Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

depositorekening federale overheid

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1385 berichten
  • Pagina 85 van 93
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • …
  • 93
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
simonvb
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer simonvb
Verstuur privébericht

Re: depositorekening federale overheid

• Citeer

Bericht door simonvb » 6 juli 2023, 12:17

Het is inderdaad een politieke beslissing maar aan het hoofd van de Fod staat ook de minister dus volgens mij schieten we correct.

Het nadeel van de e-depo voor de overheid, dat mensen hun geld direct kunnen afhalen, is inderdaad een goed argument.
De overheid heeft dan wel gedurende die periode misschien gratis geld kunnen gebruiken (indien het er nog geen 12 maanden stond).
Denk ook dat het met de huidige programma's nog redelijk gemakkelijk is om in te schatten hoeveel er ongeveer op de e-depo blijft staan bij welke rentevoet. De banken schatten dit al tientallen jaren in.

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 6 juli 2023, 12:19

huisjetuintjefiets schreef: ↑6 juli 2023, 10:48
simonvb schreef: ↑6 juli 2023, 08:01 Heb aangegeven dat ik mijn geld zal weghalen achter 1 jaar
Dat is exact wat e-depo wil. Ze gaan dus heel blij zijn.
Tiens, iemand die weet wat de echte achterliggende reden is voor het aftoppen van de opbrengsten van e-Depo. De burger zijn spaargeld ver weg houden van e-Depo. Dat is voor mij “inside information” die me nog niet bekend was. Of gewoon je eigen mening die nergens op gebaseerd is …
simonvb schreef: ↑6 juli 2023, 08:01 aangezien ze de voorwaarden tijdens de looptijd veranderen en ze geen betrouwbare partner zijn.
Daar kunnen zij niets aan doen. Het was een politieke beslissing.

De Depositie- en Consignatiekas behoort tot de FOD Financiën. Hij bepaalt het beleid, zij voeren dit uit. De kritiek in de enquête is dan ook eerder op de beleidsmakers gericht dan op de ambtenaren van DCK.
Stabiele financiering is voor de staat zoals voor bedrijven, .... heel belangrijk. OLOs en staatsbons zijn dus veel aantrekkelijker voor de staat dan e-depo.

Maar weinigen begrijpen dit, gezien hun onvrede over e-depo. Die dan nog e-depo zaken verwijten die politieke beslissingen zijn.

Ze gaan hoogstens tot de conclusie komen dat de Belgen weinig financieel inzicht hebben. En vooral dan de spaargidsers :P
Misschien hadden de beleidsmakers - in casu de minister van Financiën (Van Peteghem) - deze overweging moeten maken op het momentum dat e-Depo werd gepromoot en niet enkele maanden later nadat velen hadden ingetekend voor minimaal een jaar.

Gelukkig zijn de minister en ambtenaren van de FOD Financiën (en jijzelf) echte kenners met veel financieel inzicht (sic) … O0
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 6 juli 2023, 12:30

simonvb schreef: ↑6 juli 2023, 12:17 Het is inderdaad een politieke beslissing maar aan het hoofd van de Fod staat ook de minister dus volgens mij schieten we correct.

Het nadeel van de e-depo voor de overheid, dat mensen hun geld direct kunnen afhalen, is inderdaad een goed argument.
De overheid heeft dan wel gedurende die periode misschien gratis geld kunnen gebruiken (indien het er nog geen 12 maanden stond).
Denk ook dat het met de huidige programma's nog redelijk gemakkelijk is om in te schatten hoeveel er ongeveer op de e-depo blijft staan bij welke rentevoet. De banken schatten dit al tientallen jaren in.
Het argument van onmiddellijk geld afhalen is een drogreden. Bij een spaarrekening kan dat ook gebeuren maar de banken gebruiken de vele miljarden spaargelden op spaarrekeningen actief.

