Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Corona-virus.

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14493 berichten
  • Pagina 870 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 868
  • 869
  • 870
  • 871
  • 872
  • …
  • 967
  • Volgende
anonymous9433

Re: Corona-virus.

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 4 september 2021, 15:33

vortex schreef: ↑4 september 2021, 14:59 Ja, en wat over een half jaar? wanneer je nog maar pakweg 50% bescherming hebt tegen ernstige ziekte, je zal dan maar tot die 50% gehoren hé. Lijkt mij minder gevaarlijk om nu in contact te komen met de delta variant dan over een half jaar. Je kan natuurlijk hopen dat je nooit een besmetting oploopt maar vroeg of laat ga je toch prijs hebben, zelfs met alle maatregelen had reeds meer dan 25% van de Belgen antistoffen in het bloed (dus een besmetting opgelopen) nog voor er met het vaccineren gestart was. Probleem is dat zelfs al wil ik een besmetting oplopen, daar op dit moment bijzonder weinig kans op is, er is gewoon heel weinig virus circulatie in Vlaanderen.
Vraagje: 25% Belgen al besmet bij begin van de vaccinatie? Waar haal je die info vandaan?

Het is inderdaad beter om vlak na je vaccinatie een eventuele besmetting op te lopen dan een half jaar na je vaccinatie omdat de werking van het vaccin vermindert met de tijd. Maar zich doelbewust laten besmetten zal ik zeker niet doen. De vaccins met de hoogste beschermingsgraad (Moderna en Pfizer) bieden ongeveer 96% bescherming tegen zware ziektesymptomen (voor AZ en andere vaccins is dat trouwens een pak minder).
Je zal je maar opzettelijk laten beschermen en tot de 4% behoren die zwaar ziek wordt (of meer dan 4% in geval van AZ ...). Ik denk dat je beter de ontwikkeling van medicatie afwacht en hoopt om in tussentijd niet besmet te geraken. De eerste tegen covid ontwikkelde medicijnen zijn al in een proeffase.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 4 september 2021, 16:38

m-peeters schreef: ↑4 september 2021, 15:33
Vraagje: 25% Belgen al besmet bij begin van de vaccinatie? Waar haal je die info vandaan?
Siensano dashboard onder seroprevalence, op 3 maart 2021 25% Rodekruis bloed met antistoffen. Vaccinatie is heel traag begonnen in januari maar bij die rusthuis oudjes wordt geen bloed getapt.

Jozefien1969
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jozefien1969
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jozefien1969 » 5 september 2021, 20:43

EarthNvstr1 schreef: ↑3 september 2021, 22:13
Jozefien1969 schreef: ↑3 september 2021, 22:01 Waar gaat het dan wel over?
Je sleurt er zwangere vrouwen bij... ik denk niet dat 50% van de bevolking zwanger is...

Uiteraard zal het geen 50% zijn maar i.v.m. corona meer dan het gemiddelde toch *wink*. Maar het gaat niet alleen om de zwangere vrouwen, ondanks dat ik denk ( maar wie ben ik ) er is iets in het vaccin, waarom zwangere vrouwen zich niet mogen laten vaccineren. Punt stop, hetgeen ook weer gevaarlijk is.

Jozefien1969
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jozefien1969
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jozefien1969 » 5 september 2021, 20:51

