dat er duizenden mensen werken, als dan nog eens alle toeleveranciers etc. meerekent kom je makkelijk aan 10.000. Wat een bloedbad

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

10878 berichten
  • Pagina 191 van 726
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • …
  • 726
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy