Aldi op een jaar tijd 18% duurder geworden
Re: Aldi op een jaar tijd 18% duurder geworden
Wel als dat het enige product is wat ik daar koop.Timoootjex schreef: ↑20 maart 2023, 15:41 Ja maar Annetje nu vergelijk je 1 product die afhankelijk is van Melkprijzen. Er zijn veel zaken die niet gestegen zijn in die mate.
Halfvolle Melk bij de Ah koste vorig jaar nog 55 cent en nu kost dezelfde liter 99 cent. Dat is een stijging van 80%
Dus je kan zeggen van 1 product dat die veel is gestegen maar algemeen is het niet zo erg.
Oke, heel af en toe neem ik nog iets anders mee, omdat ik anders nog naar een andere winkel moet. Maar veel is het nooit, want ik heb maar een kleine fietstas waar alles in moet.
Bedoel je dan everyday of boni? Die van boni vind ik gewoon goed. Die van everyday laat ik meestal links liggen.Gudrun schreef: ↑20 maart 2023, 08:59Inderdaad.Dat is de fout die keer op keer gemaakt wordt. De huismerken van Aldi en Lidl zijn gewoon OK en in de meeste gevallen kwalitatief gelijkwaardig aan A-merken. De producten van de huismerken van Colruyt zijn -op een aantal uitzonderingen na- gewoon afval.
Beiden. Overlaatst nog een pakje currysaus van Boni gekocht. Dat was gewoon bouillon met kleurstof. Weggegoten in de gootsteen, dat was dus duurkoop. Ze zouden dat merk beter Mali noemen.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."