Beste ETF (tracker) voor Belgische passieve belegger
TIP
Re: Beste ETF (tracker) voor Belgische passieve belegger
(laatste lijn is IWDA)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
https://www.ishares.com/nl/particuliere ... mea-en.pdf
(Annual report and auditedfinancial statementsiShares III PLCFor the financial year ended 30 June 2020)
Zo dus:
Of interessanter ?
En wat wou je nu eigenlijk zeggen ?
(Annual report and auditedfinancial statementsiShares III PLCFor the financial year ended 30 June 2020)
Zo dus:
Code: Selecteer alles
Fund name Fundreturn% Benchmarkindexreturn% Trackingdifferencenet of TER% TER% Trackingdifferencegross of TER% Anticipatedtrackingerror% Realisedtrackingerror%
iShares Core MSCI Europe UCITS ETF EUR (Acc) (5.39) (5.48) 0.09 0.12 0.21d Up to 0.200 0.13
iShares Core MSCI Japan IMI UCITS ETF 2.72 2.77 (0.05) 0.15 0.10e Up to 0.100 0.62^^
iShares Core MSCI World UCITS ETF 2.88 2.84 0.04 0.20 0.24f Up to 0.200 0.08
Code: Selecteer alles
Fund name Fundreturn% Benchmarkindexreturn% Trackingdifferencenet of TER% TER%
iShares Core MSCI World UCITS ETF 2.88 2.84 0.04 0.20
iShares MSCI World Small Cap UCITS ETF (5.46) (5.18) (0.28) 0.35
iShares MSCI EM UCITS ETF USD (Acc) (3.96) (3.39) (0.57) 0.55
iShares MSCI EM Small Cap UCITS ETF (8.99) (8.82) (0.17) 0.74