Verdacht worden van witwassen als accountant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Verdacht worden van witwassen als accountant
Wie is er hier bangAbdurrahman schreef: ↑24 december 2023, 12:04 Komt allemaal goed man, jullie overdrijven vind ik, alsof er een terrorist of drugsdealer is die tonnen of miljoenen heeft witgewassen.
Het gaat hier maar over 50K.
Kijk maar eens naar de jaarverslagen van de CFI, daar zien jullie dat er vorig jaar 2 miljard euro werd ontdekt in 1200 dossiers, dus een dossier is gemiddeld boven de 1 miljoen euro waard, de mijne staat staat er niet eens als een toetje bij.
Ik snap niet hoe deze overheid jullie zo bang heeft kunnen maken.

Abdurrahman schreef: ↑5 december 2023, 13:34 Mijn vraag is hoe ik kan achterhalen of het hierbij is gebleven (stopzetting rekening) of dat er een onderzoek naar mij loopt want kan hierdoor echt niet slapen
Geld stelen van de burgers? Je wordt hier met de minuut ongeloofwaardiger. Je zal wel niet het volledige verhaal hier uit de doeken doen, want je goed recht is. Hoe harder iemand roept dat ie onschuldig is, des te verdachter deze persoon wordt. Moest er niks aan de hand zijn, zou je niet zo gespannen op een forum zitten, maar goed. De betrokken dienst zal het onderzoek voeren en ze hebben uw dossier als voldoende significant beschouwd. Dus ik zou in uw plaats een goede advocaat zoeken, want ik denk dat je dit wel nodig gaat hebben. Ik ben ook fiscalist en weet begot niet alles. Op het witwassen van geld of schiftvervalsing staan stevige straffen.Abdurrahman schreef: ↑24 december 2023, 12:21Ik sta tot de dood achter mijn standpunt over die 50k, dat zijn cashopnames van mijn rekening in België van destijds.
Ik kan dit ook met opname uittreksels bewijzen.
Ik vertrouw de CFI en de FOD niet, zij staan toch bekend met geld stelen van de burgers
-
- Newbie
- Contacteer:
Iemand die bij de FOD werkt maar niks over belastingen kent, beloofd al veel voor de maatschappij …loops25 schreef: ↑24 december 2023, 12:59Geld stelen van de burgers? Je wordt hier met de minuut ongeloofwaardiger. Je zal wel niet het volledige verhaal hier uit de doeken doen, want je goed recht is. Hoe harder iemand roept dat ie onschuldig is, des te verdachter deze persoon wordt. Moest er niks aan de hand zijn, zou je niet zo gespannen op een forum zitten, maar goed. De betrokken dienst zal het onderzoek voeren en ze hebben uw dossier als voldoende significant beschouwd. Dus ik zou in uw plaats een goede advocaat zoeken, want ik denk dat je dit wel nodig gaat hebben. Ik ben ook fiscalist en weet begot niet alles. Op het witwassen van geld of schiftvervalsing staan stevige straffen.Abdurrahman schreef: ↑24 december 2023, 12:21
Ik sta tot de dood achter mijn standpunt over die 50k, dat zijn cashopnames van mijn rekening in België van destijds.
Ik vertrouw de CFI en de FOD niet, zij staan toch bekend met geld stelen van de burgers
-
- Newbie
- Contacteer:
Bovendien weet u heel goed de reden waarom dat ze mijn melding hebben doorzocht -> mijn naam en afkomst zeggen genoeg voor jullie als ambtenaren bij de FOD financiën, dit is altijd zo geweest dus zorg ervoor dat ik niet mijn mond open over dit soort onderwerpen.loops25 schreef: ↑24 december 2023, 12:59Geld stelen van de burgers? Je wordt hier met de minuut ongeloofwaardiger. Je zal wel niet het volledige verhaal hier uit de doeken doen, want je goed recht is. Hoe harder iemand roept dat ie onschuldig is, des te verdachter deze persoon wordt. Moest er niks aan de hand zijn, zou je niet zo gespannen op een forum zitten, maar goed. De betrokken dienst zal het onderzoek voeren en ze hebben uw dossier als voldoende significant beschouwd. Dus ik zou in uw plaats een goede advocaat zoeken, want ik denk dat je dit wel nodig gaat hebben. Ik ben ook fiscalist en weet begot niet alles. Op het witwassen van geld of schiftvervalsing staan stevige straffen.Abdurrahman schreef: ↑24 december 2023, 12:21
Ik sta tot de dood achter mijn standpunt over die 50k, dat zijn cashopnames van mijn rekening in België van destijds.
Een Peter die 100k zou overschrijven uit Dubai zal nooit een gevolg krijgen. Jullie leven ervoor om een Turk te naaien is altijd zo geweest
Bent u Turk dan ? Naaien kan ik niet , ik brei liever.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik had u nochtans eerder als Duitstalige Nederlander ingeschat.
Racisme op SG, en dit op kerstavond. How low can u go !?
Ik zou je post nog snel aanpassen voor je alles en iedereen over je heen krijgt. Nee, ik maak je niet bang. Het is advies.

