Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Zelenski probeert het onderste uit de kan te krijgen en daarna nog wat extra. Wat zou jij doen in zijn plaats ? Tevreden zijn met wat oude FN pistolen zonder munitie ?
Jouw hoofdnick is er ook eentje die niet full time werkt... Op welk systeem van profitariaat (zo reken je het anderen aan) zal dat dan zijn ?VincentVega schreef: ↑3 maart 2025, 17:43
Ik vraag mezelf af hoe ik er in slaag om ook nog een voltijdse job uit te oefenen (in tegenstelling tot het werkloze profitariaat op dit forum dat daarvoor alle tijd heeft).
Inderdaad... Jij werkt niet full time. Je bent op alle mogelijke uren van de dag aan het posten en je hebt er tijd voor zat.
Maak de mensen nu toch niks wijs waarvan ze zelf kunnen zien dat het lulkoekjes zijn.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 3 maart 2025, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jamaar, Biden had hem dan ook zwaar beledigd. Biden op NAVO-top.R1150GS schreef: ↑3 maart 2025, 18:26 Daarnet tijdens onze middagpauze vertelde hier iemand dat Zelensky ook een aanvaring had gehad met President Biden.
Ik heb dat eens opgezocht, en inderdaad, blijkt te kloppen.
Die Zelenski is niet snel tevreden blijkbaar, in al die jaren heb ik hem alleen maar horen zeuren dat hij meer wapens en geld nodig heeft.
Vrede staat niet in zijn verlanglijstje vrees ik.
Regelmatig heeft Trump toch gelijk...
https://www.nbcnews.com/politics/nation ... -rcna54592

Dan maar nog wat memes:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
Mijn plan, jij, Vincent en ik zouden dit vermaledijde Europa moeten verlaten, wij kunnen veel beter, wij hebben heel wat middelen om naar de Verenigde Staten te emigreren. Het is daar nu veel beter, laten we onze green card aanvragen en de losers van Europa verlaten.CarpeNoctem schreef: ↑3 maart 2025, 10:37Dat wordt lachen geblazen ...vortex schreef: ↑3 maart 2025, 08:35 Allez de Europeanen hebben hun ei gelegd, Frans-Brits plan voor wapenstilstand van één maand in Oekraïne met Europese troepen op de grond en in de lucht om die wapenstilstand te handhaven.
Waar de EU wel goed in is:
![]()
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
En moest dit tegen alle verwachting in toch niet lukken, in Moskou zijn we zeker welkom.
Het is eerder dat ze graag populaire praat vertellen ten bate van de volgers.KV schreef: ↑3 maart 2025, 21:45 En dat het goedkoopste antwoord wat te verwachten was hier te vinden.
(Altijd leuk en grappig te zien hoe bepaalden er zo goedkoop zich proberen uit te lullen![]()
)
VincentVega schreef: ↑3 maart 2025, 19:39
Nog nooit van een ploegensysteem gehoord?![]()
Tja, voor sommigen is dat een ver-van-mijn—bed-show …![]()
En ja, ik werk voltijds … en eveneens met volle goesting (in tegenstelling tot sommigen anderen op dit forum die “werken” blijkbaar een vies woord vinden)![]()
Als er iemand het woord profiteur in zijn mond neemt aan die zijde, zijn de volgers direct mee en ook direct gelukkig.
"Heb je het gezien... ik heb het weer goed gezegd."
"Jaja, ik heb het gelezen. Hilarisch."
Enfin, er reageert daar niemand. Dat wil gewoonlijk zeggen dat ze bij de moderator gaan klagen... of >>
Dat ze een ban gaan vragen, theatraal gaan lopen omdat de gevraagde ban wordt teruggedraaid en wat later (uiteraard) even rap terug zijn met een andere naam.
Ondertussen komen de anderen wat dramatisch verongelijkt doen... en we zitten aan 130 minuten stomme film. Nadat het wat afkoelt verslapt het wat... dan zie je herhaaldelijk "de pot verwijt de ketel", al wat je zegt ben jezelf-nonsens en ander gewauwel.
Waarom is dat on topic ?
