ARGENTA PORTFOLIO - Neutral R Dis
TIP
ARGENTA PORTFOLIO - Neutral R Dis
Ik bezit via Argenta al 10 jaar lang stukken van Carmignac Patrimoine A EUR Acc. Omdat Argenta hun portfolio aan het verkleinen is en dit voor hen een extern fonds gaat worden, stelt Argenta me voor om dit te vervangen door hun eigen fonds ARGENTA PORTFOLIO - Neutral R Dis (zonder instapkosten). Is dat een goed idee?
Re: ARGENTA PORTFOLIO - Neutral R Dis
Nu als tevreden waarom geen transfert van die fondsen naar bijv. Me Direct.dcinbe schreef: ↑4 augustus 2021, 09:05 Ik bezit via Argenta al 10 jaar lang stukken van Carmignac Patrimoine A EUR Acc. Omdat Argenta hun portfolio aan het verkleinen is en dit voor hen een extern fonds gaat worden, stelt Argenta me voor om dit te vervangen door hun eigen fonds ARGENTA PORTFOLIO - Neutral R Dis (zonder instapkosten). Is dat een goed idee?
Gaan de kosten die Argenta aanrekent waarschijnlijk zelfs vergoeden.
Huiver altijd bij eigen fondsen of dakfondsen van een bank.
Neem gewoon contact met Me via tel en bekijk mogelijkheden.
Kan natuurlijk ook een leukerd zijn van kantoorhouder die switch, contacteer hoofdzetel Argenta voor deze switch.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Begin eens met het draadje "fondsen kopen bij argenta" van mei 2021 hier op spaargids goed door te lezen!! En neem dan je beslissing. Dit draadje is trouwens hier ook een stille dood gestorven.Ik ga het eens naar boven halen want ik zou ook wel eens willen weten wat de originele poster nu met zijn argenta fondsen heeft aangevangen....
Dit is geen actie van één of andere kantoorhouder maar een algemene reductie van het aantal fondsen dat Argenta in de toekomst zal aanbieden. De meeste externe fondsen gaan uit het aanbod en worden vervangen door interne Argentafondsen.
Argenta kan zo hun interne "superfondsen" aan hun klanten aansmeren en de belegggingsvergoeding volledig zelf opstrijken.
En bovendien een prima timing.Zowat al hun fondsen staan op winst.Dus waarom zou je weigeren als onwetende klant?
Hun portfolio fondsen blijven te zwak, is wel meer stabiel.
Goed op langere termijn maar weinig winst
Goed op langere termijn maar weinig winst
Het is feest,jongen in de vele bankkantoortjes ten lande. De huisfondsen gaan als zoete broodjes over de toonbank!
Een vriend van me,bejubelde ,enkele weken terug, zijn 80-jarige moeder dat ze het zo goed doet met haar spaargeld.(allemaal argentafondsen)
Toen ik reageerde met de vraag ,of je een 80-jarige nog volop in de aandelenmarkten moet steken,kwam hij gepikeerd uit de hoek.Dat zijn moeder goed weet waarmee ze bezig is.....
De douche zal ijs en ijskoud zijn !!!
Een vriend van me,bejubelde ,enkele weken terug, zijn 80-jarige moeder dat ze het zo goed doet met haar spaargeld.(allemaal argentafondsen)
Toen ik reageerde met de vraag ,of je een 80-jarige nog volop in de aandelenmarkten moet steken,kwam hij gepikeerd uit de hoek.Dat zijn moeder goed weet waarmee ze bezig is.....
Mijn 90 jarige heeft goed gecasht door haar
Hoge argenta externe fondsaandelen te verkopen, en wat ze kan missen staat op de portfolio dat beter is dan gewoon spaarboekje.
Hallo,Divi schreef: ↑5 augustus 2021, 11:33 Het is feest,jongen in de vele bankkantoortjes ten lande. De huisfondsen gaan als zoete broodjes over de toonbank!
Deze 80jarige weet zeer goed waar ik mee bezig ben.Al zeker 20 jaar bezig met aandelen.Leuk tijdverdrijf..
Wel geen liefhebber van fondsen..
Groetjes van 80jarige
Ik wil hier zeker geen 80-jarigen beledigen! Maar in dit geval kent die vrouw evenveel van beleggen als mijne hond....
