Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ervaringen met Degiro

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
158 berichten
  • Pagina 10 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Degiro

• Citeer

Bericht door karine » 21 november 2021, 10:57

lop schreef: ↑19 november 2021, 19:57 Heb het jullie al gezegd hier de grootste winst van een broker komt van de valuta en niet van transactiekosten en dergelijke.
Transactie kosten vallen weg maar de wisselkosten stijgen met 0,15% via FX
Als je zoveel in USD belegt waarom hou je dan niet voldoende USD op je rek aan zodat de wisselkosten wegvallen ?

Denfi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Denfi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Denfi » 21 november 2021, 15:39

Ik moet mijn Degiro rekening nog aangeven bij CAP.Moet je twee (voor Degiro en flatex)keer een formulier online invullen? Of kan/mag alles in 1 keer?

karine schreef: ↑21 november 2021, 10:57 Als je zoveel in USD belegt waarom hou je dan niet voldoende USD op je rek aan zodat de wisselkosten wegvallen ?
Vroeger had je twee optie's:
1)Je deed alles zelf en bepaalde wanneer je EUR naar USD, of andersom, omwisselde.
2) Het gebeurde automatisch wanneer je USD aandelen kocht. Maar was ook geldig bij verkoop. Dus als je USD aandelen verkocht kreeg je direct EUR.
Bij Degiro heb ik nog niet gehandeld met aandelen maar ik dacht dat optie 1 niet meer bestaat. Voor mensen die veel in USD aandelen handelen is dit niet voordelig.

Ik hoor nu ook dat nieuwe klanten geen custody account meer kunnen aanmaken. Ik denk dat de Degiro hier nooit over heeft gecommuniceerd. Het lijkt mij duidelijk dat ze nog meer geld willen verdienen aan het ontlenen van aandelen (van in vele gevallen niet wetende beleggers) aan shorters.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 21 november 2021, 19:03

DEGIRO introduceert ZERO op de grootste beurzen
Man man ... gaat enkel over US blijkbaar en wellicht via TradeGate.

Nieuwe tarieven vanaf 20/12/2021 (https://www.degiro.nl/tarieven/vergelijken)
https://www.degiro.nl/data/pdf/Tarieven ... cember.pdf

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 22 november 2021, 09:44

Denfi schreef: ↑21 november 2021, 15:39 Ik moet mijn Degiro rekening nog aangeven bij CAP.Moet je twee (voor Degiro en flatex)keer een formulier online invullen? Of kan/mag alles in 1 keer?

karine schreef: ↑21 november 2021, 10:57 Als je zoveel in USD belegt waarom hou je dan niet voldoende USD op je rek aan zodat de wisselkosten wegvallen ?
1)Je deed alles zelf en bepaalde wanneer je EUR naar USD, of andersom, omwisselde.
2) Het gebeurde automatisch wanneer je USD aandelen kocht. Maar was ook geldig bij verkoop. Dus als je USD aandelen verkocht kreeg je direct EUR.
Bij Degiro heb ik nog niet gehandeld met aandelen maar ik dacht dat optie 1 niet meer bestaat. Voor mensen die veel in USD aandelen handelen is dit niet voordelig.

Ik hoor nu ook dat nieuwe klanten geen custody account meer kunnen aanmaken. Ik denk dat de Degiro hier nooit over heeft gecommuniceerd. Het lijkt mij duidelijk dat ze nog meer geld willen verdienen aan het ontlenen van aandelen (van in vele gevallen niet wetende beleggers) aan shorters.
Ik heb het voor de zekerheid 2x aangegeven. Ik redeneerde met 'het kost me alleen maar een postzegel, een boete is tientallen keren hoger'.

Geen idee of CAP intussen al met mail werkt?

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door lop » 22 november 2021, 16:30

Kevva schreef: ↑22 november 2021, 09:44
Denfi schreef: ↑21 november 2021, 15:39 Ik moet mijn Degiro rekening nog aangeven bij CAP.Moet je twee (voor Degiro en flatex)keer een formulier online invullen? Of kan/mag alles in 1 keer?

