switch gsm abo naar Youfone
-
gast9876
Re: switch gsm abo naar Youfone
Rest van uw looptijd. Ik vind dat boerenbedrog.
Binnen 6 maand geven ze 10 GB voor 10-11€ promo, en gij zit nog met 5GB. En wisselen gaan ze niet doen, want is enkel voor nieuwe klanten.
Je hebt dan toch 2 jaar maar lekker 10€ betaald met dubbele data onmiddellijk. Veel lager kan je niet gaan in prijs (zonder in te boeten op kwaliteit, A-Tier operator), en nooit schrik te moeten inhouden.
We kunnen zelfs concurreren met buitenland.
Als je BIPT moet geloven en nPerf. Dan schelen PXM en Orange nauwelijks. En volgens Opensignal orange zelfs beter.
Ieder zijn goesting.
Mss youfone interessant als ze VDSL gaan aanbieden binnen 1 jaar? Combodeal?
https://www.opensignal.com/reports/2022 ... experience
We kunnen zelfs concurreren met buitenland.
Als je BIPT moet geloven en nPerf. Dan schelen PXM en Orange nauwelijks. En volgens Opensignal orange zelfs beter.
Ieder zijn goesting.
Mss youfone interessant als ze VDSL gaan aanbieden binnen 1 jaar? Combodeal?
https://www.opensignal.com/reports/2022 ... experience
L'embarras du choix. Ik kwam op dit draadje, omdat ik "Hey Telecom" opzocht via Edge en daardoor op de site van Youfone belandde. Daarna beide details eens bekijken. Hey Telecom lijkt inderdaad interessanter, omdat je na 3 maanden al 12.5 GB krijgt. En stijgende.
Vraagje.
Ik heb bij mijn werk-abonnement ook 'onbeperkt bellen' en dat naar alle EU-nummers.
Is er een budgetprovider die dat ook doet ? Bij mijn weten is al dat 'onbeperkt bellen' alleen voor Belgische nummers, toch ?
Vraagje.
Ik heb bij mijn werk-abonnement ook 'onbeperkt bellen' en dat naar alle EU-nummers.
Is er een budgetprovider die dat ook doet ? Bij mijn weten is al dat 'onbeperkt bellen' alleen voor Belgische nummers, toch ?
-
koenvhaver
- Full Member

- Contacteer:
Ik ben voorbije week ook overgestapt. Prachtig aanbod bij Youfone. Zelfs mobile Vikings zal moeten oppassen
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: +680%
-
gast9876
prachtig aanbod
10+2 GB data + 200 belmin. OF SMS = 10 €
5+1 GB + unl. bel/SMS = 11 €
Hey! UNL. bellen/SMS EN 10 GB (na 1 jaar 20 GB)= 10 eur 24 maand.
https://corporate.orange.be/nl/news-med ... n-zet-zijn
hey! blijft data- en prijsgevoelige klanten verleiden
Voor digital-savvy klanten is het volledig digitale merk hey! van Orange Belgium een ultracompetitief aanbod. hey! verleidt klanten die op zoek zijn naar eenvoudige, scherp geprijsde mobiele abonnementen met een overvloed aan data. Dankzij zijn getrouwheidsprogramma biedt dit merk inderdaad een gestage toename van het datavolume aan zijn klanten – +25 % om de 3 maanden tot 100% na een jaar – wat betekent dat een klant die kiest voor zijn meest overvloedige aanbod, na een jaar slechts 25 euro betaalt voor onbeperkt bellen, sms'en en 80 GB per maand.
De prijzen van de hey!-aanbiedingen veranderen niet. Meer info op heytelecom.be.
10+2 GB data + 200 belmin. OF SMS = 10 €
5+1 GB + unl. bel/SMS = 11 €
Hey! UNL. bellen/SMS EN 10 GB (na 1 jaar 20 GB)= 10 eur 24 maand.
https://corporate.orange.be/nl/news-med ... n-zet-zijn
hey! blijft data- en prijsgevoelige klanten verleiden
Voor digital-savvy klanten is het volledig digitale merk hey! van Orange Belgium een ultracompetitief aanbod. hey! verleidt klanten die op zoek zijn naar eenvoudige, scherp geprijsde mobiele abonnementen met een overvloed aan data. Dankzij zijn getrouwheidsprogramma biedt dit merk inderdaad een gestage toename van het datavolume aan zijn klanten – +25 % om de 3 maanden tot 100% na een jaar – wat betekent dat een klant die kiest voor zijn meest overvloedige aanbod, na een jaar slechts 25 euro betaalt voor onbeperkt bellen, sms'en en 80 GB per maand.