Je moet gewoon een buffer aanhouden en voor de rest zorgen voor een matching van looptijden tussen ontleend geld en belegd geld. De overheid kan geld op zeer korte termijn (1 dag, 1 week …) geld beleggen bij de ECB. Of ze kan opgevraagd geld terugbetalen met andere middelen.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 6 juli 2023, 13:14

Ardennois schreef: ↑6 juli 2023, 11:50 Inderdaad zeg ... de arme e-depo-medewerkers ... zouden die nu echt verwachten dat ze tevreden enquêtes met applaus terugkrijgen als je de investeerders eerst in hun portefeuille zit? Hadden ze woord gehouden of het netjes gedaan (bv. alleen aftoppen voor nieuwe stortingen) dan zouden er ongetwijfeld velen langer in de e-depo blijven. Maar zoals zo dikwijls in ons landje ... altijd kortetermijndenken.
Is zou er niet zo maar van uit gaan dat de ambtenaren van de deposito en consignatiekast achter de beslissing van Van Peeteghem staan om de rente af te toppen op 2,5%, laat staan dat zij daarin iets te zeggen hebben gehad. Best mogelijk dat zij door nu deze enquête in te richten een te verwachten proteststem willen laten horen.

Nog iets dat mij is opgevallen, is de snelheid waarmee de staatsbon van 1 jaar is verschenen op de website van het agentschap van de schuld met de vermelding "Roerende voorheffing: beslissing in behandeling". Normaal duurt dat allemaal veel langer en pas na goedkeuring in het parlement. Lijkt mij dat ze zo de minister op zijn woord willen vastpinnen ;)

spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » 6 juli 2023, 13:53

Of mss is dat de deal ivm laten zitten van Hadja Lahbib ???
Tjonge, wat een corrupte regering.... ::)
Het Weimar-moment (volgens De Wever) nadert...

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 6 juli 2023, 15:37

VincentVega schreef: ↑6 juli 2023, 12:19 Misschien hadden de beleidsmakers - in casu de minister van Financiën (Van Peteghem) - deze overweging moeten maken op het momentum dat e-Depo werd gepromoot
De promotie werd gedaan door Test Aankoop en de populaire pers. Op basis van verkeerde info. Dan zijn er een paar spaargidsers op de kar gesprongen. Een wonderbelegging ! Het gouden kalf. Wie niet meedeed werd uitgelachen.

Dan werd het verstand hier op 0 gezet. En is een hele massa spaargidsers mee gegaan. Zonder te weten waar ze eigenlijk in beleggen. En die nu kwaad zijn.

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 6 juli 2023, 15:40

Ik begrijp de commotie niet. Als je op een spaarrekening bij een bank spaart kunnen ze de rente toch ook verlagen?

CsqE2f97bL5CZa
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer CsqE2f97bL5CZa
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CsqE2f97bL5CZa » 6 juli 2023, 16:15

Yaris schreef: ↑6 juli 2023, 15:40 Ik begrijp de commotie niet. Als je op een spaarrekening bij een bank spaart kunnen ze de rente toch ook verlagen?
De staat is geen bank.
Rente verlagen terwijl de rente op de markt stijgt: eerder vreemd.

Ik begrijp dat die twee zaken voor commotie zorgen. Commotie die perfect vermijdbaar was door de regeltjes slechts voor nieuw geld aan te passen.

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 6 juli 2023, 16:20

Dan plaats je je geld gewoon ergens anders. Als een bank de rente verlaagt terwijl de rente op de markt stijgt, wat doen Spaargidsers dan? Ze halen hun geld daar weg en zetten het op een bank waar ze meer rente krijgen.

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 6 juli 2023, 19:10

huisjetuintjefiets schreef: ↑6 juli 2023, 15:37
VincentVega schreef: ↑6 juli 2023, 12:19 Misschien hadden de beleidsmakers - in casu de minister van Financiën (Van Peteghem) - deze overweging moeten maken op het momentum dat e-Depo werd gepromoot
De promotie werd gedaan door Test Aankoop en de populaire pers. Op basis van verkeerde info. Dan zijn er een paar spaargidsers op de kar gesprongen. Een wonderbelegging ! Het gouden kalf. Wie niet meedeed werd uitgelachen.

