gratis 12 treinritten
-
anonymous9
Re: gratis 12 treinritten
Brussel-Centraal ligt naar verluid ook redelijk dicht bij het centrum van een stad.
Das waar, maar omdat het Brussel is, waarschijnlijk ook drukker...
-
anonymous9
Dat is waar, en ik ben akkoord dat Leuven een sympathieke stad is (ik wou gewoon wat moeilijk doen
). Ook heel schappelijk om te eten en te drinken dankzij de educatieve instellingen aldaar.
Voor dat schappelijk eten zul je voorlopig aangewezen zijn op de voedselbank
Met hurkend plassen (vb. op een Frans toilet) heb ik nog geen probleem maar ik ben dan ook nog geen +80er.
Toch bedankt voor je bezorgdheid.
Maar plassen in de duinen vind ik not-done in een beschaafde wereld in de 21ste eeuw; en dit zowel voor mannen als voor vrouwen. (Duinen-wandelaars kunnen dat bevestigen.)
En bovendien past dat niet voor spaargidsers: ik betaal namelijk liever 50 cent voor een proper toilet dan een GAS-boete.
zouden ze het als gas-boete aanzien, of als "openbare zedenschennis" ?
https://www.gva.be/cnt/aid1008898
zie die het goede voorbeeld geven
Quis-vraag : hoeveel boetes en welke boetes kunnen hiervoor gegeven worden op wat men op die foto ziet ?
( tip, let ook op het verkeersbord )
denk 4 boetes
- openbare zedenschennis
- milieuvervuiling
-sluikstorten
- door een verbodsteken rijden
https://www.gva.be/cnt/aid1008898
zie die het goede voorbeeld geven
Quis-vraag : hoeveel boetes en welke boetes kunnen hiervoor gegeven worden op wat men op die foto ziet ?
( tip, let ook op het verkeersbord )
denk 4 boetes
- openbare zedenschennis
- milieuvervuiling
-sluikstorten
- door een verbodsteken rijden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
heeft hij mondmasker bij ?
Staat ook niet reglementair geparkeerd
handen ontsmetten na het plassen ? eikes
De treinritten van december zijn zondag ook gebruikt
.
Met de trein naar Tielen, en vandaar uit via de knooppunten naar Herentals.
Met de trein naar Tielen, en vandaar uit via de knooppunten naar Herentals.
Ik heb deze van mij gebruikt vrijdag om naar Brugge te gaan om naar het licht eens te gaan zien.
Best wel tevreden van de snelheid van de trein. Ik woon op anderhalf uur rijden van Brugge (exclusief parking zoeken) en de trein heeft er 1 u 33 min over gedaan.
Het duurder in zijn totaal dus minder lang, minder stress en goedkoper (althans dank zij het gratis ticket want anders was de wagen voor mij persoonlijk goedkoper).
Best wel tevreden van de snelheid van de trein. Ik woon op anderhalf uur rijden van Brugge (exclusief parking zoeken) en de trein heeft er 1 u 33 min over gedaan.
Het duurder in zijn totaal dus minder lang, minder stress en goedkoper (althans dank zij het gratis ticket want anders was de wagen voor mij persoonlijk goedkoper).