Argenta turnt app om tot kortingkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta turnt app om tot kortingkaart
Interessanter dan de voetbaluitslagen van KBC 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En hoe ver staat je met uw kredietkaart probleem, daarover op een telecom platform een topic starten.
Een centjes probleem hoort eerder thuis op een centjes platform me dunkt.
Estate Guru believer.
-
gast9876
omdat ik daar op een normale manier kan discussieren en normale reacties krijg. Is toch hoofdzakelijk IT-probleem toch. Soit, nu Bitwarden password manager + yubikeys. paswoorden van 90 karakters. + je moet key hebben om in te loggen. Zal never nog gebeuren.
Soit, off-topic. Niet?
Soit, off-topic. Niet?
Back on topic graag.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Is geen evolutie die ik eigenlijk graag zie. De banken blijven schrik hebben van fintech partijen die de interface gaan worden van de bank en de bank finaal enkel nog betalingen in de achtergrond zal uitvoeren. Ze proppen hun apps dan maar vol met diensten (zoals tanken, openbaar vervoer tickets kopen, deelwagens huren,...) om hun bestaansrecht te rechtvaardigen.
Echter die diensten zijn vaak gewoon advertenties waarbij het goedkoper is om het direct bij de originele verkoper goedkoper is (niet voor allemaal, maar voor veel wel). Daarnaast begint je bank app meer een advertentie banner te worden zogezegd om zich beter af te stemmen op jouw noden (voor de 100 ste keer, wil ik geen volleybal tickets kopen Belfius! Ik ben finaal zelfs vertrokken bij Belfius om die reden).
Na KBC, Belfius en Aion lijkt dus Argenta diezelfde toer op te willen gaan. Ik hoop voor hen dat dit een duidelijk opt-in (en niet constant opgedrongen) wordt anders zal je veel (conservatieve) klanten hebben (en Belgen zijn typisch al wat conservatiever hierin) die zich vragen beginnen stellen met betrekking tot privacy.
Echter die diensten zijn vaak gewoon advertenties waarbij het goedkoper is om het direct bij de originele verkoper goedkoper is (niet voor allemaal, maar voor veel wel). Daarnaast begint je bank app meer een advertentie banner te worden zogezegd om zich beter af te stemmen op jouw noden (voor de 100 ste keer, wil ik geen volleybal tickets kopen Belfius! Ik ben finaal zelfs vertrokken bij Belfius om die reden).
Na KBC, Belfius en Aion lijkt dus Argenta diezelfde toer op te willen gaan. Ik hoop voor hen dat dit een duidelijk opt-in (en niet constant opgedrongen) wordt anders zal je veel (conservatieve) klanten hebben (en Belgen zijn typisch al wat conservatiever hierin) die zich vragen beginnen stellen met betrekking tot privacy.
ING had ook zoiets met ING deals.
Voor mij komt het er meestal op neer dat ik met de kortingen niet veel kan doen.
Voor mij komt het er meestal op neer dat ik met de kortingen niet veel kan doen.
In het artikel staat het volgende:SMGGM schreef: ↑11 maart 2021, 08:45 Is geen evolutie die ik eigenlijk graag zie. De banken blijven schrik hebben van fintech partijen die de interface gaan worden van de bank en de bank finaal enkel nog betalingen in de achtergrond zal uitvoeren. Ze proppen hun apps dan maar vol met diensten (zoals tanken, openbaar vervoer tickets kopen, deelwagens huren,...) om hun bestaansrecht te rechtvaardigen.
Niets voor jou? Dan verandert er voor jou niets.
Enkel wie wil en expliciet toestemming geeft, kan gebruikmaken van deze nieuwe functionaliteit. Hou je liever alles bij het oude? Geen probleem. Dan verandert er voor jou helemaal niets.
Wat met mijn privacy?
Argenta en Cake zorgen ervoor dat je persoonsgegevens in een uiterst veilige omgeving worden bewaard en verwerkt volgens de PSD2- en GDPR-regelgeving. Enkel wanneer je uitdrukkelijk je akkoord geeft, zal Argenta informatie over transacties delen met Cake. Cake zal die informatie enkel gebruiken om je relevante acties van commerciële partners met je te delen en om je vergoeding op je rekening te kunnen storten. Je gegevens worden niet met commerciële partners van Cake gedeeld.
Samen werking met een platform.
Eerst alles 10 cent opslaan en daarna een kruimel van 5 cent.
Wat een fantastische zaak me dunkt voor die handelaar.
Voor diegenen die rap iets nodig hebben is zoiets een extra om hun portemonnee leeg te laten maken.
Je moet eens kijken in sommige app's naar de prijs van een lijn ticketje en dan vergelijken met kost 10 ritten kaart.
Maar ja het moet hip zijn en dan moet het wat kosten.
Zolang een bedrijf vertelt wij zijn de goedkoopste en dit jaar in jaar uit, dag na dag blijft verkondigen zou men het toch maar gaan geloven.
Blijven hameren, blijven hameren.
Eerst alles 10 cent opslaan en daarna een kruimel van 5 cent.
Wat een fantastische zaak me dunkt voor die handelaar.
Voor diegenen die rap iets nodig hebben is zoiets een extra om hun portemonnee leeg te laten maken.
Je moet eens kijken in sommige app's naar de prijs van een lijn ticketje en dan vergelijken met kost 10 ritten kaart.