Ik heb het voor de zekerheid 2x aangegeven. Ik redeneerde met 'het kost me alleen maar een postzegel, een boete is tientallen keren hoger'.

Geen idee of CAP intussen al met mail werkt?
Je kan de aangifte online indienen .

Denfi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Denfi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Denfi » 24 november 2021, 15:16

Ik wou vandaag ETF uit de kernselectie aankopen. Het viel mij nu op dat ze geen TOB rekende.
Hebben ze gecommuniceerd dat Belgen dit terug zelf moeten aangeven?

Gg70
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Gg70
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gg70 » 24 november 2021, 16:22

Aïe,heeft toch niks te maken met discussie 1,32% of 0,12%(beurstaks)?

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 24 november 2021, 16:55

Denfi schreef: ↑24 november 2021, 15:16 Ik wou vandaag ETF uit de kernselectie aankopen. Het viel mij nu op dat ze geen TOB rekende.
Hebben ze gecommuniceerd dat Belgen dit terug zelf moeten aangeven?
DeGiro houd de transactie belasting wel degelijk standaard af. Dit staat standaard ingeschakeld voor Belgen. Je kan dit uitschakelen maar dat moet je zelf de transactiebelasting aangeven en daarboven nog eens te weten komen hoeveel transactiebelasting je moet betalen.
Wanneer je naar het rekeningoverzicht kijkt zie je deze kosten ook staan trouwens.(zie Transactiebelasting België)

Natal
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Natal
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Natal » 15 december 2021, 20:21

Zat net op tweakers te lezen en las onderstaande over de ict bij DeGiro. Blijkbaar is de stabiliteit en veiligheid van hun platform evenredig met hun lage kosten. Maar het lijkt dat er beterschap in zicht is.

https://tweakers.net/nieuws/190738/dnb- ... lemen.html

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 29 november 2023, 18:06

We gaan de discussie over de giro hier verderzetten.

Ik plaats dit bericht hier nog eens.
Dan kan iedereen voor zichzelf uitmaken wat hij vindt van de giro.

Hieronder werd uitgelegd dat een belegger 31.500€ schadevergoeding heeft gekregen van de giro omdat
- hij verliezen geleden had omdat de giro zijn beursorders niet naar euronext had gestuurd, terwijl de giro beweerde dat ze dat wel deden. Omdat hij daardoor slechtere koersen kreeg, heeft hij 7500 euro verlies gemaakt
- bijkomend kreeg hij extra schadevergoeding omdat de giro bleef liegen toen hij de giro om uitleg vroeg. Hij had uitleg gevraagd toen hij merkte dat er iets aan de hand was met de uitvoering van zijn orders.

De giro is trouwens speciaal verhuisd van Nederland naar Duitsland, omdat het in Nederland niet meer toegelaten was om orders van klanten tegen vergoeding (ten voordele van de giro uiteraard) door te sluizen naar specifieke brokers.

huisjetuintjefiets schreef: ↑21 november 2023, 17:42
huisjetuintjefiets schreef: ↑21 november 2023, 15:14
De boete was opgelegd door de Nederlandse toezichthouder, voor de Duitse overname.

Nu kan de Nederlandse toezichthouder geen boetes meer geven.

Maar het gebeurt nog altijd. Ik ben benieuwd of degene die obligaties gekocht hebben bij de giro hun prijs vergeleken hebben met de beurskoers op dat moment. Het zou interessant zijn te weten of ze de beste prijs krijgen of niet.
De giro heeft aan 1 enkele klant 31.500€ schadevergoeding moeten geven, om de klant te compenseren voor het verlies dat hij gemaakt heeft omdat zijn orders niet aan de beste prijs werden uitgevoerd.

Je betaalt dan wel 3€ per order, maar maakt eigenlijk 31.500€ verlies.