Het is dezelfde hoop schijnbewegingen en schijn-scheve-discussies als je van Trump ziet. Alleen liegt die wel nog een pak meer en erger.

-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Kunnen we on topic blijven?
Sinds de laatste tussenstand van de peiling is de score drastisch gewijzigd: ruim 30% van de Trumpaanhang keert zich nu al tegen Trump en geeft toe zich vergist te hebben in dat kapitalistisch zwijn.
Het einde van het Trump tijdperk is nabij.
Sinds de laatste tussenstand van de peiling is de score drastisch gewijzigd: ruim 30% van de Trumpaanhang keert zich nu al tegen Trump en geeft toe zich vergist te hebben in dat kapitalistisch zwijn.
Dat denk ik zo nog niet , zijn aanhang in de VS zelf blijft nog wel achter hem staan. Dat hij op de schenen wat schopt van andere landen en wereldleiders, dat deert zijn aanhang zo niet, hij doet alles in "het belang" van het land zelf is de mening (voorlopig ?).Huisjetuintjefietsje schreef: ↑4 maart 2025, 07:03 Kunnen we on topic blijven?
De peiling hier is een puur SG gegeven.
En hoe zie je dat einde dan gebeuren? Een burgeroorlog? Insmeren met pek en veren en Washington uitjagen? Een afzettingsprocedure? Zoals KV zegt blijven de meeste Amerikanen achter hem staan.Huisjetuintjefietsje schreef: ↑4 maart 2025, 07:03 Kunnen we on topic blijven?
En volgens mij liggen ze in de USA niet wakker van 31 stemmetjes op Spaargids. En misschien zijn meer dan de helft van de stemmen uitgebracht door dezelfde persoon.
Ik denk dus dat hij netjes zijn 4 jaar zal uitdoen.
Zelensky betaalt zijn gedrag in het Oval Office ondertussen cash gezien Trump heeft beslist om de militaire hulp on hold te zetten.
En eigenlijk ben ik wel benieuwd of Taylor Swift en tutti quanti ondertussen verhuisd zijn. Of zeiden ze dat maar om te lachen.
Impeachment.....
Ten nadele van Trump is altijd wel iets te vinden.
Maar dat is nu nog te vroeg.
Als genoeg gekozenen van zijn eigen partij zich tegen hem keren.. lijkt mij niet onmogelijk.
Die van de Democrats gaan hem niet sparen in die stemming.
Mij is vooral het slecht gedrag van Bully en Hilbilly opgevallen. Toch raar hoe verschillend mensen dat zien.
Ten nadele van Trump is altijd wel iets te vinden.
Maar dat is nu nog te vroeg.
Als genoeg gekozenen van zijn eigen partij zich tegen hem keren.. lijkt mij niet onmogelijk.
Die van de Democrats gaan hem niet sparen in die stemming.
Mij is vooral het slecht gedrag van Bully en Hilbilly opgevallen. Toch raar hoe verschillend mensen dat zien.

-
- Jr. Member
- Contacteer:
De tegenstand zal ook in Amerika alleen maar groeien. De domme rednecks zullen hem wel blijven steunen. Maar de republikeinen met een beetje hersenen zullen vroeg of laat hun fout inzien en hem laten vallen.Kwakkie schreef: ↑4 maart 2025, 07:26En hoe zie je dat einde dan gebeuren? Een burgeroorlog? Insmeren met pek en veren en Washington uitjagen? Een afzettingsprocedure? Zoals KV zegt blijven de meeste Amerikanen achter hem staan.Huisjetuintjefietsje schreef: ↑4 maart 2025, 07:03 Kunnen we on topic blijven?
En volgens mij liggen ze in de USA niet wakker van 31 stemmetjes op Spaargids. En misschien zijn meer dan de helft van de stemmen uitgebracht door dezelfde persoon.
Ik denk dus dat hij netjes zijn 4 jaar zal uitdoen.
Zelensky betaalt zijn gedrag in het Oval Office ondertussen cash gezien Trump heeft beslist om de militaire hulp on hold te zetten.
En eigenlijk ben ik wel benieuwd of Taylor Swift en tutti quanti ondertussen verhuisd zijn. Of zeiden ze dat maar om te lachen.
Nog een paar domme beslissingen van mr. Orange, samen met een tegenvallende economie en een hoge inflatie en de ingrediënten zijn klaar voor een nieuwe bestorming van het Capitool.
Pek en veren? Dat is voor rednecks.
We zullen zien. De toekomst zal het uitwijzen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
8 jaar oud, en toch zo actueel
https://www.latimes.com/opinion/topofth ... story.html

Trump’s rationalization for ‘killer’ Putin is ignorant and anti-American
Feb. 7, 2017 5 AM PT
During a pre-Super Bowl interview on Fox News with Bill O’Reilly, Donald Trump said something that, in a sane world, would confirm in every citizen’s mind that he is unfit to be president.
In the one-on-one, O’Reilly follows up Trump’s comment that he “respects” Russian President Vladimir Putin by saying, “But he’s a killer, though. Putin’s a killer.” And, according to the official Fox News transcript, here is how Trump responded:
“Lot of killers,” Trump says. “We’ve got a lot of killers. Boy, you think our country’s so innocent? You think our country’s so innocent?”
“I don’t know of any government leaders that are killers,” O’Reilly says.
“Well, take a look at what we’ve done, too,” Trump says. “We’ve made a lot of mistakes. I’ve been against the war in Iraq from the beginning.”
O’Reilly cuts in, “Mistakes are different than —”
Trump interrupts, “A lot of mistakes, OK, but a lot of people were killed. So a lot of killers around, believe me.”
Trump, apparently, makes no distinction between American-inflicted casualties in a controversial war and the murders of political rivals, human rights advocates and journalists at the hands of an autocrat’s henchmen. Is he equating President George W. Bush with Putin? Does he believe American soldiers are on the same moral level as Putin’s team of assassins? Even critics of the Iraq war would be able to discern the difference.
https://www.latimes.com/opinion/topofth ... story.html
Trump’s rationalization for ‘killer’ Putin is ignorant and anti-American
Feb. 7, 2017 5 AM PT
During a pre-Super Bowl interview on Fox News with Bill O’Reilly, Donald Trump said something that, in a sane world, would confirm in every citizen’s mind that he is unfit to be president.
In the one-on-one, O’Reilly follows up Trump’s comment that he “respects” Russian President Vladimir Putin by saying, “But he’s a killer, though. Putin’s a killer.” And, according to the official Fox News transcript, here is how Trump responded:
“Lot of killers,” Trump says. “We’ve got a lot of killers. Boy, you think our country’s so innocent? You think our country’s so innocent?”
“I don’t know of any government leaders that are killers,” O’Reilly says.
“Well, take a look at what we’ve done, too,” Trump says. “We’ve made a lot of mistakes. I’ve been against the war in Iraq from the beginning.”
O’Reilly cuts in, “Mistakes are different than —”
Trump interrupts, “A lot of mistakes, OK, but a lot of people were killed. So a lot of killers around, believe me.”
Trump, apparently, makes no distinction between American-inflicted casualties in a controversial war and the murders of political rivals, human rights advocates and journalists at the hands of an autocrat’s henchmen. Is he equating President George W. Bush with Putin? Does he believe American soldiers are on the same moral level as Putin’s team of assassins? Even critics of the Iraq war would be able to discern the difference.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Lees dat maar als antwoord op de Europese steun aan Zelensky en op het vrijblijvend, niet concreet, nog te bezien Europees plan om één maand staakt het vuren en vooral EU troepen in Oekraïne te krijgen. Zelensky scoort hier toch wel de titel van allerdomste president ooit, was hij niet akkoord met de Trump deal had hij niet naar Washington moeten gaan om ze te tekenen en als hij ze effectief wou tekenen had hij op zijn tong moeten bijten en Trump zijn glorie momentje gegund. Trump is niet het type die zoiets zonder gevolg laat passeren, iedereen weet dat en houdt daar rekening mee. De Russen vinden dit natuurlijk allemaal fantastisch, die hebben nu zelfs geen haast meer om nog een vredes akkoord te sluiten, zij zien hun kansen op een veel grotere overwinning met de dag toenemen.
-
- Jr. Member
- Contacteer: