Promo op mijnenenergie gratis electriciteit
Re: Promo op mijnenenergie gratis electriciteit
Bij Eneco vervalt ook de vaste vergoeding ( 50€) bij het aangaan van een nieuw contract.Bp8755 schreef: ↑13 maart 2021, 15:36 Promo’s zijn altijd alleen op de energiecomponent, net zoals de tarieven bij een groepsaankoop ook enkel over de energiecomponent gaat, alle andere kosten, netwerkkosten en taksen zijn voor elke aanbieder gelijk want wettelijk bepaald ook als dit in kader groepsaankoop,is
+1EarthNvstr1 schreef: ↑3 februari 2021, 22:01 Als ik ga winkelen en ze mij vragen "wil u zegeltjes van x" dan zeg ik: "ik zou liever hebben dat u de prijs van de producten verlaagt, maar de zegeltjes zijn ook goed".
Vervolgens laat ik die zegeltjes liggen voor diegene die na mij aan de kassa komt.
Heb al meegemaakt (niet alledaags) dat de klant na mij zeer uitbundig was over het feit dat ik dat deed ;-)
Iets voor een ander laten dat is niet eenvoudig.
Estate Guru believer.
Goede avond,
op vandaag heb ik het gastarief Activ van Octa Plus. Was daar heel tevreden van omdat de opslag vrij laag is op de basisprijs ZTPS41. Prijs is deze maand nu wel de hoogte ingegaan.
Alleen, is het vandaag interessant om bv naar de goedkoopste over te schakelen Engie indexed (via mijn energie.be) die een hoge korting geeft op hun dure basisprijs of zitten er addertjes onder het gras? Lijkt op dit moment vast de beste optie of toch nog wat wachten?
op vandaag heb ik het gastarief Activ van Octa Plus. Was daar heel tevreden van omdat de opslag vrij laag is op de basisprijs ZTPS41. Prijs is deze maand nu wel de hoogte ingegaan.
Alleen, is het vandaag interessant om bv naar de goedkoopste over te schakelen Engie indexed (via mijn energie.be) die een hoge korting geeft op hun dure basisprijs of zitten er addertjes onder het gras? Lijkt op dit moment vast de beste optie of toch nog wat wachten?