Ik zou je post nog snel aanpassen voor je alles en iedereen over je heen krijgt. Nee, ik maak je niet bang. Het is advies.
-
- Newbie
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
En vanaf nu stop ik met reageren.
Ik zal woensdag wel meedelen hoe het is verlopen bij de FOD ivm de zaak.
Met vriendelijke groeten
Abdurrahman
Ik zal woensdag wel meedelen hoe het is verlopen bij de FOD ivm de zaak.
Met vriendelijke groeten
Abdurrahman
Wie is er hier racistisch bezig, denk je?Abdurrahman schreef: ↑24 december 2023, 13:46 Jullie leven ervoor om een Turk te naaien is altijd zo geweest

Ik drink geen alcohol mr A….man. U klinkt inderdaad wel erg racistisch. Veel succes toch met de rechtszaak.
Woensdag is de FOD Financiën (op inning en Patdoc na) gesloten.
Aaah de racismekaart trekken, of course. Wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten. En een Peter die 100k overschrijft vanuit Dubai wordt ook onderzocht. Belachelijk om zoiets maar te insinueren. Maar goed, deze comments spreken niet in uw voordeel en kunnen gebruikt worden in uw proces. Ik zou mij onthouden van verdere commentaar en als ik u was en een goede advocaat zoeken.Abdurrahman schreef: ↑24 december 2023, 13:46Bovendien weet u heel goed de reden waarom dat ze mijn melding hebben doorzocht -> mijn naam en afkomst zeggen genoeg voor jullie als ambtenaren bij de FOD financiën, dit is altijd zo geweest dus zorg ervoor dat ik niet mijn mond open over dit soort onderwerpen.loops25 schreef: ↑24 december 2023, 12:59
Geld stelen van de burgers? Je wordt hier met de minuut ongeloofwaardiger. Je zal wel niet het volledige verhaal hier uit de doeken doen, want je goed recht is. Hoe harder iemand roept dat ie onschuldig is, des te verdachter deze persoon wordt. Moest er niks aan de hand zijn, zou je niet zo gespannen op een forum zitten, maar goed. De betrokken dienst zal het onderzoek voeren en ze hebben uw dossier als voldoende significant beschouwd. Dus ik zou in uw plaats een goede advocaat zoeken, want ik denk dat je dit wel nodig gaat hebben. Ik ben ook fiscalist en weet begot niet alles. Op het witwassen van geld of schiftvervalsing staan stevige straffen.
Een Peter die 100k zou overschrijven uit Dubai zal nooit een gevolg krijgen. Jullie leven ervoor om een Turk te naaien is altijd zo geweest
Laatst gewijzigd door loops25 op 24 december 2023, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.