Betwisting geldafhaling Argenta
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Betwisting geldafhaling Argenta
Zelfs al zou ik zo "stom" geweest zijn, dan zou ik het nog niet eens gekund hebben:
een bankautomaat die niet aan een kantoor verbonden was; ergens onderweg tijdens een uitstap; niet eens wetende waar we op dat moment precies waren; enz... (in tijden dat er alleen nog maar openbare telefooncellen waren, papieren wegenkaarten, enz ...)
Eenvoudig op te lossen door te polsen (na terugkomst) bij je eigen bank om te horen wat je kan doen. 
Zo werkt dat niet Ludo.
Er wordt dan bv contact opgenomen met de eigenaar van de Bankautomaat. Die zullen dan nakijken of er al dan niet een aantoonbaar probleem is geweest. Mogelijks mag je het geld zelfs houden --ookal is er een aantoonbare fout gebeurd.
Er wordt dan bv contact opgenomen met de eigenaar van de Bankautomaat. Die zullen dan nakijken of er al dan niet een aantoonbaar probleem is geweest. Mogelijks mag je het geld zelfs houden --ookal is er een aantoonbare fout gebeurd.
Een oud gezegde van bij ons: "Veel te goed is half zot".
En ik ben niet zot!
Dat gebeurde trouwens in een nog-niet-digitaal tijdperk:
indien ze dit al zouden kunnen aangetoond hebben, dan zou ik dat zonder problemen terugbetaald hebben, maar ik geloof niet dat de bank daar zal onder geleden hebben.
Terwijl ik en mijn gezin een mooi extraatje kregen bij onze (in die tijd nog) 'budget' auto-en-kampeervakantie.
Zat er toen nog een manneken in die ATM?
-
koenvhaver
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb vroeger ook eens geluk gehad met mijn bank. Aan loket gevraagd om 1000 euro. Die hebben ze mij gegeven maar mij laten tekenen voor 100 euro. Er is dus maar 100 euro van mijn rekening gehaald. Op het moment zelf de fout ook niet opgemerkt. Die bankmedewerker noemden we ‘peetje sies’. Na 3 maanden was hij ontslagen. Zo heb ik dus toentertijd 900 euro van de bank gratis gekregen.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: +680%