De prijzen van de hey!-aanbiedingen veranderen niet. Meer info op heytelecom.be.
Hey telecom en Youfone hebben beiden een goed aanbod afhankelijk van wat je profiel is. Bij Youfone kan je met abo van €4,5/maand ook al 200 minuten bellen. Dat doet toch niemand hun na. Vanaf €10/maand krijg je ineens een pak meer data.
De vraag is of er niet veel klanten zijn die genoeg hebben met 12gb en 200 belminuten of sms. Indien niet zit je prijs/kwaliteit beter bij Hey, zelfs als prijs stijgt naar €15/maand na 2 jaar. Indien je daar wel mee toekomt, kan je evengoed voor Youfone kiezen en je keuze laten afhangen van je voorkeur qua netwerk (Proximus vs Orange) of feit dat tarief van €10/maand geen tijdelijke promo is bij Youfone (al kunnen ze dat idd toch wijzigen wanneer ze willen).
De vraag is of er niet veel klanten zijn die genoeg hebben met 12gb en 200 belminuten of sms. Indien niet zit je prijs/kwaliteit beter bij Hey, zelfs als prijs stijgt naar €15/maand na 2 jaar. Indien je daar wel mee toekomt, kan je evengoed voor Youfone kiezen en je keuze laten afhangen van je voorkeur qua netwerk (Proximus vs Orange) of feit dat tarief van €10/maand geen tijdelijke promo is bij Youfone (al kunnen ze dat idd toch wijzigen wanneer ze willen).
Zit nog steeds best bij jim mobile . Mijn echtgenote komt met 5€ toe voor een heel jaar
Ik zit aan een 20€ op jaar basis .
Is dus 1.04 € / maand
Wie gaat lager
Ik zit aan een 20€ op jaar basis .
Is dus 1.04 € / maand
Wie gaat lager
-
gast9876
Ja, appels met peren vergelijken door een 70+
Tot je eens in buitenland komt, of in ziekenhuis en je moet veel bellen.
Mijn pa zat ook verankerd bij Jim, tot hij 3 weken terug dodelijk fietsongeval had. Net getest in zijn appartement. 1 streepje, meestal niet te bereiken. Moest ook niet van andere weten, want bij JIM betaalde hij zo weinig.
Hey! 3 streepjes en VoWIFI (maar dit verstaat jan/op met de pet niet)
Wees gerust, de fiscus pluimt U nadien, hetgeen je oppot.
Soit, als het U gelukkiger maakt nu.
Mijn pa zat ook verankerd bij Jim, tot hij 3 weken terug dodelijk fietsongeval had. Net getest in zijn appartement. 1 streepje, meestal niet te bereiken. Moest ook niet van andere weten, want bij JIM betaalde hij zo weinig.
Soit, als het U gelukkiger maakt nu.
Ik heb inderdaad ook naar de nog goedkopere formules gekeken, want ik heb nu nog prepaid.
Uit ervaring weet ik, dat ik met 1 GB per maand nét toe kom, maar dan zit ik bijna alsnog altijd op openbare Wifi indien er eentje is.
1 GB is dus net te weinig. En laat dat nu net de datahoeveelheid van de goedkoopste abonnementen zijn.
Uit ervaring weet ik, dat ik met 1 GB per maand nét toe kom, maar dan zit ik bijna alsnog altijd op openbare Wifi indien er eentje is.
1 GB is dus net te weinig. En laat dat nu net de datahoeveelheid van de goedkoopste abonnementen zijn.
De vraag is of het niet beter is om €10 te betalen voor 10 tot 20 GB (vrijwel onbeperkt dus) in plaats van €5 voor 1 GB. Het gemak van je verbruik niet in de gaten te moeten houden en telkens verbinding te moeten maken met onveilige openbare wifi-netwerken, is het voor mij alleszins wel waard.
