cocoon+ spaarekening Bpost
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: cocoon+ spaarekening Bpost
Als je de vorige stappen herhaalt, heb je 50k extralucas123 schreef: ↑13 februari 2023, 10:26 Wel t'is maandag. En er is nog niets veranderd. Tot daar de mening van sommigen...
Grappig is wel dat mijn saldo op de bankrekeningen nu met 25000 euro dus aangedikt is. Als ik dat dus overschrijf naar een andere bank, heb ik 25000 euro winst (als ze dat niet vergelijken met het saldo op de cocoon+).
Tja, wat een voorhistorisch gedoe bij bpost...
Wat nu...nog maar een dagje wachten of... ?
Doe dat 40 keer achtereen en je bent miljonair.
Tja, zowel beschikbaar saldo als saldo staat dus 25000 euro in de plus
Ik zou dit beter onder besparingstips zetten.
Nee even serieus. Eigenlijk hoopte ik ervaringen te horen van iemand anders met de cocoon+. Dus deze zijn steeds welkom...

Ik zou dit beter onder besparingstips zetten.
Nee even serieus. Eigenlijk hoopte ik ervaringen te horen van iemand anders met de cocoon+. Dus deze zijn steeds welkom...
Zo juist nog eens goed gezien. Het saldo en het beschikbaar saldo van de cocoon+ staat nu beiden op 0.
De 75000 euro als beschikbaar saldo is dus verdwenen.
Dus, zojuist gebeld naar bpostbank om uitleg te vragen.
Die dame aan de lijn kon zien dat ik 75000 euro had overgeschreven, maar dat die was geblokkeerd door het hoge bedrag (zelf tussen eigen rekeningen). Ze ging een email sturen naar de betrokken dienst en dan zou het dinsdag of woensdag vrijgegeven worden en in orde moeten zijn.
De 75000 euro als beschikbaar saldo is dus verdwenen.
Dus, zojuist gebeld naar bpostbank om uitleg te vragen.
Die dame aan de lijn kon zien dat ik 75000 euro had overgeschreven, maar dat die was geblokkeerd door het hoge bedrag (zelf tussen eigen rekeningen). Ze ging een email sturen naar de betrokken dienst en dan zou het dinsdag of woensdag vrijgegeven worden en in orde moeten zijn.