De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
31 augustus.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Manmanman, die crash gaat hier nogal vooruit, niet te geloven.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Snel verkopen !!! 
Op dit moment zijn we aan:
MARKETS
Dow: -0,24%
SP500: -0,98% (O ging vandaag tot -1,5%)
Nasdaq100: -2,28%
Apple: -3,98%
MARKETS
Dow: -0,24%
SP500: -0,98% (O ging vandaag tot -1,5%)
Nasdaq100: -2,28%
Apple: -3,98%
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ja, vooral tech selloff, ook niet de eerste keer.
Bloomberg geeft de volgende sector breakdown:
All Sectors -1.00%
Materials +0.69%
Financials +0.49%
Industrials +0.22%
Energy +0.19%
Health Care -0.34%
Real Estate -0.38%
Utilities -0.62%
Consumer Staples -0.72%
Communication Services -1.59%
Consumer Discretionary -1.94%
Information Technology -2.36%
Data last updated as of 2:13 PM EDT 05/04/2021
All Sectors -1.00%
Materials +0.69%
Financials +0.49%
Industrials +0.22%
Energy +0.19%
Health Care -0.34%
Real Estate -0.38%
Utilities -0.62%
Consumer Staples -0.72%
Communication Services -1.59%
Consumer Discretionary -1.94%
Information Technology -2.36%
Data last updated as of 2:13 PM EDT 05/04/2021
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
-
Jozefien1969
- Hero Member

- Contacteer:
Apple was nog niet zo lang geleden te koop aan USD 115,-- gierig als ik ben vond ik het te duur! Achteraf gezien goedkoop, zelfs met de daling van vandaag. Het is maar hoe u het ziet...toch?
-