Broker DeGiro krijgt tik op de vingers: misleiding klanten bij uitvoeren orders
24 jul. 2023in FINANCIEEL
DEN HAAG (ANP) - DeGiro moet een klant een schadevergoeding van in totaal ruim 31.500 euro betalen vanwege misleiding over de wijze waarop zijn beleggingsorders zijn uitgevoerd.

© ANP / HH
Dat blijkt uit een uitspraak van financiële geschillencommissie Kifid. Volgens de Commissie van Beroep zijn de orders namelijk niet uitgevoerd zoals overeengekomen en heeft de onlinebroker daarover onjuiste informatie verstrekt om de klant te misleiden.

Volgens de overeenkomst zouden de orders namelijk direct via beursuitbater Euronext worden uitgevoerd. Zonder de klant te informeren zijn de orders echter vanaf februari 2020 via Morgan Stanley geplaatst in plaats van direct op Euronext, oordeelt de commissie. Volgens de klant is daardoor een slechter resultaat bereikt.

De Commissie van Beroep stelt dat de klant mocht verwachten dat de DeGiro zoals gebruikelijk zijn orders direct op Euronext zou plaatsen en dat de orders dus anders zijn uitgevoerd dan overeengekomen. De onlinebroker is dan ook tekortgeschoten in zijn verplichting tegenover de klant en moet de schade als gevolg hiervan, in totaal 7500 euro, vergoeden.

Euronext
De geschillencommissie concludeert daarnaast dat de broker haar klanten niet persoonlijk en niet via de website heeft geïnformeerd over het feit dat orders niet meer direct op Euronext werden geplaatst. Op de orderoverzichten bleef de broker namelijk vermelden dat dit wel het geval was.

BEKIJK OOK:

’Kosten bij beleggen vaak verstopt’
Ook bleef de broker na vragen van de klant beweren dat de orders direct via Euronext waren uitgevoerd, terwijl dit onwaar was. DeGiro heeft daarmee de klant willen misleiden over de werkelijke gang van zaken. De Commissie van Beroep stelt vast dat de broker hiervoor 24.000 euro aan de klant moet vergoeden.

De uitspraak kan mogelijk leiden tot meer schadevergoedingseisen van klanten van DeGiro die zijn benadeeld. Matthijs van den Broek, de DeGiro-klant die de zaak aanspande bij Kifid, laat in een reactie weten dat hetgeen waar DeGiro in zijn zaak voor is veroordeeld namelijk voor alle klanten geldt.

ferguson
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer ferguson
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ferguson » 1 december 2023, 16:41

Al veel feedback in verband met Degiro maar ik wil jullie toch graag een concrete vraag stellen.

Mijn beleggingsrekening bij Degiro (etf's) heeft sinds vandaag de waarde van 20000 euro overschreden. Mijn vraag, zouden jullie dit weghalen bij Degiro en parkeren bij een veiligere broker?
In principe ben ik tevreden van Degiro en lage kosten zijn een mooi voordeel om maandelijks te kunnen bijkopen.
Alle feedback is welkom, momenteel neig ik eerder naar het gewoon laten staan bij Degiro en verder bijkopen elke maand. Voordelen? Nadelen?

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » 1 december 2023, 17:14

ferguson schreef: ↑1 december 2023, 16:41 Al veel feedback in verband met Degiro maar ik wil jullie toch graag een concrete vraag stellen.

Mijn beleggingsrekening bij Degiro (etf's) heeft sinds vandaag de waarde van 20000 euro overschreden. Mijn vraag, zouden jullie dit weghalen bij Degiro en parkeren bij een veiligere broker?
In principe ben ik tevreden van Degiro en lage kosten zijn een mooi voordeel om maandelijks te kunnen bijkopen.
Alle feedback is welkom, momenteel neig ik eerder naar het gewoon laten staan bij Degiro en verder bijkopen elke maand. Voordelen? Nadelen?
DEGIRO veiligheid
Veiligheid vind ik het allerbelangrijkste bij mijn beleggingen. Ik wil geen risico lopen dat ik mijn beleggingen kwijt ben als er iets mis gaat. Daarom begin ik deze review met het veiligheidsaspect.