Jammer dat er geen prepaid-formules zijn met een beter aanbod dan 1gb voor €5 (Jim mobile) of 8gb voor €15 bij (MV). Als je dan ziet wat je bij een abo voor €10 tegenwoordig krijgt... Ik vermoed niet dat de operatoren nog veel moeite gaan doen voor een beter prepaid-aanbod.
Ik betaalde ook steeds 10 euro. Tot ik op een gegeven moment mij moest behelpen met mobiele data (geen wifi). Dan kan het vrij snel gaan. Je neemt dan "snel" even een maandje 5 euro extra. Ook steeds een Wifi passwoord vragen om op uw data-verbruik te letten etc, neen danku. Nu, hoef ik mij voor de komende 24 maanden toch niet meteen zorgen te maken.pmu schreef: ↑22 december 2022, 22:28 De vraag is of het niet beter is om €10 te betalen voor 10 tot 20 GB (vrijwel onbeperkt dus) in plaats van €5 voor 1 GB. Het gemak van je verbruik niet in de gaten te moeten houden en telkens verbinding te moeten maken met onveilige openbare wifi-netwerken, is het voor mij alleszins wel waard.
70+ ?satsurfer schreef: ↑22 december 2022, 21:19 Ja, appels met peren vergelijken door een 70+
Soit, als het U gelukkiger maakt nu.![]()
Jim mobile was vroeger proximus en nu orange als netwerk dus als je problemen hebt met het netwerk zou ik eens kijken naar de telefoon dat je gebruikt .
Geloof het of niet maar daar ligt de oorzaak .
Want zelfs in de vainoise op 50 km van de bewoonde wereld was het netwerk prima .
De telefoon dat ik vroeger gebruikte had ook maar 1 of 2 streepjes hier thuis .
Heb er nu 5 steepjes en VoWIFI is echt geen wereldnieuws je kon 10 jaar terug al bellen via voip .
Als je hierdoor goedkoper bent met een abonnement van 10€ in een maand is maar de vraag .
Hoeveel moet je ECHT bellen
Ik persoonlijk zou zeggen een 5 tal keer 2 à 3 minuten per jaar .
Als ik weg ben vergeet ik in 99,9% van de tijd mijn telefoon thuis
Vrijheid is een woord dat 99,99999% van de mensen echt niet meer begrijpt vandaag .
Hoe overleefden de mensen vroeger toch zonder die brol
Zeg dat wel, nu krijg ik altijd schrik als ik per ongeluk een youtube filmpje bekijk op 4Gbryanv schreef: ↑22 december 2022, 22:56Ik betaalde ook steeds 10 euro. Tot ik op een gegeven moment mij moest behelpen met mobiele data (geen wifi). Dan kan het vrij snel gaan. Je neemt dan "snel" even een maandje 5 euro extra. Ook steeds een Wifi passwoord vragen om op uw data-verbruik te letten etc, neen danku. Nu, hoef ik mij voor de komende 24 maanden toch niet meteen zorgen te maken.pmu schreef: ↑22 december 2022, 22:28 De vraag is of het niet beter is om €10 te betalen voor 10 tot 20 GB (vrijwel onbeperkt dus) in plaats van €5 voor 1 GB. Het gemak van je verbruik niet in de gaten te moeten houden en telkens verbinding te moeten maken met onveilige openbare wifi-netwerken, is het voor mij alleszins wel waard.![]()
-
gast9876
We hebben hier met een 'kenner' te maken. Over alles willen meelullen, maar er niets van kennen.
Heb getest met Oneplus 8 pro en Samsung Note 20 Ultra (vlaggeschepen telefoons). Dus ik vermoed dat het daar niet aan zal liggen.
https://www.techzine.nl/nieuws/infrastr ... overnemen/
Alle klanten zijn reeds overgezet naar Proxiprul begin dit jaar.
