Sioen
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Sioen
Alain ziet geen beweging bij Binck.
-
- Newbie
- Contacteer:
Zijn er nog mensen die de aandelen (nog) niet verkopen, en zo ja, waarom vind je dat een goede keuze ?
Hoe zien jullie de (nabije) toekomst voor het aandeel Sioen ?
Dat zal de Franky niet leuk vinden
En heb je je ingeschreven voor het uitlenen van effecten, of zelfs dat niet?
Binck Bank komt hier toch wel even echt niet betrouwbaar over!
Iets zegt me dat je beter snel weg gaat van een aanbieder die niet alleen zo slordig en sloom is, maar ook en vooral totaal niet communiceert.
Bedankt voor de tip, heb ik intussen gedaan.Jhn schreef: ↑11 maart 2021, 11:09Misschien hier eens om uitleg vragen aan Binck zelf:NVSTR schreef: ↑11 maart 2021, 10:31 Ik heb Binck al 2 keer gemaild: geen antwoord. De betaling was voorzien voor 3 dagen geleden: de aandelen staan nog steeds in de portefeuille en het geld is nog steeds niet gestort. Dit gaat over een Belgisch bedrijf, genoteerd op Euronext Brussel. Een corporate action die al maanden bekend is. Dat het allemaal zo moeilijk niet hoeft te zijn bewijst het feit dat het bij andere banken allemaal wél lukt om de dag zelf of ten laatste de dag nadien de zaak af te ronden.
slechte-service-van-kwaad-naar-erger-t2 ... ml#p497667
Het wordt tijd om de druk wat op te voeren, want nu blijft het enkel met wat gelul op hun voice mail dat ze het al 6 maand druk hebben!
Daarnaast heb ik ook een mailtje gestuurd naar Sioen zelf. Want er kan heel wat aan de hand zijn, we hebben er alleszins het gissen naar!
- Heeft Binck de aangeboden aandelen wel aangemeld?
- Heeft Binck ze misschien uitgeleend aan niet zo solvabele shorters?
Ik was zinnens de gelden via Binck te herinvesteren, maar van dat idee stap ik momenteel toch wel even af.
Ik heb zelf ook de vraag via mail gesteld en hieronder het antwoord van BinckBank.
Ik heb direct gereageerd dat er inderdaad verschillende rondes zijn, maar dat ik mijn aandelen al de eerste ronde had aangeboden. Als ik terug antwoord krijg, zal ik het hier posten.Hartelijk dank voor uw e-mail omtrent de uitbetaling van het overnamebod Sioen Industries.
Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega die alle Corporate Events bijhoudt.
Gezien het overname-bod verlengd is/was tot 5 maart 2021 (zie https://web.binck.be/SecurityInformatio ... tyId=37248 onder "Corporate Actions"), is ook de uitbetalingsdatum verschoven naar 7 april 2021.
Lol de tweede ronde startte pas gisteren 10/3/2021 en loopt tot 24/3/2021. Hoe kan de eerste ronde op 5/3 aflopen als het resultaat ervan al op 2/3 werd gepubliceerd. Zou dus willen zeggen dat binck decaandelen niet heeft aangeboden.
Binck is de overname van zenitel toch niet aan het verwarren met die van sioen? Maar dat bod loopt sinds 2/3 tot 1/4/2021.
Xior kapitaalverhoging was tot 4/3 mogelijk hadden ze het daar over.
Binck is de overname van zenitel toch niet aan het verwarren met die van sioen? Maar dat bod loopt sinds 2/3 tot 1/4/2021.
Xior kapitaalverhoging was tot 4/3 mogelijk hadden ze het daar over.
Ik vraag het me ook af...leergierig schreef: ↑11 maart 2021, 13:08 Zijn er nog mensen die de aandelen (nog) niet verkopen, en zo ja, waarom vind je dat een goede keuze ?
DB laat me weten dat de beurstaks wordt teruggestort deze maand.
Zij houden dat eerst af om nadien terug te storten

Zij houden dat eerst af om nadien terug te storten

Bij Binck is het nog steeds niet in orde, en kwam er ook geen communicatie.
De uitspraak "the return of your money is more important than the return on your money" indachtig ga ik als dit vandaag niet opgelost is dit weekend toch maar even een account openen bij Bolero. Het volledig stilzwijgen van Binck is echt problematisch en wijst volgens mij op serieuze problemen, of toch tenminste op een totaal misprijzen voor de klant.
"Rule number one: never lose money. Rule number two: never forget rule number one." - Warren Buffett
De uitspraak "the return of your money is more important than the return on your money" indachtig ga ik als dit vandaag niet opgelost is dit weekend toch maar even een account openen bij Bolero. Het volledig stilzwijgen van Binck is echt problematisch en wijst volgens mij op serieuze problemen, of toch tenminste op een totaal misprijzen voor de klant.
"Rule number one: never lose money. Rule number two: never forget rule number one." - Warren Buffett
en wie betaalt de transfer kosten ?