Actie 50 euro bij MeDirect
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Actie 50 euro bij MeDirect
Hallo. MeDirect lanceerde zonet een nieuwe actie om nieuwe klanten te werven. Wie een nieuwe klant wordt via een bestaande klant, krijgt 50 euro, net zoals de bestaande klant.
Laatst gewijzigd door Lila B op 11 november 2021, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Verviertig
- Full Member

- Contacteer:
Medirect
Voor degene die medirect rekening willen openen in de nabije toekomst... (ik deed dit wegens zakken van % vorige rekening), kan bij mij terecht voor een vriendencode via pb. Je krijgt na goede afloop 35 euro van me.
U krijgt zelf ook 50 euro.
Groeten
U krijgt zelf ook 50 euro.
Groeten
Laatst gewijzigd door Verviertig op 11 november 2021, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Actie 50 euro bij MeDirect
Ik heb ook een code voor de liefhebbers:
--KNIP--
--KNIP--
Hier ook code beschikbaar voor de geïnteresseeden.
!!!ACTIE!!! Als je klant wordt via mijn code, stort ik 30 EUR door naar jou. Jij krijgt dus 80 EUR, ik 20 EUR.
Stuur maar een pb.
!!!ACTIE!!! Als je klant wordt via mijn code, stort ik 30 EUR door naar jou. Jij krijgt dus 80 EUR, ik 20 EUR.
Stuur maar een pb.
-
Verviertig
- Full Member

- Contacteer:
Re: Medirect
maw via mij kan u 85 euro vangen als u van plan was rekening te openen. Stuur me maar pb en dan hou ik het in de gaten voor u. Waarna we nadien uw 35 extra communiceren.
-
Verviertig
- Full Member

- Contacteer:
Zie mijn post. Ik geef 35 euro. Dus u krijgt 85 ik maar een kleine 15. Toch ben ik er blij mee.
Wat een opbod. Wie geeft 40 euro? Ik wacht tot iemand 49 euro geeft.Verviertig schreef: ↑11 november 2021, 13:38 Ik geef 35 euro. Dus u krijgt 85 ik maar een kleine 15.
Medirect geeft jou 50 en ik houd mijn 50. Indien interesse, PM me 
Deal, u krijgt mijn rekening nr. via PB, u stort daar €35 op en ik stuur u in ruil een codeVerviertig schreef: ↑11 november 2021, 13:38 Ik geef 35 euro. Dus u krijgt 85 ik maar een kleine 15. Toch ben ik er blij mee.
-
Verviertig
- Full Member

- Contacteer:
He...vortex schreef: ↑11 november 2021, 15:11Deal, u krijgt mijn rekening nr. via PB, u stort daar €35 op en ik stuur u in ruil een codeVerviertig schreef: ↑11 november 2021, 13:38 Ik geef 35 euro. Dus u krijgt 85 ik maar een kleine 15. Toch ben ik er blij mee.![]()
Graag waar op website te vinden.
Lijkt me meer op phishing.
Estate Guru believer.
Als je ingelogd bent, dan zie je in de kolom onderaan links: "Nodig een vriend uit"
https://online.medirect.be/e-banking/invite-a-friend
Daar vind je de code en de uitleg.
Dank voor info.Lila B schreef: ↑14 november 2021, 11:35Als je ingelogd bent, dan zie je in de kolom onderaan links: "Nodig een vriend uit"
https://online.medirect.be/e-banking/invite-a-friend
Daar vind je de code en de uitleg.
Estate Guru believer.
Ik heb ook een code beschikbaar voor de geïnteresseerde. Aan het opbod doe ik hier niet mee.
Het is dus 50euro voor jou en 50euro voor mij. Geen gedoe.
Pb indien interesse.
Het is dus 50euro voor jou en 50euro voor mij. Geen gedoe.
Pb indien interesse.