m-peeters schreef: ↑4 september 2021, 10:35
Jozefien1969 schreef: ↑3 september 2021, 22:01 Waar gaat het dan wel over? En wie wordt verkeerd geïnformeerd en hoe denken wij dat te weten? Vooralsnog lijkt het mij allemaal onduidelijk. In België en Duitsland moet men ''gelukkig" nog een mondkapje dragen wanneer men gaat winkelen. In Nederland niet. Als burger draag ik dan toch maar weer een mondkapje wanneer ik ga winkelen in Nederland. Iedereen staart mij aan alsof ik van een andere planeet kom. ( wellicht kom ik ook van een andere planeet ! ).
Dat begrijp ik dan weer niet. Je propageert de vrije keuze (iedereen doet waar hij zin in heeft) maar je bent voor de verplichting om een mondkapje te dragen. Ofwel ben je voor vrije keuze, ofwel ben je voor beperkende maatregelen.
Goed samengevat M-peeters. Ben voor de vrije keuze maar kan wel nog nadenken. Wanneer u het logisch vindt dat in Nederland en nog diverse andere landen geen mondkapjes moeten worden gedragen. Maar in België, Duitsland, Spanje en nog diverse landen wel mondkapjes moeten worden gedragen ga ik toch eens diep nadenken. Om nog eerlijker te zijn mijn vrienden uit Nederland vinden mij overdreven. Mijn vrienden uit Duitsland, Spanje en Turkije begrijpen mij helemaal.
Geef alleen maar praktische voorbeelden. En concludeer dat een mondkapje op plaatsen waar veel mensen zijn, zowel op straat als in winkel NOG nodig zijn. Maar goed iedereen doet wat hij of zij wilt. Ik wil alleen niet te vroeg overlijden.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 5 september 2021, 21:17

Jozefien1969 schreef: ↑5 september 2021, 20:43

Je sleurt er zwangere vrouwen bij... ik denk niet dat 50% van de bevolking zwanger is...

Uiteraard zal het geen 50% zijn maar i.v.m. corona meer dan het gemiddelde toch *wink*. Maar het gaat niet alleen om de zwangere vrouwen, ondanks dat ik denk ( maar wie ben ik ) er is iets in het vaccin, waarom zwangere vrouwen zich niet mogen laten vaccineren. Punt stop, hetgeen ook weer gevaarlijk is.
Zwangere vrouwen mogen ook veel medicijnen niet nemen die anderen wel mogen nemen. Kijk maar eens naar een bijsluiter van eender welk medicament tegen koorts of hoofdpijn. Zijn die geneesmiddelen dan ook voor niet-zwangere mensen gevaarlijk? Ik denk het niet (anders moeten we de helft van onze gewoonlijke medicamenten verbieden).
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 5 september 2021, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 5 september 2021, 21:22

Jozefien1969 schreef: ↑5 september 2021, 20:51
m-peeters schreef: ↑4 september 2021, 10:35

Dat begrijp ik dan weer niet. Je propageert de vrije keuze (iedereen doet waar hij zin in heeft) maar je bent voor de verplichting om een mondkapje te dragen. Ofwel ben je voor vrije keuze, ofwel ben je voor beperkende maatregelen.
Goed samengevat M-peeters. Ben voor de vrije keuze maar kan wel nog nadenken. Wanneer u het logisch vindt dat in Nederland en nog diverse andere landen geen mondkapjes moeten worden gedragen. Maar in België, Duitsland, Spanje en nog diverse landen wel mondkapjes moeten worden gedragen ga ik toch eens diep nadenken. Om nog eerlijker te zijn mijn vrienden uit Nederland vinden mij overdreven. Mijn vrienden uit Duitsland, Spanje en Turkije begrijpen mij helemaal.
Geef alleen maar praktische voorbeelden. En concludeer dat een mondkapje op plaatsen waar veel mensen zijn, zowel op straat als in winkel NOG nodig zijn. Maar goed iedereen doet wat hij of zij wilt. Ik wil alleen niet te vroeg overlijden.
Mondkapjes dragen in buitenlucht heeft totaal geen zin, behalve om angsthazen een veilig gevoel te geven. Een besmet iemand zou al een kwartier lang van dichtbij in uw gezicht moeten blazen om je te besmetten. Een beetje afstand houden als het druk is volstaat. Maar iedereen doet wat hij of zij wil. Voor mij is dat OK … zolang het op vrijwillige basis is en geen algemene verplichting wordt.

Charlesvdw
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Charlesvdw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Charlesvdw » 5 september 2021, 21:58

Jozefien1969 schreef: ↑5 september 2021, 20:43

Info van de CDC:

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-nc ... eople.html
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.

ferguson
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer ferguson
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ferguson » 5 september 2021, 23:48

Wou ook net even meedelen dat zwangere vrouwen op een bepaald moment zelfs voorrang hebben gekregen bij de vaccinaties, dit omwille van verhoogd risico op complicaties ten gevolge van een eventuele covid infectie.