"Uit de e-mail ontvangen op 24/3/22 begrijp ik dat de omschakeling naar het Proximus netwerk uiterlijk op 1/4/22 plaatsvindt en dat de klant hieromtrent geen enkele actie dient uit te voeren; bij een eventueel blijvend voorhanden R(oaming)-teken kan hij evenwel opteren om een nieuwe SIM of E-SIM te bestellen via de JIM website"

En JIM Mobile gebruikt enkel de MASTEN van Proximus (vroeger Orange) maar heeft een wurgdeal in erfenis van DPG Media gekregen, waarbij ze Transatel Mobile als NETwerkbeheerder (moeilijk woordje) gebruiken. (Geen VoWIFI/VoLTE mogelijk, en ook regelmatig pannes, wat Orange zelf niet had en JIM/MV wel, maar altijd staken ze schuld op Orange) Wss. gaan ze nu schuld niet op PXM steken, daar ze zelf van Proximus zijn, de droeftoeters.
Ervaring van een MV-klant.
"Wij hadden sinds het hele Transatel-gebeuren beduidend minder bereik binnenshuis, tot soms zelfs geen (wel in een BEN-huis, maar van te voren veel minder problemen). Nu beide gsm's overgezet zijn op het Proximus-netwerk, opnieuw overal bereik. Het hangt dus van locatie tot locatie af."
Mss. eens opzoeken wat VOWIFI/VoLTE betekent, slimme jongen.lop schreef: ↑23 december 2022, 03:24 De telefoon dat ik vroeger gebruikte had ook maar 1 of 2 streepjes hier thuis .
Heb er nu 5 steepjes en VoWIFI is echt geen wereldnieuws je kon 10 jaar terug al bellen via voip .
n thuis![]()
Vrijheid is een woord dat 99,99999% van de mensen echt niet meer begrijpt vandaag .
Hoe overleefden de mensen vroeger toch zonder die brol![]()
VoWIFI dateert van 2018, lang na voip.
En VoWiFI/VoLTE garandeert HD voice calls. Edpnet voip wel, maar als je dan belt naar aftandse dect telefoon aan de andere kant v/d lijn.
Beiden VoWIFI van Hey! Echt top geluidskwaliteit.
Soit, 0 meerwaarde voor jou. Da's duidelijk.
Ik heb al een nomadisch voip nr. van 2008. Dus ik vermoed te weten wat voip is.
Tja, ieder mens doet wat hij wilt en heeft zijn belprofiel.lop schreef: ↑23 december 2022, 03:24 Hoeveel moet je ECHT bellen![]()
Ik persoonlijk zou zeggen een 5 tal keer 2 à 3 minuten per jaar .
Als ik weg ben vergeet ik in 99,9% van de tijd mijn telefoon thuis![]()
Hoe overleefden de mensen vroeger toch zonder die brol![]()
Ik prik in met mijn gsm, ik betaal met gsm (als ik portefeuille vergeet), ik moet inloggen op mijn werk met 2 factor authentificatie via gsm. Al mijn klantenkaarten zitten erin. Dus geen optie hem te vergeten
Als mijn moeder in haar appartement zit, heeft ze quasi geen ontvangst met JIM/Proximus. Of ze zet haar beter op het terras in de vrieskou aan de drukke straat volgens jou.
Met Hey! heeft ze op 2 m. V/h raam 2-3 streepjes.
En met VoWIFI moet ze zelfs geen streepjes hebben, dan komen de calls binnen via de DSL en WIFI verbinding.
Ik kan van haar gsmnr. geen voipnr. maken helaas.
En als ze de hulpdiensten of ons moet bellen bij val of dergelijke...heeft ze met VOWIFI zeker bereik in haar appartement.
Mss optie om de vaste DSL verbinding te schrappen van 26€. (Op voorwaarde dat ze overal in haar appartement bereik heeft). Ze gebruikt gn pc of laptop. U zou om kostenbesparing hier niet voor kijken. Geen ontvangst, pech voor haar. Blijven bij JIM.
En een 84 jarige belt wel eens graag 1 uur. Aan JIM tarieven 6€/oproep dan. Heel voordelig, en nog gn data dan (eens een whatsappje sturen). Binnen 1 jaar 20GB. Aan JIM tarieven is dat 25€ alleen aan data.