Ze zal wel op tijd bejubeld geweest zijn in het argentakantoor. En steeds dezelfde zin:Kijk eens aan hoeveel beter dan je spaarboekje....
Toch even dit:
Dit zijn de grootste beurscrisissen in de laatste 100 jaar met het aantal jaren vooraleer de S&P terug break-even stond
1929-1953 =24jaar
1967-1990 =23 jaar
2000-2014 =14 jaar
24j,23j en 14j in die tijd kan zelfs haar zoon al door de hemelpoort gewandeld zijn.
Ook dit is beleggen in aandelen,heden ten dage wordt het teveel als risicoloos voorgesteld. Spaarplannetje links,fondske rechts,iedere maand bedragje erin, komt altijd goed....FORGET IT!
Ze zal wel op tijd bejubeld geweest zijn in het argentakantoor. En steeds dezelfde zin:Kijk eens aan hoeveel beter dan je spaarboekje....
Toch even dit:
Dit zijn de grootste beurscrisissen in de laatste 100 jaar met het aantal jaren vooraleer de S&P terug break-even stond
1929-1953 =24jaar
1967-1990 =23 jaar
2000-2014 =14 jaar
24j,23j en 14j in die tijd kan zelfs haar zoon al door de hemelpoort gewandeld zijn.
Ook dit is beleggen in aandelen,heden ten dage wordt het teveel als risicoloos voorgesteld. Spaarplannetje links,fondske rechts,iedere maand bedragje erin, komt altijd goed....FORGET IT!
Ja de plastronnekes hunne bonus.
Dan nog wie Argenta aan boord heeft genomen.
De creators van huis en dakfondsen.
En wie gaat de pineut worden ......
Hoeft geen tekening bij.
Niet vergeten goed gezien van de Haaien, kruimels voor de klant en profijt voor de aandeelhouders.
De klanten indertijd geronseld met 9 % op een spaarrekening brengen hun nu een veelvoud op.
En probeer dit maar eens uit te leggen aan de oudjes met centen.
Zijn heden happy, bij een crash wisten het niet.
Estate Guru believer.
kan ik alleen maar onderschrijven ,platin!
Onwetende oudjes maar ook onwetende zonen en dochters gaan de dupe ervan worden!!
Onwetende oudjes maar ook onwetende zonen en dochters gaan de dupe ervan worden!!
Veel geld op 80 jaar dan moet je niet meer denken aan intrest, maar aan behouden en aan uw geld geraken wanneer het u past.
Heb ooit is gezegd dat fondsen van banken een piramide spel is en dat klopt 100 %
Als fondsen stijgen, als ze stijgen VB. 3 % dan romen beheerders of Banken af, klanten hebben een iets grotere stijging nodig.
Ik heb eens de volledige korf gevolgd over week en dag vaststelling en er was een stijging over al die aandelen maar fonds steeg NIET.
Fondsen van externe beheerder Argenta, niet portfolio.
Die externe beheerders haalden de mosterd van iemand die zwaar gebouwd was en veel haar met Ferrari.
Heb ooit is gezegd dat fondsen van banken een piramide spel is en dat klopt 100 %
Als fondsen stijgen, als ze stijgen VB. 3 % dan romen beheerders of Banken af, klanten hebben een iets grotere stijging nodig.
Ik heb eens de volledige korf gevolgd over week en dag vaststelling en er was een stijging over al die aandelen maar fonds steeg NIET.
Fondsen van externe beheerder Argenta, niet portfolio.
Die externe beheerders haalden de mosterd van iemand die zwaar gebouwd was en veel haar met Ferrari.
Laatst gewijzigd door odbc op 5 augustus 2021, 17:39, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hun kinderen erven dan toch de fondsenspaarplannetjes? Zolang die dan niet verkopen en blijven gespreid instappen is er toch geen probleem?Divi schreef: ↑5 augustus 2021, 13:36 Ik wil hier zeker geen 80-jarigen beledigen! Maar in dit geval kent die vrouw evenveel van beleggen als mijne hond....
Toch even dit:
1929-1953 =24jaar
1967-1990 =23 jaar
2000-2014 =14 jaar