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 12 september 2021, 21:37

Mensen die niet al hun hoop op vaccins leggen, kunnen nuttige informatie opsteken met dit filmpje:
https://www.youtube.com/embed/xWBC-JX6lsg

de prof is niet tegen de vaccins maar hoopt dat preventie de ziekenhuizen kan ontlasten.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 12 september 2021, 22:11

criticus schreef: ↑12 september 2021, 21:37 Mensen die niet al hun hoop op vaccins leggen, kunnen nuttige informatie opsteken met dit filmpje:
https://www.youtube.com/embed/xWBC-JX6lsg

de prof is niet tegen de vaccins maar hoopt dat preventie de ziekenhuizen kan ontlasten.
Ik onthoud dat je best geen Covid krijgt (maar dat wist ik al) en dat je best zo vroeg mogelijk met een behandeling begint als je symptomen hebt (lijkt me ook een evidentie).
Verder delen deze heren ons mee dat het vaccin niet al zaligmakend is (maar dat wisten we ook al). Je kan nog steeds covid krijgen (maar de kans en de gevolgen zijn een stuk minder) en de werking vermindert na verloop van tijd. Onnatuurlijk, ze promoten natuurlijke immuniteit. Wat ze daarmee bedoelen is onduidelijk. Moeten we ons opzettelijk laten besmetten? Weet dan wel dat sommigen hiervan zwaar ziek zullen worden en sterven. 99% heeft er vermoedelijk weinig of geen last van. Maar weet goed dat 1% van de bevolking nog steeds 110.000 Belgen zijn die er wel zwaar ziek van worden of aan sterven.

Eigenlijk ben ik niks nieuws te weet gekomen. Typisch antivaxgedoe. Zonde van mijn tijd …

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 12 september 2021, 22:39

Een film van 46' op 30' bekeken, dat vind ik straf. Ik las ooit een boek over snellezen en een opgenomen film bekijk ik x2 of x6 mits ik dan alleen ben want dat stoort al mijn medemensen.

De door de prof aangehaalde supplementen en geneesmiddelen zijn voor velen toch nog nieuws. Ik neem al lang die supplementen en reken op HCQ en andere pillen tot de 3de soort van vaccins eindelijk door de EU wordt goedgekeurd en beschikbaar gesteld (o.a. Novavax, Valneva,...)
OK sommige items zoals dikke mensen lopen meer kans op sterfte, zijn alom gekend.
De wijze hoe je kinderen met Covid-symptomen direct moet behandelen, heb ik voor de allereerste keer zo uitgebreid vernomen.
De aanbevolen behandeling nadat je genezen bent verklaard van Covid, komt hier ook aan bod en hoorde ik nimmer.
Dat je met mond- en neusspoeling beter beveiligd bent tegen besmetting dan met die jeukende mondmaskers en de 1.5m afstand, dat was voor mij ook leuk nieuws.
En zijn tips volgen elkaar maar op. Het moet zijn dat u even erudiet bent als deze vermaarde prof om deze film op 30' te analyseren en dan niks nieuws te hebben geleerd. Ik begin bijna te denken dat je betaald bent door de vaccinindustrie om deze film af te breken als niet interessant : https://www.youtube.com/embed/xWBC-JX6lsg

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 12 september 2021, 23:09

criticus schreef: ↑12 september 2021, 22:39 Een film van 46' op 30' bekeken, dat vind ik straf. Ik las ooit een boek over snellezen en een opgenomen film bekijk ik x2 of x6 mits ik dan alleen ben want dat stoort al mijn medemensen.