Dan werd het verstand hier op 0 gezet. En is een hele massa spaargidsers mee gegaan. Zonder te weten waar ze eigenlijk in beleggen. En die nu kwaad zijn.
Ik wist heel goed waar ik in belegde: in een depositorekening waarvan de opbrengst gekoppeld was aan de rente op OLO’s met een looptijd van 1 jaar en die maandelijks herberekend werd. Maar nadien - maanden later - heeft minister Van Peteghem de koppeling aan de rente van OLO’s gewijzigd en een plafond van 2,50% bruto of 1,75% netto als maximumopbrengst ingesteld.

Dat is niet “op basis van verkeerde info op de kar springen” of “het verstand op nul zetten”. Integendeel, dat is reageren op basis van de toen beschikbare informatie. Niemand kon voorzien dat Van Peteghem later de spelregels ging wijzigen… zelfs jij niet.

En het maakt mij ook heel wantrouwig over zijn nieuwe initiatieven, zoals de staatsbon met verminderde RV. ik geloof die mens niet meer …

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » 6 juli 2023, 19:19

Het slimste is om ver weg te blijven van alles wat de overheid aanbiedt, dat heb ik nu ook geleerd
Gelukkig had ik de e-depo maar geactiveerd de maand voor ze deze hold-up gepleegd hebben dus heb ik het er onmiddellijk kunnen afhalen en staat het ondertussen op een rekening die 2.25 netto geeft.
Je kunt maar van 1 ding zeker zijn met deze overheid en dat is dat je in de zak gezet wordt.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 6 juli 2023, 19:20

VincentVega schreef: ↑6 juli 2023, 19:10 Dat is niet “op basis van verkeerde info op de kar springen” of “het verstand op nul zetten”. Integendeel, dat is reageren op basis van de toen beschikbare informatie.
Klopt.
VincentVega schreef: ↑6 juli 2023, 19:10 Niemand kon voorzien dat Van Peteghem later de spelregels ging wijzigen… zelfs jij niet.
Bwa ... ;)
VincentVega schreef: ↑6 juli 2023, 19:10 En het maakt mij ook heel wantrouwig over zijn nieuwe initiatieven, zoals de staatsbon met verminderde RV. ik geloof die mens niet meer …
En toen je "belegde" in e-depo "geloofde" je nog wel ?

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 6 juli 2023, 20:20

VincentVega schreef: ↑6 juli 2023, 19:10 dat is reageren op basis van de toen beschikbare informatie.
Neen, dat was reageren op een "het is veel te mooi om waar te zijn" verhaal.
Daarbij werd alleen maar gekeken naar hoe fantastisch e-depo lijkt te zijn.
De beschikbare info werd netjes gefilterd zodat alleen een hoera-verhaal overbleef.

Er werd dus niet gereageerd op de beschikbare info.

Hetzelfde verhaal als bvb Arco.
Ook hier weer: we zijn bedrogen !!!! Ze zijn onbetrouwbaar !!!!
Terwijl in beide gevallen: ik heb belegd in iets dat ik niet begrijp. Maar ik vond dat niet erg want er werden bergen goud beloofd !!!!!!
En het maakt mij ook heel wantrouwig over zijn nieuwe initiatieven, zoals de staatsbon met verminderde RV. ik geloof die mens niet meer …
Wantrouwig ???

Op elk moment kan de fiscaliteit compleet aangepast worden. Als je dat niet beseft, ga je nog dikwijls verontwaardigd, bedrogen, ... zijn.

Belgie is het meest fiscaalvriendelijke land ter wereld voor particuliere beleggers. Geen meerwaardebelasting, behalve 1,32% op accumulerende aandelen ETFs. Obligaties kun je kopen met 0% rv. Slechts 0,12% taks op obligaties. Spaarboekjes geen rv tot bepaald bedrag.