Maar ja het moet hip zijn en dan moet het wat kosten.
Zolang een bedrijf vertelt wij zijn de goedkoopste en dit jaar in jaar uit, dag na dag blijft verkondigen zou men het toch maar gaan geloven.
Blijven hameren, blijven hameren.
Estate Guru believer.
Het is altijd een opt-in, net als de cookie wall.NS2SN schreef: ↑11 maart 2021, 09:37 In het artikel staat het volgende:
Niets voor jou? Dan verandert er voor jou niets.
Enkel wie wil en expliciet toestemming geeft, kan gebruikmaken van deze nieuwe functionaliteit. Hou je liever alles bij het oude? Geen probleem. Dan verandert er voor jou helemaal niets.
Wat met mijn privacy?
Argenta en Cake zorgen ervoor dat je persoonsgegevens in een uiterst veilige omgeving worden bewaard en verwerkt volgens de PSD2- en GDPR-regelgeving. Enkel wanneer je uitdrukkelijk je akkoord geeft, zal Argenta informatie over transacties delen met Cake. Cake zal die informatie enkel gebruiken om je relevante acties van commerciële partners met je te delen en om je vergoeding op je rekening te kunnen storten. Je gegevens worden niet met commerciële partners van Cake gedeeld.
Resultaat, op iedere website dat je opent wordt je gespamd met cookie meldingen en moet je goed opletten en door menu's te graven om toch de meest privacy bewuste optie te nemen.
Bij Belfius kan je het zelfs niet uitschakelen, die banners blijven prominent op je scherm staan (je kan ze enkel even uitschakelen door te zeggen dat je geen interesse hebt).
Als Argenta zo de opt-in zal proberen verkrijgen dan zal het rap gedaan zijn met Argenta voor mij.
Dat klinkt altijd heel dapper, maar bewuste klanten die graag tonen dat ze de problemen en zwakke punten van de tegenpartij kennen, en een sterke mening hebben over hoe het zou moeten, onderschatten nogal snel hun soortelijk gewicht. Feit is dat voor 99% van de mensen privacy, of infopolitiek in het algemeen, een non-issue is omdat ze niet rechtstreeks geconfronteerd worden met de gevolgen van vermeende schendingen ervan.
Vandaar ook dat als je praktisch privacy wil, het veel verstandiger is om te ijveren om equivalente diensten verplicht beschikbaar te houden voor mensen die niet digitaal mee kunnen/willen, dan om de digitalisering toe te juichen maar er tegelijk voor te ijveren dat ze op de "juiste" manier evolueert. Ze zal namelijk gegarandeerd op de verkeerde manier evolueren, naar minder privacy en meer lock-in.
Neem nu bv. die eis van Unizo dat handelaars er moeten voor kunnen kiezen om geen cash te aanvaarden. Zeker i.c.m. het voorstel van Van Peteghem om handelaars te verplichten minstens één digitale betaalwijze naar keuze aan te bieden, gaat dit leiden tot een situatie waarin Bancontact z'n Payconiq by Bancontact-app kan volproppen met zoveel reclame als ze willen, want je gaat in toenemende mate uitgesloten worden van het maatschappelijk leven als je het niet hebt. En app features gaan in toenemende mate ontwikkeld worden in functie van de technische noodzaak van tracking, zodat de dienst gewoon niet meer werkt als je je GDPR-recht om het te weigeren gebruikt.
Kbc heeft ook zoiets. KBC Deals.
Voordeel is dat je dan in de winkel én een kortingbon kunt afgeven en een cashbackkorting kan genieten.
Nadeel is dat het beperkt is tot winkels waar een vrek als ik nooit komt.
Voordeel is dat je dan in de winkel én een kortingbon kunt afgeven en een cashbackkorting kan genieten.
Nadeel is dat het beperkt is tot winkels waar een vrek als ik nooit komt.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
De belgische bankjes proberen ook wat. ING deals heeft me toch al zo'n 100 euro opgebracht met uitsluitend te kopen wat ik strikt nodig had voor de beste prijs. Dat was toegegeven enkel tijdens de lanceringsactie waarbij ik eenmaal 50 euro kreeg voor het 'eerste' gebruik, en eenmaal waarbij je nog eens 20 euro erbovenop kreeg, telkens vanuit ING zelf denk ik.
Cake heb ik al sinds de start en je kunt er wat kruimels mee verdienen. Voor iemand als ik die bij zowat elke bank een account heeft is het ook handig. Je moet soms wel je toestemming vernieuwen (elke 90 dagen denk ik), maar ook dat gaat steeds vlotter met it's me). Opbrengst: ongeveer 18 euro. Wie een referral wil (jaaaah), stuurt maar een DM.
Allez Kumquat, GO! ik verwacht een antwoord van jou hoe dom dit allemaal wel is.
Cake heb ik al sinds de start en je kunt er wat kruimels mee verdienen. Voor iemand als ik die bij zowat elke bank een account heeft is het ook handig. Je moet soms wel je toestemming vernieuwen (elke 90 dagen denk ik), maar ook dat gaat steeds vlotter met it's me). Opbrengst: ongeveer 18 euro. Wie een referral wil (jaaaah), stuurt maar een DM.
Allez Kumquat, GO! ik verwacht een antwoord van jou hoe dom dit allemaal wel is.