De door de prof aangehaalde supplementen en geneesmiddelen zijn voor velen toch nog nieuws. Ik neem al lang die supplementen en reken op HCQ en andere pillen tot de 3de soort van vaccins eindelijk door de EU wordt goedgekeurd en beschikbaar gesteld (o.a. Novavax, Valneva,...)
OK sommige items zoals dikke mensen lopen meer kans op sterfte, zijn alom gekend.
De wijze hoe je kinderen met Covid-symptomen direct moet behandelen, heb ik voor de allereerste keer zo uitgebreid vernomen.
De aanbevolen behandeling nadat je genezen bent verklaard van Covid, komt hier ook aan bod en hoorde ik nimmer.
Dat je met mond- en neusspoeling beter beveiligd bent tegen besmetting dan met die jeukende mondmaskers en de 1.5m afstand, dat was voor mij ook leuk nieuws.
En zijn tips volgen elkaar maar op. Het moet zijn dat u even erudiet bent als deze vermaarde prof om deze film op 30' te analyseren en dan niks nieuws te hebben geleerd. Ik begin bijna te denken dat je betaald bent door de vaccinindustrie om deze film af te breken als niet interessant : https://www.youtube.com/embed/xWBC-JX6lsg
Je denkt toch niet echt dat ik die onzin volledig uitkijk? Er bestaat gelukkig nog zoiets als snel doorspoelen. De Amerikaanse antivaxbeweging post op YouTube wat ze wil maar ik hoef daar niet mijn tijd aan te verspillen of mee akkoord te gaan. Vermaarde professor? Wie?

Wat je eigen overtuiging betreft: vaccins zijn vergif en vermijd je beter maar hydroxychloroquine (HCQ) en andere supplementen zijn geen probleem ??? De werking van HCQ is niet bewezen en is een middel tegen malaria. Tip: je kan ook nog Ivermectine gebruiken, een middel voor paarden en honden tegen parasieten en wormen. Ook niet bewezen, zelf schadelijk voor de mens maar heel populair bij antivaxers.

Verander alsjeblief je naam van criticus naar iets meer passender, zoals Antivaxus of DonTrump of zo, maar stop met de mensen verkeerd in te lichten op dit forum. Laat dit aan officiële instanties over zoals Sciensano ipv aan kwakzalvers uit de USA.

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 12 september 2021, 23:26

Wat een boze woorden...
Iemand die boos wordt heeft veelal ongelijk:
"Het verboden maken van hydroxychloroquine is wel een meesterzet gebleken om iedereen te kunnen inspuiten.
Zink stopt transcriptie van de virusreplicatie in de cel en ACE is afhankelijk van zink. (ACE downreguleert de overactivatie van de cytokinerespons)."
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

jeff
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jeff
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jeff » 13 september 2021, 02:42

Nederland, gidsland?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09/12 ... mber-mond/
Blijkbaar toch niet voor BDW, JJ en NVA

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 13 september 2021, 09:14

criticus schreef: ↑12 september 2021, 23:26 Wat een boze woorden...
Iemand die boos wordt heeft veelal ongelijk:
"Het verboden maken van hydroxychloroquine is wel een meesterzet gebleken om iedereen te kunnen inspuiten.
Zink stopt transcriptie van de virusreplicatie in de cel en ACE is afhankelijk van zink. (ACE downreguleert de overactivatie van de cytokinerespons)."
En wat moet dit nu weer bewijzen? Jij leest dingen die er niet staan. Ik lees dat kinderen meer ACE in hun bloed hebben dan volwassenen en dat ACE belangrijk is om je bloeddruk onder controle te houden ... Wist ik al, maar ik zie de link naar covid of HCG niet.

O ja, het past allemaal in het plan van de overheid en de farmaindustrie om iedereen te misleiden en vaccins te kunnen verkopen en in tespuiten. Je weet wel, de grote complottheorie van antivaxxerss.
Neem jij, zoals de Republikeinen in de USA, maar rustig jouw "would be medicamenten", zoals het paardenmiddel Ivermectine of HCQ. Helpt het tegen covid? Neen, maar je zal vermoedelijk geen wormen of parasieten krijgen. Het kan wel zijn dat je binnenkort hinnikt (of in het hospitaal belandt).

PS: vaccins zijn voor jou vergif die je niet in je lichaam wil ... maar met het innemen van HCQ en al die andere geneesmiddelen (waarvan sommige niet voor menselijke consumptie bedoeld zijn) heb je geen probleem???? Raar volkje, die antivaxxers.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

14493 berichten
  • Pagina 870 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 868
  • 869
  • 870
  • 871
  • 872
  • …
  • 967
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy