Pronostiek Rode Duivels
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Pronostiek Rode Duivels
Mijn pronostiek: we liggen eruit in de kwartfinales.
Winnaar wordt een groot land: Duitsland, Frankrijk, Italië of Engeland.
Ik hoop wel dat het niet Frankrijk wordt, gezien hun speelstijl. Dan kan ik meer leven met Italië of Duitsland als Europees kampioen.
Maar alles is mogelijk en hopelijk heb ik ongelijk.
Als Lukaku, Witsel, De Bruyne (en de rest uiteraard) goed spelen kunnen we heel ver raken.
Winnaar wordt een groot land: Duitsland, Frankrijk, Italië of Engeland.
Ik hoop wel dat het niet Frankrijk wordt, gezien hun speelstijl. Dan kan ik meer leven met Italië of Duitsland als Europees kampioen.
Maar alles is mogelijk en hopelijk heb ik ongelijk.
Als Lukaku, Witsel, De Bruyne (en de rest uiteraard) goed spelen kunnen we heel ver raken.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Re: Pronostiek Rode Duivels
"We" zolang "ze" winnen ... "ze" van zodra "ze" verliezen
Verder interesseert het me totaal niet wat die twintig (of zo ongeveer) overbetaalde "topsporters" tot meerdere eer en glorie van de natie "presteren".
Ik heb wel de indruk dat het door de vaderlandse pers opgeklopt sfeertje rond het voetbalspelleke dit keer niet zo goed blijft plakken ... ik zie weinig tot geen vlaggerij, achteruitkijkspiegelkleedjes (of hoe ze dat genoemd moge worden ?), samenscholingen, ... opduiken.
Verder interesseert het me totaal niet wat die twintig (of zo ongeveer) overbetaalde "topsporters" tot meerdere eer en glorie van de natie "presteren".
Ik heb wel de indruk dat het door de vaderlandse pers opgeklopt sfeertje rond het voetbalspelleke dit keer niet zo goed blijft plakken ... ik zie weinig tot geen vlaggerij, achteruitkijkspiegelkleedjes (of hoe ze dat genoemd moge worden ?), samenscholingen, ... opduiken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat was me ook al opgevallen. Weinig auto’s met hoorntjes op zoals tijdens het WK van 2018. Post-covid leven we in een andere wereld. Minder uitbundig.
Ik volg de Duivels wel een beetje , winnen ze goed, verliezen ze das ook goed. Voor de rest kan het mij niet boeien.
Toen ze daar in het begin met dat remote controlled autoken de bal op het veld kwamen brengen, heb ik het afgezet.
Toen ze daar in het begin met dat remote controlled autoken de bal op het veld kwamen brengen, heb ik het afgezet.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Misschien doordat deze meme aan je aandacht ontsnapt is:

Hij was een aantal keren in mijn WhatsApp beland
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik had die al een paar keer zien passeren hoor
Er zijn dan veel mannen van hun erectieproblemen verlost in vergelijking met een paar jaar geleden.
De vraag is nu natuurlijk waarom ze die naar jou stuurden
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Als je het echt wil weten: voorlopig blijf ik gespaard van erectieproblemen. Hout vasthouden
Vandaag trouwens nog iets leuks toegestuurd gekregen: de uitslag van het 'bevolkingsonderzoek dikkedarmkanker': Niet afwijkend. Ook weer twee jaar gerust
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Des te beter voor jouCarpeNoctem schreef: ↑23 juni 2021, 16:51Als je het echt wil weten: voorlopig blijf ik gespaard van erectieproblemen. Hout vasthouden![]()
Vandaag trouwens nog iets leuks toegestuurd gekregen: de uitslag van het 'bevolkingsonderzoek dikkedarmkanker': Niet afwijkend. Ook weer twee jaar gerust![]()
Is dat tweejaarlijks ? Ik dacht vijfjaarlijks ?
En voor diegenen die vinden dat we afwijken van het onderwerp, ik heb me laten vertellen dat er een voetballer is die kaka heet
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Kaká is ondertussen al ex-voetballer, maar bij Anderlecht was er een paar jaar geleden een voetballer die ook Kaka heette (Stefano Okaka). Hun Soa (Emmanuel Sowah) is nu in Eupen beland, de wijze waarop is me niet geheel duidelijk.geebee schreef: ↑23 juni 2021, 16:55Des te beter voor jouCarpeNoctem schreef: ↑23 juni 2021, 16:51
Als je het echt wil weten: voorlopig blijf ik gespaard van erectieproblemen. Hout vasthouden![]()
Vandaag trouwens nog iets leuks toegestuurd gekregen: de uitslag van het 'bevolkingsonderzoek dikkedarmkanker': Niet afwijkend. Ook weer twee jaar gerust![]()
![]()
Is dat tweejaarlijks ? Ik dacht vijfjaarlijks ?
En voor diegenen die vinden dat we afwijken van het onderwerp, ik heb me laten vertellen dat er een voetballer is die kaka heet![]()
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Hij was overdraagbaar?
Minder acties door bedrijven omdat er toch weinig sociale interactie mogelijk is, dus ik denk dat je het eerder daar moet zoeken...
Ik ga voor Duitsland die wint in de veronderstelling dat ze kunnen blijven spelen zoals tegen de Portugezen.
Voor België hoop ik op een halve finale, maar je weet nooit natuurlijk (in positieve of negatieve zin).
Ik vind die strategie met "Polen moet winnem, zodat wij tegen Zweden uitkomen" zever.
Om verdiend kampioen te worden moet je van alle tegenstanders kunnen winnen. Indien niet boeit het niet waar we eruit vliegen.
De dood of de gladiolen.
Om verdiend kampioen te worden moet je van alle tegenstanders kunnen winnen. Indien niet boeit het niet waar we eruit vliegen.
De dood of de gladiolen.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Ik heb verleden week bij het boodschappen doen in Nederland ook van die oranje spiegel overtrekjes gekregen. Erg handig om de spiegels vrij te houden van insectenresten tijdens de vakantietrip. Oranje past overigens uitstekend bij mijn rode wagen. Ik hoop dat de Belgische en Nederlandse voetballertjes zo lang mogelijk mogen mee spelen. Bij voorkeur in de namiddag of rond 18u zodat ik mijn fietstochten goed kan inplannen.