De toepassing van de Bogleheads Investement Principles in Belgie
TIP
Re: De toepassing van de Bogleheads Investement Principles in Belgie
Ja graag de URL naar de plaats waar ik
1- de GOGI scores (uit het verleden) kan vinden
2- de regels kan vinden die een belegger moet gebruiken om GOGI toe te passen.
3- een gedegen vergelijking kan vinden tussen een belegger die GOGI (uit 2 hierboven) en een belegger die gewoon maandelijks zijn beleggingen doet zonder uitstel.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
+1
Aan de ene kant prijzen ze een momentum index fonds aan,
aan de andere kant gekozen ze erg in hun anti-momentum markt timing formule.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Een eenmalige goede beslissing maakt nog geen goed strategie.
Het is niet omdat je eens met de lotte gewonnen hebt, dat "op de lotto spelen" een goede strategie is.
Mag ik eens goed lachen.
Dit jaar heb ik in veel coronadiscussies al veel "creatieve" interpretatie gelezen ivm grafieken en stijgen en dalen.
Maar bovenstaande is misschien wel het extreemste.
Persoonlijk zie ik toch echt geen dalende trend in de rode grafiek van IWDA :-)
Straf dat je een quote van Ignition (die dan nog verkeerd was) dient te gebruiken om commentaar op ons te leveren.
Ik geef langs de andere kant een voorbeeld en dan ga je daar vermelden dat dat het enigste moment was. In de paar jaar dat GOGI bestaat, hebben wij nog niet moeten toegeven dat GOGI echt foutief was.