printer
Re: printer
Alweer een document minder dat we moeten bijhebben.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is in mijn ogen nu eens een tegengesteld argument.

Dat horloge kost mogelijks geen energie om het te laten draaien, je hebt er zelfs die zichzelf "opwinden" (voor de jongeren : die blijven draaien zonder batterij).
Een GSM/smartphone moet je quasi elke dag opladen. Eén die zichzelf oplaadt met bv. ingebouwde zonnepanneeltjes heb ik nog niet gezien.
Dat kost me één duur batterijtje elke X jaar. Het zij zo...
Niet elke euro moet overgeëvalueerd zijn voor je hem uitgeeft. Dat is slecht voor de economie.
Geld moet bollen, zo zijn er weer belastingen die betaald worden, zo draait het systeem weer.
Niet elke euro moet overgeëvalueerd zijn voor je hem uitgeeft. Dat is slecht voor de economie.
Geld moet bollen, zo zijn er weer belastingen die betaald worden, zo draait het systeem weer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is waar.
Dus jouw horloge heeft een (dure) batterij ?!?
Geen idee of ze duur is. Ik heb ze nog nooit laten vervangen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Neenee, je hebt gelijk. Het marcheert. Weer iets bijgeleerdannetje schreef: ↑2 januari 2023, 16:15 Daar staat toch een potloodje op waarmee je je document kan bewerken.
Maar het kan ook zijn dat ik dat ook op de Reader kan op mijn laptop van 't werk, omdat we daar ook de Adobe Creative Cloud hebben opstaan van waaruit enkele Adobe producten geïnstalleerd werden, en dat dat niet standaard is.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik heb van die functionaliteiten van Adobe Acrobat Reader zelf pas gehoord op dit forum. Daarvoor wist ik het niet. Zo geven we elkaar onze kennis door. 
That's the spirit, Haelewyn! Hier idem: voor onszelf, buurvrouw, moeder en enkele voetbalvrienden. Ja ja, zelfs in 2023 moet je nog een zelf-afgedrukt-A4'the hebben om een bekermatch voetbal bij te wonen in België.
Dus, help je medemens en, hou je printer ( met die dure patronen).

Kun je dat ticket niet op je smartphone zetten?
Natuurlijk kan dat, Yaris. Maar de KBVB heeft hun techniek nog niet op orde. Die techniek die alle profclubs wel al moeten hebben ... Belgisch kafka, u know ...
Hier ook geen printer in huis, en wanneer ik iets moet afprinten (bv. verzendlabel voor Vinted) doe ik dit op het werk 

Heb in januari 2017 een Epson all-in-one gekocht. Toen 65 euro. Best tevreden over. Nog steeds in dienst. Ik koop mijn inkt bij 123inkt.be , koop 'huismerk'. Toestel geeft waarschuwing dat het geen originele is. Gewoon ok drukken en het werkt.
Vroeger was de vuistregel: wie veel print: laser, wie weinig print: inktjet
Maar tegenwoordig is die regel dus eigenlijk omgedraaid:
Wie veel print is goed af met inktjet (bv. ecotank, of pagewide printer),
wie weinig print is beter af met een laser, waarbij de toner nooit opdroogt.
En wie op zijn werk alles kan printen is best af :-)
Maar tegenwoordig is die regel dus eigenlijk omgedraaid:
Wie veel print is goed af met inktjet (bv. ecotank, of pagewide printer),
wie weinig print is beter af met een laser, waarbij de toner nooit opdroogt.
En wie op zijn werk alles kan printen is best af :-)
Wie geen printer heeft komt tot het besef dat een printer een dure en onnodige luxe is en zoekt andere manieren om iets te bewaren of te versturen.
Er zijn andere luxe producten die wel wat meer kosten dan een printer.
Estate Guru believer.