DEGIRO veiligheid: beleggerscompensatiestelsel
Het risico dat je jouw belegde geld bij een faillissement van je broker of bank kwijt bent is volgens mij in Nederland erg klein. Alle brokers en banken moeten het belegd vermogen van hun klanten namelijk scheiden van het eigen vermogen. Je beleggingen zitten om die reden bij DEGIRO in een apart bewaarbedrijf. Als DEGIRO failliet gaat, blijven jouw beleggingen van jou.

DEGIRO apart bewaarbedrijf

In het onwaarschijnlijke geval dat de afgescheiden beleggingen niet kunnen worden geretourneerd aan klanten, valt DEGIRO onder het Duitse Investor Compensation Scheme. Dat compenseert eventuele verliezen uit niet-geretourneerde beleggingen tot 90% (met een maximum van €20.000).

Informatie over het Duitse beleggerscompensatiestelsel kun je in het Engels vinden op de BaFin-website.

DEGIRO veiligheid: depositogarantiestelsel
Niet belegd geld dat je aanhoudt op een DEGIRO-geldrekening bij flatexDEGIRO Bank AG valt onder het Duitse depositogarantiestelsel. Dat wordt onder het Duitse depositogarantiestelsel gegarandeerd tot €100.000 per persoon.

Informatie over het Duitse depositogarantiestelsel kun je in het Engels hier vinden op de BaFin-website.

DEGIRO veiligheid: uitlenen effecten
De meeste brokers, banken en fondshuizen verdienen aan je door je beleggingen uit te lenen en daarvoor betaald te krijgen. Bij DEGIRO is dit ook het geval. Bij een Standaard account is uitlenen toegestaan.

Het risico dat er bij DEGIRO iets mee misgaat bij dit uitlenen is volgens mij overigens niet groot, omdat er heel strenge eisen gelden. Je loopt een zogenaamd tegenpartij risico. Dat betekent dat wanneer de partij waaraan DEGIRO je effecten uitleent de lening niet terug kan betalen, je (een deel van) je inleg kwijt bent.

Aerolla
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Aerolla
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Aerolla » 1 december 2023, 17:17

Al eens een spaarrekening overwogen?
Dat lijkt me voor jouw profiel vermoedelijk een betere optie te zijn.

Als je begint na te denken over risico's van je broker, dan zit je gewoon in de verkeerde productklasse, als je het mij vraagt...
(dat horen de mensen niet graag, maar dat moet eigenlijk gezegd worden)

ferguson
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer ferguson
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ferguson » 1 december 2023, 17:26

Aerolla schreef: ↑1 december 2023, 17:17 Al eens een spaarrekening overwogen?

Als je begint na te denken over risico's van je broker, dan zit je gewoon in de verkeerde productklasse, als je het mij vraagt...
Uiteraard heb ik ook een spaarrekening, sowieso zal een deel van mijn kapitaal belegd blijven in etf's. Jou conclusie is dan dat geen enkele broker "veilig" is als ik het goed begrijp? Dus uw advies is gewoon bij Degiro blijven?
Het risico dat beleggen op zich met zich meebrengt, ben ik me zeer goed van bewust en hier heb ik ook geen enkel probleem mee.

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » 1 december 2023, 17:32

Aerolla schreef: ↑1 december 2023, 17:17 Al eens een spaarrekening overwogen?

Ik vind het heel verstandig dat Ferguson daar over nadenkt. Zeker na de veranderingen bij de giro.
In het kost gezegd heb je op cash bij de giro via Flatex nu een staatgarantie van 100.000 p.p. en op de aandelen of obligaties die bij een apart bewaarbedrijf zitten, een garantie van 90% met een max. van 20.000.

Zelf heb ik er ook 2 rekeningen onder 2 namen (partner).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

158 berichten
  • Pagina 10 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy