situatie 30 jarige
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: situatie 30 jarige
En naar de h*eren gaan kan ook al niet.amturingas schreef: ↑9 januari 2021, 08:30En het is zelfs geen oplossing:
...
Die verdomde 22.000 cash wil maar niet weg![]()

Kun je ze niet thuis laten komen, onder het mom van 'enige en unieke knuffelcontact' ?
jawel hoor! die mogen werken.Kevva schreef: ↑9 januari 2021, 08:55En naar de h*eren gaan kan ook al niet.amturingas schreef: ↑9 januari 2021, 08:30
En het is zelfs geen oplossing:
...
Die verdomde 22.000 cash wil maar niet weg![]()
![]()

een auto kopen lijkt mij slecht advies, dit is nu mijn 2de wagen,eveneens 2dehands gekocht en ik heb er momenteel 15234 euro verlies aan op 51 maanden tijd
= +- 304 euro per maand.
als ik hem nog enkele jaren hou hoop ik dit te herleiden naar gemiddeld 200-250 euro /maand
(alle kosten + waardedaling + taxen + verzekering + diesel ). mijn volgende wagen zal dan ook eentje worden waar ik maximum 16,000 euro voor betaal,aanschaffingswaarde.
Een auto is inderdaad een verliespost. Goede ingesteldheid om je wagen op te rijden als deze nog maar 4 jaar oud. Hopelijk kan je er nog een jaar of 10 rustig mee rond rijden.
Dat geld op de zichtrekening zou ik minstens op een spaarrekening zetten.
Naar de heren of damens gaan zoals hierboven gesuggereerd is imo een slecht advies.
Als je een relatie wil kan je geld er zo ook wel snel doorgeraken
Ben ook ooit 30 geweest en alleenstaande, heb toen een 2e vastgoedseigendom gekocht. Nu stel ik mij soms de vraag voor wie doe ik het.
Dat geld op de zichtrekening zou ik minstens op een spaarrekening zetten.
Naar de heren of damens gaan zoals hierboven gesuggereerd is imo een slecht advies.
Als je een relatie wil kan je geld er zo ook wel snel doorgeraken

Ben ook ooit 30 geweest en alleenstaande, heb toen een 2e vastgoedseigendom gekocht. Nu stel ik mij soms de vraag voor wie doe ik het.