Fortis Online rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Fortis Online rekening
@Vaganzza: Hoe haal je dan geld af van die Online en/of beleggersrekening als je geen zichtrekening hebt?Vaganzza schreef: Ikzelf heb alles gratis via een beleggersrekening. Dus niet via een zichtrekening. En nee ik heb geen beleggingsproducten bij Fortis
Ik had al jaar en dag een gewone spaarrekening (vanuit de tijd van de ASLK nog). Ik ben gewoon langsgeweest in mijn kantoor met de boodschap dat ik die wou omzetten in een online rekening en dat ik geen zin had om een nieuwe zichtrekening te openen (ik heb er al verschillende bij andere banken). En toen kwamen ze met deze oplossing. Dus dit moet mogelijk zijn voor iedereen.
Als ik geld wil afhalen, dan schrijf ik die over op een klassieke spaarrekening en haal ik af aan het loket (ook zonder kosten). Als ik geld wil overschrijven dan werken zij met een tijdelijke zichtrekening (ook gratis).kiwi schreef:@Vaganzza: Hoe haal je dan geld af van die Online en/of beleggersrekening als je geen zichtrekening hebt?Vaganzza schreef: Ikzelf heb alles gratis via een beleggersrekening. Dus niet via een zichtrekening. En nee ik heb geen beleggingsproducten bij Fortis
Ik had al jaar en dag een gewone spaarrekening (vanuit de tijd van de ASLK nog). Ik ben gewoon langsgeweest in mijn kantoor met de boodschap dat ik die wou omzetten in een online rekening en dat ik geen zin had om een nieuwe zichtrekening te openen (ik heb er al verschillende bij andere banken). En toen kwamen ze met deze oplossing. Dus dit moet mogelijk zijn voor iedereen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Dus voor een overschrijving moet je ook naar een bankkantoor?Vaganzza schreef: Als ik geld wil overschrijven dan werken zij met een tijdelijke zichtrekening (ook gratis).
Idd, door de combinatie van een gewone en een online spaarrekening kunnen zij alle verrichtingen doen. Ik gebruik die rekening niet veel, dus vandaar dat ik dit een goede oplossing vind.kiwi schreef:Dus voor een overschrijving moet je ook naar een bankkantoor?Vaganzza schreef: Als ik geld wil overschrijven dan werken zij met een tijdelijke zichtrekening (ook gratis).
vaganzza[at]spaargids[punt]be