Inloggen bij MeDirect onveilig?
Re: Inloggen bij MeDirect onveilig?
Nu hoor ik de sms'en doorkomen.
Rond 15u00 tevergeefs geprobeerd en om 20u00 nog altijd hetzelfde.
Zoals ik altijd doe: op PC via de website:
1) klantnummer werd gevraagd en werd ingegeven;
2) wachtwoord ingegeven;
3) SMS code werd verzonden en ingegeven (nu 6 cijfers in daartoe voorziene hokjes te plaatsen).
Vervolgens krijg ik alleen het totale spaarbedrag te zien;
-Opvragen van het overzicht van al mijn rekeningen lukt niet : blijft draaien;
-Opvragen van rekening-afschriften : blijft een tijdje draaien, vervolgens de melding "Er is iets fout gelopen ..."
2) wachtwoord ingegeven;
3) SMS code werd verzonden en ingegeven (nu 6 cijfers in daartoe voorziene hokjes te plaatsen).
-Opvragen van rekening-afschriften : blijft een tijdje draaien, vervolgens de melding "Er is iets fout gelopen ..."
Mail over de app niet ontvangen gisteren?Nefertari schreef: ↑2 juli 2021, 20:23 Rond 15u00 tevergeefs geprobeerd en om 20u00 nog altijd hetzelfde.
2) wachtwoord ingegeven;
Men is met iets nieuws bezig.
En ja er zijn haperingen.
Estate Guru believer.
Geen smartphone en dus gebruik ik geen app maar de website.
De laatste mail van MeDirect was MeDirect News, en dateert van 30/6. Daar stond niets in over veranderingen.
De laatste mail van MeDirect was MeDirect News, en dateert van 30/6. Daar stond niets in over veranderingen.
Om onze digitale platformen te blijven ontwikkelen, hebben we een nieuwe versie van de MeDirect mobiele app uitgebracht . Deze verandering zal invloed hebben op de manier waarop u:
Inloggen op uw persoonlijk platform
Indien u al gebruik maakt van de MeCode, die u via de MeDirect mobiele app ontvangt om in te loggen op uw persoonlijk platform, dan is het volgende voor u van toepassing. Bij het inloggen, zal u niet meer gevraagd worden om uw wachtwoord in te voeren. Dit maakt het inlogproces eenvoudiger en nog veiliger!
Een betaling naar een derde partij goedkeuren
Wanneer u een betaling uitvoert naar een externe partij via uw persoonlijk platform, zal u voortaan uw betaling kunnen goedkeuren via de melding die u ontvangt op uw gekoppelde mobiel toestel. Bevestig de betalingsgegevens en druk op Accepteren.
Opmerking: De bovenstaande wijzigingen zullen beschikbaar zijn, zodra u de nieuwe versie van de MeDirect app installeert op uw mobiel toestel.
Estate Guru believer.
Hier verloopt het inloggen via laptop gelukkig nu weer normaal.
Dus inloggen via PC verloopt zoals voorheen, alleen veranderingen voor die met de App werken als ik het goed begrijp.
Neen, niks ontvangen.
En ik werk trouwens nooit met een app.
Online bankieren uitsluitend op PC en via hun website. (Nooit mobiel).
Zojuist nog een geprobeerd, maar nog altijd hetzelfde probleem.
En ik heb voor alle zekerheid mijn oude e-mails opgezocht en niets ontvangen van MeDirect.
Ook maar eens proberen inloggen via de computer, en dat is probleemloos gelukt
.

Hier ook probleemloos ingelogd.
OK: eindelijk hier ook gelukt.
Maar pas nadat ik het via Google Chrome probeerde, ipv mijn gebruikelijke browser.
Maar pas nadat ik het via Google Chrome probeerde, ipv mijn gebruikelijke browser.
Ik geef toe dat ik mij op dat gebied (nog altijd) een leek voel.
Al veel bijgeleerd (o.a. dankzij enkele welwillende SG-leden) maar mijn achterstand lijkt er niet erg op vooruit te gaan door alle nieuwigheden die er elke dag lijken bij te komen.
Met 'coockies' ben ik nog mee, maar 'browser cache' zegt mij niets.