Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
Wanneer je die 100k op een Medirect rekening met 1,2 % basisrente plaatst tot begin september heb je al 150 euro gerecupereerd . 4 maanden staatsbon 2,7% netto is ook 900 euro gerecupereerd.
Nieuwe spaarrentes bij Aion :
Extended : 0,5 + 1,5 %
Standaard : 1,0 + 0,5 %
Vanaf 20/7/23.
Extended : 0,5 + 1,5 %
Standaard : 1,0 + 0,5 %
Vanaf 20/7/23.
Ook nieuwe algemene voorwaarden van toepassing vanaf 21/09/23.
Deze passage in de rubriek sparrekeningen viel me op:
" De Bank behoudt zich het recht voor om de opnames te beperken tot 2.500 euro per halve
kalendermaand en de opnames boven de 1.250 euro te onderwerpen aan een opzegtermijn
van 5 kalenderdagen. "

Deze passage in de rubriek sparrekeningen viel me op:
" De Bank behoudt zich het recht voor om de opnames te beperken tot 2.500 euro per halve
kalendermaand en de opnames boven de 1.250 euro te onderwerpen aan een opzegtermijn
van 5 kalenderdagen. "
Ze boden me ook een termijnrekening op 1 jaar aan aan 3,56 %.
Hier noch steeds geen rente ontvangen.
Antwoord op afsluit rekeningen ontvangen maar geen woord over rentes (wel in hun titel).
Vandaag terug mail gestuurd.
Antwoord op afsluit rekeningen ontvangen maar geen woord over rentes (wel in hun titel).
Vandaag terug mail gestuurd.
Blijven aandringen en hen de huid eens volschelden in de chat , dat helpt. Ombudfin zeker inschakelen en zeker je lidgeld terug eisen wegens niet houden van hun beloftes.Ik kreeg over overigens nog een mailtje met de vraag of ik wel zeker was dat ik de rekeningen wou afsluiten en vandaag de mededeling dat ze er mee bezig zijn. Een hopeloze bank…
Laatst gewijzigd door Brembos op 24 juli 2023, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ondertussen de rekening aan het leegmaken. Ik neem het verlies aan getrouwheidspremie er wel bij. Morgen alles leeg en rekening opzeggen en hopen dat de basisrente waar ik nog recht op heb niet te lang op zich laat wachten.
Vraagje: als je opzegt, moet je dan nog 3,90 EUR laten staan voor volgende lidmaatschapsperiode? Opzeggen via chat en klaar of ook nog mail sturen?
Vraagje: als je opzegt, moet je dan nog 3,90 EUR laten staan voor volgende lidmaatschapsperiode? Opzeggen via chat en klaar of ook nog mail sturen?
Normaal gezien moet je € 3,90 laten staan maar ik heb al mijn lidgeld sinds december terugbetaald gekregen aangezien ze hun beloftes in het kader van Maxdeposit (steeds de hoogste spaarrente door de rentes van 26 banken te vergelijken aanbieden) niet nakwamen. Ik heb daar ook klacht voor ingediend bij ombudsfin overigens. Opgezegd via de chat en door een mail te sturen.
Is dat moneymax voor iedereen geldig met een basic account? Ik zie dat ze niet meer geupdate hebben sinds eind 2022 met die rentes.

Inderdaad , ik heb hen daarop gewezen en klacht ingediend bij ombudsfin. Als compensatie kreeg ik mijn lidgeld terug.
Schelden is niet mijn ding...
Heb wel mijn lidgeld vanaf december teruggevraagd.
Heb zelf de rentes berekend en verwerkt in de mail.
Ombudsfin bemiddelen pas na een maand maar zijn reeds op de hoogte.
Heb wel mijn lidgeld vanaf december teruggevraagd.
Heb zelf de rentes berekend en verwerkt in de mail.
Ombudsfin bemiddelen pas na een maand maar zijn reeds op de hoogte.
Heb ook rente gevraagd op de te ontvangen rente...
Pakken wat je kan. 

Hen blijven bestoken met boze e mails en via de verschillende chats hielp in mijn geval gelukkig wel.