(Gemengde ETFs en obligatie ETFs moet je dus niet nemen. Is ook niet nodig: aandelen ETF en rechtstreekse obligaties doen de truc. Wie aandelen koopt met hoge dividenden weet dat hij zwaar belast wordt en moet dus niet klagen)

Ik profiteer ervan zolang het zo blijft. Als het verandert, zal ik kijken wat ik dan best doe met mijn geld.

Maar ik ga zeker niet schelden dat ze mij bedrogen hebben. Ik zal zeggen: dank u dat ik al die jaren gespaard heb en belegd heb, praktisch zonder taksen en belastingen te betalen. Ongelooflijk dat het zolang heeft mogen duren.

spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

D

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » 6 juli 2023, 20:29

Om nog wat zout in de wonde te wrijven:
Vandaag is het gemiddelde van de OLO 1j geklommen tot 3,65222...
En dus zijn we goed op weg om een theoretische intrest op de e-DEPO voor AUGUSTUS van minstens 2,70% bruto te halen
of 1,89% netto.

Op de fidelity spaarrek van MeDirect zitten we aan 2,30%
Als we daar de evt. 15% RV aftrekken, komen we nog uit op 1,955% netto

Dit illustreert toch duidelijk dat een max van 2,50% bruto op e-DEPO enkel door een dwaas kan bedacht zijn, ni ???
Eigenlijk moet je 1,75% e-DEPO vergelijken met 2,30% MeDirect, want dat is de kost voor de emittent eigenlijk.
Conclusie: misdadig en daarmee uit >:D

Ardennois
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Ardennois
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ardennois » 6 juli 2023, 20:31

huisjetuintjefiets schreef: ↑6 juli 2023, 20:20
VincentVega schreef: ↑6 juli 2023, 19:10 dat is reageren op basis van de toen beschikbare informatie.
Neen, dat was reageren op een "het is veel te mooi om waar te zijn" verhaal.
Daarbij werd alleen maar gekeken naar hoe fantastisch e-depo lijkt te zijn.
De beschikbare info werd netjes gefilterd zodat alleen een hoera-verhaal overbleef.

Er werd dus niet gereageerd op de beschikbare info.

Hetzelfde verhaal als bvb Arco.
Ook hier weer: we zijn bedrogen !!!! Ze zijn onbetrouwbaar !!!!
Terwijl in beide gevallen: ik heb belegd in iets dat ik niet begrijp. Maar ik vond dat niet erg want er werden bergen goud beloofd !!!!!!
Wantrouwig ???

Op elk moment kan de fiscaliteit compleet aangepast worden. Als je dat niet beseft, ga je nog dikwijls verontwaardigd, bedrogen, ... zijn.

Belgie is het meest fiscaalvriendelijke land ter wereld voor particuliere beleggers. Geen meerwaardebelasting, behalve 1,32% op accumulerende aandelen ETFs. Obligaties kun je kopen met 0% rv. Slechts 0,12% taks op obligaties. Spaarboekjes geen rv tot bepaald bedrag.

(Gemengde ETFs en obligatie ETFs moet je dus niet nemen. Moet ook niet: aandelen ETF en rechtstreekse obligaties doen de truc. Wie aandelen koopt met hoge dividenden weet dat hij zwaar belast wordt en moet dus niet klagen)

Ik profiteer ervan zolang het zo blijft. Als het verandert, zal ik kijken wat ik dan best doe met mijn geld.

Maar ik ga zeker niet schelden dat ze mij bedrogen hebben. Ik zal zeggen: dank u dat ik al die jaren gespaard heb en belegd heb, praktisch zonder taksen en belastingen te betalen. Ongelooflijk dat het zolang heeft mogen duren.
Dus we moeten nog "dank u" zeggen, als we in stilte gen...d worden. Vanpeteghem likes it O0

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1385 berichten
  • Pagina 85 van 93
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • …
  • 93
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy